T T: hmm... jag satt och skulle köpa matchen på nätet. Kom dock inte ihåg vad jag hade för lösenord på canalplus hemsida och försökte få det skickat till mig i ett mail, vilket aldrig kom. Kanske tur att jag inte kom ihåg lösenordet då? :P
PPV via canaldigital funkar utmärkt, annat kan man säga om spelet....0-2 och vi spelar första 5 som om vi också villa ha en nya coach totalt jävla värdelöst, skönt med 0-2 iaf :)
Ja säger de, Meunier spelar riktigt bra och han driver på med mycket skridskoåkning, de är hans 0-2 mål men skönt att Piros kommer tillbaka och trycker dit en balja direkt, fortsätt åk mycket griller och checka högt nu !!!
Jensen_12: Mycket snäll match,lite kroppskontakt, ärligt talat sett till chanserna orättvist med 0-2 modo hade en jättechans att kvittera precis innan 0-2 spelvändning för timrå och meunier sköt ett skott som blockerades av en modospelare, tog i plexit bakom svedberg och rätt mot piros som kunde skotta in 0-2. Lindbäck har gjort ett par kalasräddningar.
Mycket kan ju hända, men att Timrå vinner, det finns inte på världskartan. Jag tycker Lindbäck har varit rätt usel i andra. På friläget såg han ut som Freddan brukade göra på straffar, 3 meters lucka mellan benen...
Som en extra bonus så är SSK och Rögle på poäng just nu.
Bigthelin: Ja du, en annan har ju kommit upp en bit i åren, så hjärtat ligger risigt till, nja kanske inte nu men tidigare, nu vet man ju att de aldrig kan hålla en ledning så på den fronten har det ju blivit bättre, men man behöver ju inte bli MER grå hår än de man har redan har, men det frodas för fullt, det gråa. Det här är fan inte klokt......ta ledningen med två mot ett MODO i panik på bortaplan, kan man inte utnyttja det kan man lägga ned hela skiten, vad i helvete har man hållit på med under året, med alla jävla tappade ledninger, hur fan kan man undgå att ta lärdom?
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·