Raggaren Putte: Sen måste jag säga att en sån här vinst känns så mycket härligare när man vet att man inte bara slagit Modo utan att man även besegrar Morgan Johansson. Visst han släpper några åt vårt håll också men fasthållningen av klubborna i slottet och divingen kommer jag aldrig att glömma.
Hälge: Jokelas sista period var som Landers fast inverterad. Vad fan sysslade karln med de sista 10 minuterna. Man brukar säga att nån inte har ett rätt. Men Jokela hade hade fan inte ETT rätt under de sista 10. Han simmade runt, han åkte ner i sarghörnen trots att två Timråspelare redan var där, han höll på att göra självmål, utvisad hade han också kunnat bli.
Man kan nästan tro att Kolan och Jokela håller på med någon slags perverterad form av skillz games just nu.
Raggaren Putte: Makalös match av Lander, helt klart! Tror aldrig jag har sett han kämpa i närkamperna så hårt som idag. Sen är det skönt att se att han har hittat en mogenhet i sitt spel. Hans rensning med backhandlobben i slutminut är magisk. Den rensningen är mycket mer än bara en rensning. Han kommer att bli stor på andra sidan havet om han fortsätter så här.
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Gör någon åt 2:a perioden så kanske treorna trillar in i lite bättre takt.