Det här var pinsamt, tragiskt och förbannat dåligt! Uruselt skulle jag vilja lägga till också.
Segern i lördags är INGENTING värt!
Men varför blir vi så här förbannade egentligen!?
Ja det är det som är frågan. Till att börja med tycker jag Modo har ett bättre lag än oss i alla lagdelar. Modo SKA alltså vinna.
Men vi leder med 2-0 innan allt blir så fruktansvärt pinsamt dåligt. Ja sämre än sämst.
Dessutom har vi en hel hög med pp som bara kastas bort pga att inte kunnandet finns på den här, rätt så svaga elitserienivå, nu mera. Modo åker på 7 utvisningar, vi på två. Men ändå är vi inte ens NÄRA, trots att vi leder med 2-0 i säsongens viktigaste match så här långt!
Ikväll märktes det att vi har ett allsvenskt lag, både på pappret och "in action" så att säga. Detsamma gäller givetvis tränarna, men jag vet inte vad som skulle bli bättre med några andra heller om jag ska vara ärlig. Vi har det lag vi har. Ett dåligt och svagt lag!
Blir det inte STORA(!!!) och tydliga förändringar i spelartruppen så kan jag lova allt och alla att detta är slut. För alltid.
Agera eller dö, Timjå IK!!!
Finns inte en chans att vi klarar en kvalserie i detta nu. Det borde t.o.m. de allra grövsta lallande fånar förstå.
Det här var riktigt uselt!
Men just ja. Vi är ju inte bättre.
Agera eller dö!
Nu lägger jag energi på annat tills att den här så kallade föreningen gör någonting.
Olle: ja flaskan är nära nu, väldigt nära. orkar inte vakna i egna spyor när klockan ringer imorgon och det är dags för jobb därför så avstår jag, men det är nära.
Nä men för helvetes jävla könshår, det är väl inte spritens fel att det ser ut som det gör?! Stirra ner i avgrunden som utgör perras ögon i intervjuerna, lyssna till den rossliga rösten, spana in tvådagarsstubben på hans haka. Det är ju för helvete en SLUT människa vi har i båset och han orkar inte driva den här skiten längre. Han varken kan eller vill och Timrå IK ger den värmländska penisen respit i match efter match.
Det finns korplag som sköts bättre än Timrå IK och vi har slutdestination "evigt jävla mörker" så länge föreningen inte agerar.
Skit i spriten, vem FAN skulle inte kröka som en jävla sotare om man står mitt i den där jävla högen av bajs som är Timrå IK just nu?! Personligen kan jag avslöja att det har krävts sjuhelvetes massa viljekraft för att inte svepa ren sprit i syfte att kväva mina egna asgarv när jag bevittnade kvällens självurinering på det egna klubbmärket.
Instämmer med Thomas Johansson. In med lite nya spelare, alt en ny röst i båset. Mitt drömscenario är att man gör båda. Det kan förändra den negativa trenden. Men det bör göras innan mars, agera agera agera !!
fredriko74: Kom hem till mig. Jag har en back öl och en wirre på kylning. Jag lovar att jag kan pissa ner mig, spy och däcka på under 47 minuter... Kan du inte bara håll igen nu?
Frella: Något jag inte fattar är varför dom kommer i 14-15minuten jämt dom ska väl vara typ i mitten, dom hade fetchans på break när klockan stod på 11min, får hans som sköter detta bestämma dett lite fritt eller, isf var han modoit och vill att tik skulle utnyttja sin Time out.
ÖstrandsNisse: Sant, men vissa är mer törstiga än andra i detta laget.
Sebbe har jag hakat på efterfest en gång med, då var det inte blygsamt om jag säger som så. Till dennes försvar kan jag säga att det skedde under gatufesten.
Hur ser du på de kommande derbyna mot Timrå i vinter, är du extra taggad inför såna matcher?
ulf samuelsson: Ja, det är jag. Derbyn är alltid speciella matcher eftersom det ofta är historia och tradition bakom. Det blir bättre laddning då"
Diggar detta svar väldigt mycket, äntligen någon som är ärlig mellan Timrå/Modo derbyna. Annars har ju både Challe och Perra typ sagt "nja inte så speciellt, är inte härifrån etc ect" Tråkiga svar som fan. Får se om Uffe taggar igång modo bättre än Perra taggar igång Timrå...... RubinCarter Kommentera 2011-08-31 13:12
fredriko74: Om spelarna är ute och 'super' mitt under brinnande säsong och dessutom i ett väldigt prekärt läge så känns det ungefär lika professionellt som föreningen i övrigt. Jag höjer inte ens på ögonbrynen. Thomas Johansson verkar ha avslutat sin tjänst tidigare än planerat. Är det någon som hört något från karln de senaste två månaderna? Vad gör styrelsen åt den uppkomna situationen? Mycket snack, liten verkstad. Det måste ju hända något nu, inte om en månad. Varför tillåts Perra köra på exakt likadant som han gjort i snart 1,5 säsonger utan framgång? Varför, varför, varför?
