1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Modo - Timrå IK 2007-11-26

« · 945301 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Greven: samt en forward som hittar målet
Kommentera

En jävla kuk match som vanligt. Och vilket powerplay spel vi har. Vi skapar ju inte ens en målchans i powerplay.
Kommentera

Greven: Och 2 nya centrar. Hahl är ju helt världelös just nu. Och Regin har varit totalt osynlig.
Kommentera

Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att Carlsson får sparka in en puck mot LHC men Pyrret inte får göra detsamma? Från min vinkel såg Carlssons tio gånger mer avsiktlig ut än Pyrrets. Varför döms det bort idag?!

Två individuella misstag har sänkt oss. Helvetes jävla skit.
Kommentera

Röda Tallen: prata inte skit om Hahl tack. Han är en stor anledning till att vi befinner oss på slutspelsplats.

Det är andra som förtjänar kritik. Hård kritik
Kommentera

BlackBay: Bäst var webbradion som tyckte Timrås backar var ÖVERkonstruktiva, tyckte att de skulle spela enklare istället och lägga puck ut. Som det var nu blev de lätt fastcheckade.

Överkonstruktiva......?
Snarare handlingsförlamade och totalt obegåvade spelmässigt sett.
Kommentera

Röda Tallen: Äh, va fan. Vi säljer iväg alla spelare bara för att vara på den säkra sidan.

Jag tror att Hedströms vilja att ha puck hela tiden påverkar Hahl. Det blir lite diffust vem som ska leda och styra PP samt uppspelen. Hedström vill för mkt.
Kommentera

Jag älskar den ofärgade kommentatorn, tror det blev blött i brallan för honom när Modo gjorde 1-0
Kommentera

RocknRolf2: Om du tycker Hahl har varit bra i de senaste matcher så vet inte jag om du har sett dom matcherna. Visst han har varit bra förrut men just nu har han inte många rätt. Får man snacka skit om andra så får man väl för fan snacka skit om han också, eller är han helig???
Kommentera

Röda Tallen: Sällan Regin kastar bort puckar på anfalls blå som sedan resulterar i baklänges mål - 2 i kväll -10 totalt stabilo
Kommentera

I en period som Timrå rycker upp sig i ska det givetvis komma två baklängesmål, varav en riktig tabbe av Backlund.

Nu gäller det att visa för sig själva, supportrar och alla andra intresserade att det finns någon sorts vilja och ära hos laget och gå ut och köra stenhårt i tredje.
Kommentera

Kerstin_k: Ja att Hedström håller pucken i Power Play är konstigt sen när han ska lämna över den till Hahl så gör det så tempot går ned. Sen blir det inte bättre av att Halh har gett bort ett par puckar i PP.
Kommentera

Johan Backlund en av Elitseriens bästa målvakter? Knappast idag! Hur, hur kan man tappa en puck som man har i plocken?

Åkerlund ska stå nästa match Challe!

Varför står inte Hedström framför mål i PP som han gjorde första gången han var här? Han är inte spelgeni, har han inte insett det vid det här laget?
Kommentera

Röda Tallen:

Precis. 3 skott totalt i perioden och då hade man pp i 6 min!!! Vad är detta???
Kommentera

Röda Tallen: Orkar egentligen inte svara men, jämför Robin Jonsson och Riku Hahl. Vem förtjänar kritik?

Jag börjar tappa tålamodet med Backlund. Han blir ju aldrig så där jämn och bra som vi har hoppats, ständigt nya tavlor och osäkert spel. Nej, Kapanen det var målvakt det, sanna mina ord. Backlund är inte i närheten så bra
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Det är inte ofta man håller på att somna i andra perioden efter 3 koppar kaffe. Patetisk hockey. Svackan är ett faktum. Bara att aktivera "brynäs-mode"...
Kommentera

RocknRolf2: Känns dock dumt att klaga på Robin just idag. Det här är ju hans bästa match hitentills ;)
Kommentera

Olle: ...och byta tränare?
Kommentera

Den bistra verkligheten ett lag har en dålig trend,möter då Timrå vad brukar det sluta med.
Timrå torskar!!!!

Varför är JH så jävla glad,ligger man under med 2 och man knappt kommit ut ur sarg hörnen ska för H vete inte stå ta så jävla lätt på allt, nä han saknar inställning å de grövsta.
Kommentera

RocknRolf2:

Lätt att skylla på Backlund!! Gör han ett misstag syns det direkt!!Resten av hela j-la laget gör misstag hela matcherna i nästan 60 min!!!!! Vad har dom för spel?? Finns inte ett anfall där man kommer på avslut på mål. Det måste vara nåt totalt galet då man man inte kan prestera bättre med detta manskap. I mina ögon är det en TOTAL KATASTROF!!!!!
Kommentera

uhahl: Hedström visar bara känslor när det gäller hans jävla kusin. En spelare jag också börjar tröttna på rejält
Kommentera

Taurus: Det är just då Backlund ska rädda oss är det inte de målvakter är till för?? eller har jag fel (knappast)
Kommentera

Kul och se Hockey kväll,vad Wikegård lär mysa nu när han kan få kasta skit på Timrå.
Kommentera

uhahl:

