1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591405 inlägg · 6216 ämnen

Modo - Timrå IK 2011-02-03

« · 1345476 · » Till forumet

Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Johan J: Vänd upp och ned på en sån där sanitets-papperskorg nästa gång du är på en offentlig toalett, sen kan du stå och veva färgade tamponger mot modoklacken i all evighet :)

Snurra snöret ovanför huvudet som en helikopter innan du kastar, för effekt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johan J: ja då , hur många behöver du ?
Kommentera

Johan J: Kanske någon nyligt hemkommen från Egypten med lite semestermage kan bidra i klacken på lördag...? ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Jag har funderat på nedbajsade blöjor ett par gånger men har inte ens kommit i närheten av ett par nedkissade inkontinensskydd. Det lär det å andra sidan finnas gott om i Modo-klacken. Någon med spädbarn som kan ta en för laget?
Kommentera

tobbe_d: Kanon! :)
Kommentera

General: [email protected] är hemma om 40 minuter:)
Kommentera

tobbe_d: Har du msn att langa eller? Bara lite allmänt snack.
Kommentera

superfalle: Jag tror det var då de uppfann det där med påse med skit ;-)
Kommentera

bj21: Jag har inte kallat någon "mongolid". Däremot har jag inga problem med att kalla en samling personer som slänger med rasistiska uttryck för "pöbel", nej.
Kommentera

jens_88: Det gör ni rätt i. Det hade vi gjort också, som förra lördagen :)
Men vill gärna ha kontakt med killen i vit timrå t-shirt och svart keps, brukar stå vid trumman. Vill snacka med karln!
Kommentera

Timrå Icon: hahaha . hur mycket stryk fick dom sen då
Kommentera

General: Aa om det är det du kallar mej så är det jag:)
Kommentera

Bragd-Birger: Det här med att slänga flaskor är ju heller inte något unikt. Senast jag såg Timrå - Modo i Eon så såg jag en modoit slunga en öppen petflaska från vänster kant av deras klack, fullkomligt duschar dom som står i mitten, för att slutligen landa bland dom egna fansen som står på höger ytterkant.

Naturligtvis blev ingen skadad och man kunde ju obesvärat garva åt hela grejen.
Kommentera

Johan J: Jag tycker att en påse med skit hade liksom varit mer ett statement på något vis. Om man ändå känner att man måste vräka iväg något. Jag var på en rockkonsert en gång där punkare urinerade i koddar och knöt ihop och slöngde bakåt. Mycket läskigt....
Kommentera

General: Att kasta en flaska tycker jag ej är ok, självklart. Men sedan att ni framstår som offer i det hela när ni själv inte beter sig som folk alls, alla jävla rörelser ni stod och gjorde i eran klack med dra fingrar över halsen och hota så. Men är de den mentaliteten ni har så tycker ja om era föregångare bättre. Dom sjöng iallafall och kunde ta en förlust.
Nu ska vi fortsätta fira vinsten
Kommentera

tobbe_d: Är du kungen i vit t-shirt och svart keps?
Kommentera

Johan J: Precis så gör dom på hovet.
Kommentera

General: Vem vare som ville mej nått?
Kommentera

Bragd-Birger: Ville bara att ni skulle veta vad som har hänt.
Har inte bett er att be om ursäkt, för det ska ni inte göra heller eftersom det inte var ni som kastade.
Kommentera

Olle: Och att kalla en "pöbel" för mongolida? Ja ja. Från början ville jag bara gratulera till tredje raka i FC. Och eftersom många inlägg på det här forumet inte handlat om Perra Johnssons "storhet" ville jag bara informera er som inte var där att timråklacken hyllade honom.
Natti natti
Kommentera

Frågan är varför man ens säljer dryck på flaska eller burk inne på arenan om risken att föremålen kastas föreligger. Ett sätt att komma runt risken kan vara att sälja plastflaskor och ta av korken innan flaskan överlämnas till köparen/åskådaren. Att folk tar med sig flaskor in på arenan kan man förebygga och om möjligt hindra i största möjliga utsträckning genom visitering. Det kommer dock fortfarande att slinka in ett och annat och att visitera samtliga åskådare kanske är en orimlig målsättning.
Kommentera

General: Ja, det är så klart jättedumt att kasta flaskor på någon. Men vederbörande sitter förmodligen inte här inne, och charader av stilen 'åh, vad vi skäms! Vi ber om ursäkt å hanses vägnar', eller 'det är sånt där som får en seger att kännas betydelselös' är inte sådär jätteintressant.
Han var dum, vi var dåliga på hockey och ni var sämst.
Kommentera

