1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588733 inlägg · 6216 ämnen

Modo - Timrå IK 2009-10-27

« · 1193361 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Någon som tänkt på Mattias Karlsson ikväll?

Nej, tänkte väl det. Inte direkt saknad...
Kommentera

Enda positiva nu är att vi har tagit poäng i don 3 senaste matcherna, bara hoppas att det blir islossning nu mot lule.

och den fina övertidsstatistiken är ju som bortblåst-.-

Kommentera

Jag tror definitivt på "though love" i detta fall, kan inte iaf klacken stanna hemma på torsdag eller vara helt jävla knäpp tyst! Spelarna ska få veta att de inte är hjältar i motgång innan de visat hjältemod, vinnaranda och kämpaglöd!
Kommentera

Ambroo: Vad som händer? Jo, det ska jag tala om för dig...det som händer är att man blir våldtagen, rövknullad, gång på gång av de man älskar. Det är inte skönt, det är total förnedring.

Jag ska anmäla hela laget för övergrepp och psykisk misshandel.
Kommentera

Laken:

ja. var håller han hus nuförtiden?

Kom hem

Kommentera

Ambroo: Jag är liksom du besviken,men att sparka Challe gör ju varken till eller från.Oflyt och inte tillräckligt bra.Man kan inte skylla på otur då man förlorat varje bortamatch hittillls.Laget räcker inte till helt enkelt så tror jag att det är.Går inte att skylla på enskilda spelare.Jag är lite kluven om jag hoppas på kvalserie(spännande matcher) eller om jag hoppas att vi hamnar i ingenmans land.Slutspel tyckte jag var orealistiskt redan innan säsongen med tanke på spelarmaterialet.
Kommentera

Tre matcher kvar denna vecka. Ytterligare åtta poäng skall tas på dessa, enligt Challe.

Hur realistiskt är det? Tror nog Challe kallt hade kalkylerat med en trea uppe i Ö-vik ikväll, men nu blir det till att vinna två raka och ta en OT-vinst under veckan.

Leverera detta Challe, annars kan du dra.
Kommentera

The great one: "Vi har inte sämre trupp på pappret än modo, SSK, Rögle, Brynäs. Det är coachen det är fel på."

Tvärtom, vi har bättre lag på papperet än dom lagen du nämner! Ja, det är tränaren/tränarna som inte fått ihop det!

Lill-Kenta - kom "hem"! ;-)
Kommentera

Knylan:

Skillnaden då var att vi hade "lello" på backen som sköt i krysset 9 gånger av 10.
Kommentera

Taurus:

Jag sa att du skulle kolla varje spelare var för sig, då ser du att det finns kaliber.
Bli inte så javla otrevlig i dina kommentarer för dåkan du lägga ner direkt.
Kommentera

The great one: Tänk om det kunde bli så ändå!!!!!!!
Kommentera

Laken:

Hoppas det blir 500 pers i arenan på torsdag. Så j-la ynkligt!! Go natt
Kommentera

El Maco:

Finns det någon match herr Hedström lär vilja tända till så är det på torsdag mot Charles Berglund. Han kan sänka TIK och få challe sprakad samma kväll.

Det är få förunnat.
Kommentera

Blizzard: Lingonvecka?

Kommentera

Cartman: Vad fan vill du?? Vill du ha bekräftelse?? det ska du få

- Logga ut för faaaan!!

Du har i dina sista inlägg bara skrivit "kicka Challe" och att han ska dra åt helvte, vi vet det nu! -tack!

Kom med något nytt eller logga ut snälla du!
Kommentera

Skönt att jag bestämde mig för att gå ut och gå efter två perioder, så slapp man se bedrövelsen!

Tränarbyte.
Kommentera

Jag kan inte förstå hur vi kan förlora fyra av fem förlängningar, det känns märkligt. Framförallt med tanke på hur många förlängningar som vanns under fjolåret. Det är helt sinnessjukt detta. Man vill ju tro att man förstår något av den här sporten, men när det ser ut som det gör nu, kontra hur det kan se ut och hur det har sett ut så tvivlar man ju storartat. Det går inte att förutsäga eller analysera något alls.