Är ideérna slut? Är det kört? Soppatorsk? Det finns inte mycket som tyder på annat.
Edit: dricka en pilsner eller två på krogen skiter jag i. Är det däremot en redig fylla så är det beklämmande. I det här fallet vet jag inte vad jag ska tro. Inget förvånar mig längre, allt är möjligt i den här föreningen numer. Suck!
Ambroo: Friberg var dålig, men andra är också dåliga ge hans lika mycket förtroende som stjärnorna så kommer han växa, han får ju så ojämna speltider så han blir ju obekväm.
fredriko74: Framförallt när det inte heller är serielunk utan innan en extremt viktig 6-poängsmatch mot värsta bottenkollegan och lokalkonkurrenten. Det är jävligt oprofessionellt hur man än ser på saken.
Med detta inte sagt att vi vunnit matchen om spelarna avstått krogen, men de borde fan fatta att de har ett ansvar mot klubben. Men med tanke på den nonchalans som vissa visar på planen så är det knappast att förvåna att man ligger på samma ansvarsnivå även utanför den.
fredriko74: Känns bara lite uttjatat då ämnet har kommit och gått i hela HockeySnacks historia. Timrå har bytt ut x antal spelare på de åren men fortfarande går spelarna på krogen både här och i andra lag. Hur mycket det än ältas här inne så kommer inte beteendet ändras hos spelarna.
Patrik Källstr: Jag har slutat att bli särskilt förbannad vid derbyförluster. Då är det något som är fel! Fan vad sorgset det känns. Känslan finns liksom inte där längre... på samma sätt.
Moverare: Du är en av sundsvalls mest oomtyckta personer. Inte ens dina arbetskamrater gillar dig. Det faktum att du går in här bara för att provocera är ytterligare ett tecken på varför.
ÖstrandsNisse: Du som är insatt i klubben och dess verksamhet kanske kan förklara för mig. Linkan säger i tidningen att han har spelare "klara" men att styrelsen jobbar på A/ omfördela inom budgeten B/ externa sponsorer C/ spelarförsäljningar. Driver CE med pressen och oss blåögda supportrar när han säger detta. Det händer ju ingenting. I det prekära läge vi befinner oss måste väl styrelsen ha daglig kontakt i dessa frågor ? Har inte ledningsgruppen TJ, CE + Linkan dagliga möten om detta ? fattar dom inte att det är panik ? eller har jag missat något. P.s. Var är TJ i detta läge ? Totaltystad, tappat intresset eller handlingsförlamad ?
Frella: Är väl bara en liten skara som är "för" det verkar det som.
Säger som Timrå icon, man kan ta en öl lr fler om man förtjänar det och det är typ uppehåll el dyl. Mitt i serielunken och man ligger fetsist bör man prioritera andra saker.
fredriko74: Men skit i krogen nu. Det har pågått alla år, det är inte det som är prio 1 i dagsläget. Det är också något varken du, jag, TT eller Mr modano kan påverka.
Dr.Krykov: Hoppas på Bofors. Det vore lite rock n roll om de gick upp. För att få slipanissarna som bossar över SHL att svettas lite. Som drömmer om gullegrisen DIF.
Det här var pinsamt, tragiskt och förbannat dåligt! Uruselt skulle jag vilja lägga till också.
Segern i lördags är INGENTING värt!
Men varför blir vi så här förbannade egentligen!?
Ja det är det som är frågan. Till att börja med tycker jag Modo har ett bättre lag än oss i alla lagdelar. Modo SKA alltså vinna.
Men vi leder med 2-0 innan allt blir så fruktansvärt pinsamt dåligt. Ja sämre än sämst.
Dessutom har vi en hel hög med pp som bara kastas bort pga att inte kunnandet finns på den här, rätt så svaga elitserienivå, nu mera. Modo åker på 7 utvisningar, vi på två. Men ändå är vi inte ens NÄRA, trots att vi leder med 2-0 i säsongens viktigaste match så här långt!
Ikväll märktes det att vi har ett allsvenskt lag, både på pappret och "in action" så att säga. Detsamma gäller givetvis tränarna, men jag vet inte vad som skulle bli bättre med några andra heller om jag ska vara ärlig. Vi har det lag vi har. Ett dåligt och svagt lag!
Blir det inte STORA(!!!) och tydliga förändringar i spelartruppen så kan jag lova allt och alla att detta är slut. För alltid.
Agera eller dö, Timjå IK!!!
Finns inte en chans att vi klarar en kvalserie i detta nu. Det borde t.o.m. de allra grövsta lallande fånar förstå.
Det här var riktigt uselt!
Men just ja. Vi är ju inte bättre.
Agera eller dö!
Nu lägger jag energi på annat tills att den här så kallade föreningen gör någonting.
Det här är skrattretande.
Adjö.