Är det sant att "Molla" tog ut Kapanen vid 1-4 i PP och TIK gör 2-4 o vänder, då är det årets coachning, vilken j-vla match vilken j-vla kväll, först rena natta sen rätt upp i himmelen, är man avundsjuk eller avundsjuk på er som fått bevittnat denna "heroiskaaldriggeuppmatch".
"8" Svensson vilket föredöme att grimasera mot fotografen vid 4-1 målet, hoppas Han/hon kör ner den i halsen på han.
Själv har jag fått en ny hjälte i dag å de ä Molla, 4 min. kvar TIK får in pucken i anfalls zon Kapaanen lämnar kassen 2-4 å sedan upprepas prosseduren två ggr. till helt makalöst,han tar inte bara ut målisen, utan jag annser att han matchar rätt folk åxå. Min hjälte i dag är Molla som inte gav upp och fick gubbarna att inte ge upp oxå........... En dala reporter undrade om han hade varit med om något liknande någon gång? Nää detta har aldrig hänt tidigare! Å de tror jag inte vi får se heller i Lada på lång tid fram över.
hmm.. plockade inte Molla ut Kapaanen för att det var en avvaktande utvisning, eller ? Annars är det bara att hålla med.. det är ur underläge som segrar smakar bäst. Grattis Molla och grabbarna.
"8" Svensson vilket föredöme att grimasera mot fotografen vid 4-1 målet, hoppas Han/hon kör ner den i halsen på han.
"tallarna står när knäckebrödet smulas"