Den som kommer dragandes med "vi måste fortsätta hejja på våra hjältar för att det ska vända" och hela den skiten är endera kvinna eller helt dum i huvudet. Charles förtroende kan och måste vara så löjeväckande lågt att jag inte kan finna ord som kan beskriva det hela. Det här går inte. Jag orkar inte.

Tänk att man sitter och längtar efter den här jävla skiten varenda jävla sommar. Jag tål inte min egen person.
Kommentera

liston:

Var fan har du spetskompetens förutom kanske Corso och Pärsinen! Det räcker fan inte långt i ES
Kommentera

PEAP: Nu är det så illa att jag måste klistra in ett inlägg från bisterfinnen:

Idag hade vi en domare som hjälpte oss. Vi sitter dock fortfarande utan livbåt på ett sjunkande Titanic.

bisterfinnen
Idag kl. 21:35
Kommentera

mikenomad: Det är inte värt det att må såväl psykiskt som fysiskt illa av en lek. Hela veckorna blir lidande av det här. Samlivet haltar. Händer det inte nåt radikalt NU så tar jag en timeout snart för mitt eget välbefinnande och det enda jag kan komma på är väl det att Challe får gå. Det finns inte så mycket annat att göra. Nog för att åtminstone 15-20 spelare sviker gång på gång men det går ju inte, som klyschan säger, att kicka dem.

Vad är det som händer? Man är en idiot som slavar under det här, en IDIOT!
Kommentera

Taurus:

Vi har inte sämre trupp på pappret än modo, SSK, Rögle, Brynäs.
Det är coachen det är fel på.
Kommentera

The great one: Jo, man lär väl komma över det. Men den här sitter djupt, mycket djupt.
Kommentera

The great one: Då lär i alla fall Challe hålla sig för skratt.
Kommentera

Charles...

Jag känner inte dig, och du känner inte mig. men skulle du vara så snäll att FARA ÅT HELVETE DIN STELA 08´a!!!

- tack

Kommentera

Taurus:

Kolla spelarna var för sig individuellt och säg att det är dåliga spelare, skulle ninte tro det, men grupp funkar dom fan i mig inte.
Kommentera

Man lär väl smälta denna förlust någon gång också, men det känns inte bra detta. Luleå hemma på Torsdag. En viss Hedström lär ju sänka oss...
Kommentera

liston:

Ja men det är väl inte så jävla svårt att se. Titta på truppen för guds skull!!!!!
Kommentera

MB: Ungefär så man känner, va fan ska man göra ?

Bara att se fram mot ännu en natt utan sömn.
Kommentera

..så besviken!! Kan man inte plocka hem denna match mot ett bedrövligt, skitnödigt Modo. Trots att man, som en skänk från ovan, får 2-1 med 1 minut kvar..

Sååå dåligt Timrå. DEt är ingen tröst för mig att Timrå var minst 1 klass bättre än Modo. Det gör nästan besvikelsen större...
Kommentera

MB: Var har Timrås signum, farten, tagit vägen, aggresiviteten, passningsspelet, det som var fröjd att se på förr.

Man är mest stum.
Kommentera

Bragd-Birger: När då sedan Sebbes mål kommer som en skänk från ovan, vad gör de tappra fem TIK-spelare som får i uppgift att spela hem de tre så viktiga pinnarna? Jo, man borrar in huvudena så djupt in under armarna det bara går att komma och hoppas att puckuschlingen ska hitta ett eget sätt att ta sig ut i mittzon. Hua vad tragiskt. Jag trodde inte det skulle vara möjligt att spela mer krampaktigt än vad MoDo gjorde ikväll, men tydligen hittade Timrå medicinen för det. Bra jobbat!
Kommentera

mikenomad: Jo men en duktig tränare kan få igång dessa överbetalda spelare..... tex coachingen att sätta Anger i fjärdelinen med Fransmanen, hur får det fart på killen?....
Att gå ur i media o kritisera spelare, är det ett bra sätt att få igång dom?
Att fortsätta ge spelare som Hynning chansen i förstalinan hur länge som helst, eller ge Skogs mest speltid av samtliga backar... känns det rätt?

