RocknRolf2: Är verkligen han skillnaden mellan en topplacering och en bottenplacering i PP? Nog för att han är äckligt bra i PP, men han spelar ju inte precis alla minuterna i PP, och då spelar ju andra "mindre" bra spelare i PP.
Vinnerborg blev ju helt överlycklig på 2-1 målet ju. Tycker ändå Timrå kämpar helt okej i andra perren... Lite mera distinkta, så kan detta gå vägen! Heja timrå!!
kryptonit: hålller med, andra perren, 5 mot 5, TIK klar kontroll och bra mycket hetare, det som oroar lite är winnerborgs omåttliga glädje över att visa ut Timrå ;-)
Backlund är så jävla stressad och nervös nu efter detta så ännu en tavla ligger inte långt borta. Publiken har skrikit halsen av sig på domarn nu i 5 min så ett powerplay för modo är minuter borta bara. Drömläge Modo.
Kommer vi undan med en poäng ska jag sprätta en cola, men det gör vi högst troligt inte. Svarten eller O. Hedman sätter 3-2 innan hesa fredrik. Det är bara att kämpa ända in i kaklet i denna överGävliskt jämna serie
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen