1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590596 inlägg · 6217 ämnen

Modo - Timrå IK 2009-01-29

« · 1120050 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
fan fan fan fan fan fan FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är förbannad.
Kommentera

Olle: Killen är rökt....han är ingen vinnare helt enkelt, man sitter match efter match och väntar på tavlorna eller fjöspuckarna som trillar in, de kommer i VARJE JÄVLA MATCH.
Kommentera

Cartman: challe???
Kommentera

Backlund till Kovland NU!
Kommentera

Lotvonen, du är en klippa!
Kommentera

men jävla mongo-helvete! Modos äckliga ryggsäckshockey och knappt några utvisningar men när några fula miffon bölar över att några av deras spelare råkar snubbla över skosnörena i en kontring , så blåses det i pipan direkt!
Kommentera

Det är ju helt fantastiskt! Här sitter man och njuter av ett kanonbra bortaspel och bara väntar på trean också kliver den där in i handlingen återigen, fan!

Två mål på kontot, detta är helt orolig!
Kommentera

Cartman: Sansa dig för h-e!

Lotvonen...suuuck!!!
Kommentera

erathoo: JA PRECIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

John K: Skicka Lotvonen till Egyptiska ligan!
Kommentera

mikenomad: JÄvlas inte med mig nu!!!!!!
Kommentera

Åkerlund kom tibaka och giv oss frid.
Kommentera

Med tanke på mitt temperament så lämnade jag O´Learys i samband med kvitteringsmålet och det var med nuvarande facit på hand lika bra. Fy satan vad jävla förbannad jag blir på att vi ger bort en så viktig match på det här sättet! Nu känns allting bara skit och piss och faaan...
Kommentera

Cartman: Är du helt?
Kommentera

Så där går det när man slutar att kämpa...
Kommentera

Vi kan inte spela på bortaplan, oavsett om vi tar ledningen eller inte!
Kommentera

Helt seriöst, någonting måste vara fel. man KAN inte tappa så här många 2-0 ledningar på en säsong? Det finns bara inte.
Kommentera

Bigthelin: Jag förstår inte, varför skylla på laget och bortaspelet? Modo har ju knappt rört pucken på två perioder, backe fixar ju det här på egen hand.
Kommentera

Laken: Vi dominerar ju nåt enormt i början på tredje ända tills din idol kliver in i handlingen. Det går inte att försvara honom nåt mer, det går inte.
Kommentera

Laken: Det är inte spelet sig som är felet. Vi har tre fyra forwards som inte presterar idag, vi har två backar som är kass och en målvakt utan psyke.
Kommentera

Bigthelin: Det beror på BORTAspöket, vi har ingen som helst trygghet på bortaplan!!! Man måste vara ärlig och inse sanningen.
Kommentera

Bigthelin: Du förstår väl ändå varför vi förlorar ikväll?
Kommentera

Detta är helt sjukt. Fy fan, så man skänker bort den. Backe riktigt under isen. Jag sällar mig till den skara som gärna ser nytt alternativ nästa säsong.
Kommentera

Laken: vi tappade allt i samband med Backlunds dundertabbe som innebar 2-2. Efter det var backlund i total chock och hade nog inte tagit 3-2 målet om de ens svävat fram. Sedan sänktes nog hela laget av kvitteringen också, och när ens målvakt gör en sån där tavla så kan det ju hända.

Näe fy fan va jävulskt dåligt. Nu är Modo på gång igen i serien också. Rögle ser ut att vinna också.

Ser fint ut detta.
Kommentera

X i många matcher nu kring de lag som är nära oss.. Så kanske inte blir totalakatastrof.
Kommentera

Tack Johan Backlund för dessa 0 poäng denna match, du kan fara åt helvete !!!!!
Kommentera

Olle: Äntligen ett vettigt inlägg.
Kommentera

och att man släpper in 2 riktiga skitmål
Kommentera

Ambroo: Och din idol är inte ens kvar i laget längre...

Nej, det är för dåligt Backlund, nu tröttnar till och med jag!
Kommentera

Jamen va faan har jag sagt om Backe på detta forum i alla säsonger !!! Så jävla mycke skit man fått när man kritiserat den gubben ?? Så jävla pinsamt !!!!!!
Kommentera

det kändes lite som TIK-RBK senast, bortalaget spelar bättre men hemmalaget gör målen
Kommentera

Barbarossa: Karjalainen nästa match mellan stolparna om inte åkerlund är tibaks naturligtvis
Kommentera

Laken: Nämen vi ska inte lasta Backe. En tavla per match får man räkna med. Ser du inte?????