KICKA CHALLE, RÄDDA TIMRÅ FRÅN KVALSERIEN!!!!
Kommentera

BlackBay:

Är nog inte bara Challe heller??? Brister nog en hel del i ledningen är jag rätt övertygad om!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Vilket jävla antiklimax!
Kommentera

PEAP:
Nu får Thomas Johansson se vad det kostar att spara......Han ska oxå avgå, en riktig skit på kansliet...(Det tycker alla!)
Kommentera

Bragd-Birger: Håller med, Zaikfgehjgierogski såg osäker ut. Likförbannat lyckas Timrå ge hónom den procenten, mycket svagt.
Kommentera

Dream Team: Styf bör också abdikera, han är så obeskrivligt usel i år.
Kommentera

Tappar vi ett gäng landslagsmän blir det tuff,t nyförvärven har inte infriats sin kapacitet för utom Sonntag då som kom från div 1. det går att vända detta men det blir tufft för detta unga lag som många kallar j 20 lag och jag är benägen att hålla med, man måste spela smart helst med 10 sek. men som sagt försvarspelet centrarna håller inte måttet och målisen måste upp över 90 % annars blir det enormt svårt. så ser jag det..
Kommentera

PEAP: Nä men något måste ju göras, när man får ledningen med så lite kvar tar man time out, lugnar ned, går igenom sakerna, linjerna........ja va fan ska man göra????
Kommentera

Dream Team: Tänk på att Pär är rätt ny och ovan vid de här lägena.
Kommentera

Fortfarande helt tom. Detta kan ha varit det mest impotenta jag sett i hockeyväg. Räckte med att Modo lyckades ta sig in i zonen med tjugo sekunder kvar för att det skulle bli mål. Alla står och stirrar som en hare i strålkastarljuset.
Riktigt, riktigt ynkligt.

Sen är jag jävligt fundersam på defensiven i allmänhet, och förstafemmans i synnerhet. Spelade ingen roll vilka dom ställdes emot, det var fan halvfarligt och kaos bakåt varenda gång.

Och bortdömda mål eller ej: så jävla uselt att ge Zaikfgehjgierogski 94% i räddningar när han såg ut som en strykrädd hund. Så jävla mesigt.

Sen spelade man ju patetiskt sista 6-7 minuterna av tredje. Var man nöjd med en pinne mot super-Modo eller? Var man glada att man lyckats stå emot anstormningen?
Kommentera

mikenomad: Det är jävligt illa men så illa att man måste läsa inklistrad NuMo är det inte.
Kommentera

Dream Team: Pär Slak. Han ska mörda den han har i ryggen där, mörda.
Kommentera

The Palm: Du glömmer Per Styf. Slöballen Styf var också inne. Hur många kassar har han inte varit inne på i år?
Kommentera

MB: Jag är inte mycket för att man ska sparka tränaren, men jag har inga andra ideer för hur man ska vända detta.

Många kommer säga"vi var bättre" "vi borde ha vunnit".
Jo just det, men poäng får man inte för att man borde ha vunnit.
Kommentera

The Palm: ja man blir alldeles matt, finner inga ord man är så besviken så ja vete fan va man ska skriva.
Kommentera

The Palm:

Vilka skulle han tagit in då!?
Kommentera

Kul för alla som åk upp dit och få uppleva detta....vilken jävla förnedring mot supportrarna.
Kommentera

Leffe: Exakt, hur många mål har vi släppt in i år där vi med minst tre-fyra man stirrar puck istället för att vrida på huvudet? Axie(?) stöter bort sig, sen full panik där samtliga står på linje och vi får ingen box öht. Jag tror ingen tränare kan hjälpa detta menlösa försvarsspel.

Jaja, med dagens poängtapp för bägge lagen hälsar vi oss varmt välkomna till Kvalserien. Kanske våra lag hänger med bättre i det tempot.
Kommentera

tik02:

Så här blir det när man värvar ihop 22 medelmåttor med några som lyfter sig LITE över. Är ett flertal tjänster som skulle vara till förfogande
Kommentera

« · 1193361 · »