Ja just det. JH ler och säger att tänder man inte till i en sån här match kanske man ska spela schack!! Dom får nog börja med det då!! Gud så det smäller i närkamperna. Har inte sett en offensiv tackling än!!!
Kommentera

Taurus: Att övriga laget också är dåligt lindrar inte Backlunds usla spel. Misstag och misstag, det där är katastrof och kan mycket väl vara matchavgörande målet. Och det är långt ifrån första gången
Kommentera

adde_1337:

Jo, men då resten av laget inte kan åstadkomma ett skit så spelar det ingen roll hur Backlund spelar. Regins passning på 1-0 målet på offensiv blå är precis en lika stor tavla!!!
Kommentera

Nä Challe är lycklig jobba målmedvetet skall vi göra.
Var det inte just målskyttet han skulle förbättra hos Tik
Kommentera

RocknRolf2:
Hedström kan göra kusinpajasen sällskap uppe i Mådå... Är det här vad man får som avkastning på de 200k han tjänar i månaden? Snacka om taskigt investerade pengar... Han åker bara runt och håller i puck som om han vore nån jävla Gretzky.
Kommentera

Hollywood Hogan: Agree. Skärper han sig inte snart så kan han joina Marttinen. Men där lär han inte direkt vara välkommen
Kommentera

Det värsta i all den här jävla misären är att man inte visar något hjärta över huvud taget... Fan, det har inte sett riktigt stabilt ut på hela säsongen. Vad är felet?!
Kommentera

Tyckte just challe sa att man skulle jobba på som vanligt samtidigt som han nu matchar den gamla finnfemman.
Kommentera

kom igen nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ge oss lite hopp nu
Kommentera

Förresten undrar man ju vad det är för jävla stolpskott som kommenterar på PPV? Begravningsentreprenör till vardags eller?
Kommentera

Det finns bara två sanningar:

1. ALLA lag vänder negativa trender mot Timrå
2. Timrå är alltid vedervärdiga i November.

Buuuu vad trist det är
Kommentera

Fyfan vad harmlöst
Kommentera

Idag gör vi inga mål...det är ett som är säkert
Kommentera

Vilken måltorka. När gjorde vi mer än två mål senast???
Kommentera

varför passar dom hela tiden 1 gång för mycket!!!!!!

skit i å försöka gör snycka mål gör mål istället gö dom där grismålen det är ju målen som räknas slå in det i skallen på dom
Kommentera

Challe tänker fel ifall finnarna inte får fortsätta spela tillsammans. Dom visar gång på gång att dom hör samman.
Kommentera

Challe borde nog fortsatt som trav tippare,för detta Timrå trots flera förstärkningar blir sämre för varje dag nu.
Detta SUGER
Kommentera

TA HEM STRÅLMAN FÖR I HELVETE
Kommentera

RocknRolf2: Har Timrå underpresterat så här mycket i modern tid? Dåliga perioder tidigare har kunnat relateras till skador eller oväntade NHL-flykter.

Nu har vi i det närmaste fullt manskap, och den på pappret starkaste laguppställningen någonsin frånsett lockoutåret, ändå hackar det sig fram så här.

Challe i våras: "Målet är först SM-guld i elitserien, därefter förbundskapten och VM-guld". Tjenare.

Hoppas laget vaknar när det börjar brännas framåt vårkanten.
Kommentera

Kalkyl: Det var galet av Challe att spräcka Pärssinen-Hahl-Pyörälä från början. Vi hade en av seriens bästa kedjor, men nej, då skulle en formkass Hedström in. Fingertoppskänsla!
Kommentera

Finnkedjan är ju grym!
Kommentera

arf: mhm mitt mål är att börja tjäna sjusiffrigt och bli ny sångare i Iron Maiden.
Men det är bra att Challe har ambitionen. Han är ju *trumvirvel* ung!!!!1
Kommentera

RocknRolf2:
... helt klart. Sen kan man ju fråga sig varför inte Tenkrat matchas hårdare i PP. Upp med honom på blålinjen så att han får uttnyttja sitt skott. Men det är klart, det är kanske bättre med Koskinen på blå. Han som har såna fina offensiva kvaliteter...
Kommentera

lincoln:

Precis det jag satt o tänkte på, ska ett lag vända en dålig trend...så finns TIK där. MÅSTE till nya backar...att låta Kenta gå var den största miss TIK kunnat göra, det är ett som är säkert. Med det material TIK har framåt så ska dom kunna ligga i topp, men nu är det TIK som har en dålig trend och det smärtar i hjärtat. Det här kan sluta illa !!!
Kommentera

Forward: hoppas dom får spela ihop nu hädan efter sen tenkrat regin å hynnig som andra line

tredje line sundh bagarn å jonte
Kommentera

Challe fick 30 s att prata ihop laget lite när Modo tar Timeout va gör han går och små skrattar i båset,
Det kan jag göra också.
Kommentera

Då var de dags att förstöra den ända fungerande kedjan med hedstöm, nä kör på tre kedjor och hedström i fjärde
Kommentera

« · 945301 · »