General:

Lite märkligt formulerat bara. Men NEJ våld är aldrig ok.
Kommentera

jens_88: Jag är inte här för att käfta så jag fattar inte varför du gör det?
Har du något att snacka om så kan du ta min MSN eller mobilnummer...
Kommentera

Simmalugnt: Menade bara att det är lättare att det förekommer hets då.
Det är aldrig okej!
Vårat derby är ju inte precis som DIF-AIK där man tycks få slå någon på käften.
Kommentera

General: Tobbe_d jaha så för att en slipsnisse som kanske t om är ifrån övik kastar en flaska ska ni ge de på oss som hämnd? Och detta för att ni blir upprörda över att vi tar och sjunger ut eran klack med en busslass?
Lycka till i framtiden grabben
Kommentera

General: Nä det ska självklart inte förekomma. Tur att det trots allt gick bra
Kommentera

General:

Vad har vår seger med saken att göra?

Hade det varit ok vid en förlust menar du?
Kommentera

General: Om du kastar en flaska på mig så ställer jag mig inte och spottar på någon helt annan person. Jag är vuxen och har en hyfsat utvecklad slutledningsförmåga. Du kan inte ursäkta "ert" eller deras beteende (beroende på vilken part du anser dig tillhöra) genom att bete sig illa mot en tredje part.
Kommentera

superfalle: Men tänk om Houkko hörde det där....då står han där med flaskan i klacken hehe
Kommentera

General: de tycker nog väldigt väldigt få
Kommentera

liston: Han tillhörde ett gäng Timråsupportrar som satt i VIPloge på den motsatta sidan från Timråklacken, så någon hjälp med "vittnesmål" från timråklacken blir nog svårt. Det var ett par äldre timråsupportrar som var väldigt kaxiga efter slutsignalen.
Kommentera

Timrå Icon: Bra! Vill bara att vi ska vara på samma nivå.
Ni vann ju trots allt, och tycker bara inte att sånt här ska förekomma då.
Kommentera

General: japp , flaskan hade obönhörligen hamnat långt upp i rektum utan glidmedel på vederbörande
Kommentera

General: Det kan vi nog vara överrens om
Kommentera

Olle: Nog är det mycket allvarligare om någon kastare en glasflaska mot ens huvud än att spotta på någon? Tänk om det hade hänt er?
Kommentera

Var det inte två dåliga hockeylag som spelade en livsviktig match ikväll? Hade något av lagen kommit upp till någon form av anständigt spel så hade det laget vunnit stort.
Kommentera

General: synd .
Kommentera

jens_88: Logiken i att få en flaska kastad på sig av person A och sedan stå och spotta på person B är sannerligen retarderad.
Kommentera

General:

Slutet gott allt gott.
Även för oss
Kommentera

jens_88: Han som fick spottet på sig. Vit t-shirt och svart keps, han skulle jag gärna vilja prata med om han finns på detta forum :)
Kommentera

liston: Polisen han före.
Kommentera

General: Kändes det bättre att stå och spotta och kasta småsaker på oss som gick under eran klack då?
Kommentera

General:
Om han var packad och ingen riktig supp. varför tog Ni inte tag i problemet redaqn där, han har nog inte haft mycket hjälp från nån annan då kan jag förstå.
Kommentera

General: Det finns rötägg även i slips. Det var nog egentligen varken er eller vår supporter. Tack för en god match!
Kommentera

bj21: "tattare" är en nedsättande term för ett specifikt folkslag och kan betecknas som rasistiskt. Er pöbel framstår som ganska obildade då ni ständigt slänger med dessa termer.
Kommentera

Timrå Icon: Kan säga att han var packad och det var ingen av era "riktiga supportrar" som kastade.
För jag vet, att trots att vi hatar varandra så tar vi inte till våld på så sätt.
Visst det pekas finger hit och dit, men det har ju aldrig blivit något av det och så ska det förbli. BTW, grattis till segern.
Kommentera

Knylan: inget allvarligt ? hade jag sett en modoit slänga en glasflaska mot någon hade jag blivit jävligt förbannad . sån där trodde jag inte förekom mellan timrå och modo . de är mer stockholmslagens grej de där
Kommentera

Blizzard: Det har nog Linkan redan avklarat ;-)
Kommentera

General: Ja verkligen. Någon överförfriskad som inte är där för spelet troligen. Hoppas ingen blev skadad
Kommentera

« · 1345476 · »