Det är en i varenda match.. Jag gillar killen, men det håller inte att ge bort minst en balja per match. sorry
Kommentera

Olle:
så sant!
dax att vi får en riktig målvakt snart..backlund går det inte att ha längre.
Kommentera

Laken: ja se vilken skillnad det är på målvakterna!
Kommentera

Detta var droppen, nu har jag slut på tålamodet.

Åååååh Johan Backlund, chalalalala......
Nu är jag så jävla less på detta, Johan Backlund håller inte i 60 minuter, ja han är bra men inte en hel match.....nånsin.

Nu får väl alla (B-Å också) som håller Backe som en av de bästa i ES ge mig skit men det skiter jag i. Som Uggla sa en gång, det skiter jag i!

Backes spel? med klubban bakom målet ger motståndarlaget lägen, Backes returer ger mer lägen, Backe ligger vid ena stolpen och ibland bredvid målet och tror han har pucken och nu mot Modo: Backe ligger på pucken men i vanlig ordning vet han inte var den är så han RESER sig upp innan domarn blåst  och Alfahannen petar med klubban under och gör mål. Skitmål minst ett varje match håller inte.

Nu är jag sur men det har jag varit ofta på målvaktspelet.
Inte undra på att Päjäärvi missar frilägen, tränar han mot Johan B. så ska man lägga pucken sådär. Det blir ju mål då.

Tack för ingen poäng Backe och lycka till i Modo.
Kommentera

Laken: Nu var du rolig va?

Näe men faktum är ju att karln inte har nån vinnarmentalitet.
Kommentera

Barbarossa: Har Backe skrivit på MODO?

Eller har han suttit på en gris inatt, fan karl är ju värdelös.
Kommentera

Styf ser grinfärdig ut.
Kommentera

När Åke är tillbaka ska han in mellan stolparna, nu har jag ledsnat så ända in i helvete på Backlund, vill inte se han i målet nåt mer i år, man vet att nåt eller par skitpuckar släpper han in per match, vi måste gör minst tre mål för att ta minst en poäng, klart som fan det inte håller.

ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ KARLN.
Kommentera

hur *** fan man låta karln stå varenda match, han skulle blivit utbytt efter 1-2 målet.. om han ens skulle stått från första början
Kommentera

Hyfsad utdelning för Modo. 3 skott i sista, två i mål.
Nej, denna skänkte du bort Backlund.

Annars: alldeles för få avslut av Timrå. Snyggt med snurr och positionsbyten, visst, men: Zacke skulle ha prövats på samma sätt som Backe.

Ah...allvarligt: det här var en av de mest bedrövliga förlusterna på hela säsongen. Fy helvete, så dåligt målvaktsspel.
Kommentera

Yellowcard: han är inte ensam........
Kommentera

MB: Det jag inte förstår är varför inte challe tog time out? Det syntes ju på långa vägar vart matchen var på väg nånstans efter 2-2
Kommentera

Bragd-Birger: What goes around, comes around...Där fick vi för Röglematchen!
Kommentera

Då fick man vatten på kvar´n då.
Backe är verkligen kass när det gäller, eller ja för det mesta faktiskt.
Hoppas verkligen Åkerlund är hel efter uppehållet, inget snack om vem ska ha förstespaden då.
Kommentera

Bragd-Birger: Så Backes räddningsprocent i 3e var alltså 33,3 procent??? lysande...
Kommentera

Jag ställer mig till de som vill se en ny målvakt till nästa säsong. Backlund har fått sina chanser. Ibland kan han spela riktigt bra i 3-4 matcher men sedan faller han tillbaka till fummelpuckarnas värld. Hur jävla många matcher har vi tappat på grund av alla dessa juniortabbar. Vi skulle behöva en sådan som Kimmo Kapanen som kunde stänga igen totalt och spela som en fantom och som gjorde idioträddningar var och varannan match. Nej nu får det vara nog med Backe.
Kommentera

Lemmy: Det värsta är ju att Timrå IK förmodligen håller på att försöka behålla karljäveln, bästa för båda parter är ju att bryta.

Men det skulle fan inte förvåna mig om han får tidernas flyt i t.ex. Modo och ligger på 94% i räddningar första säsongen där. Men det är fan värt det i så fall.
Kommentera

Står Backlund på lördag då ser inte jag på hockeyn, in med Tuomo eller mannström.
Kommentera

« · 1120050 · »