Bragd-Birger: Ja, detta är nog det i särklass värsta jag varit med om rent hockeymässigt. Inte ens förlusten mot Järved borta med 4-6 säsongen 1983/84 kan mäta sig med detta. Ja, för att ytterligare belysa jobbigheten i den förlusten så hade vi vunnit hemmamötet med 20-1. Nu orkar jag inte mer. Väck mig om vi går till slutspel.
eltifoso: Nä vi är för fega, j20 är topp 8 men tydligen kan vi inte ha en junior kedja som avlastning. Nä men slita ut de som är så de lättare kan få skador. 4-0 mot Mora är så jvla dåligt.
Bragd-Birger: Nä jag förväntade mig att dom skulle prestera bättre än 11 skott på 2 perioder. Kontra med snabba spelvändningar men va fan det verkar ju inte vara nåt tryck i nånting alls...
kamsen: Inte nog med att vi torskar två mål i Shorthanded va fan håller vi på med! Lika bara att lämna WO. Ja skiter i det här nu jag orkar inte längre.
Teamreux: Vad trodde du, att dom skulle köra 'åk allt vad ni orkar' ? Fatta att det är soppatorsk nu. Mer än hälften av matcherna med mindre än fyra kedjor. Men det är likväl scheisse!
lincoln: inte så svårt att bryta trender när man möter ett ickespelande lag som Timrå. Har dom bytt taktik och ska spela defensivt tillknäppt och sikta på att det blir 0-0 eller...
actionleif: Så här är det; Efter den makalösa säsongsinledningen kom skadorna och med dem de usla resultaten. Dock höll de tidigare ihopspelade poängen oss flytande i stort sett hela tiden. När det började brännas på allvar innan nyår kom så ett litet miniryck igen i början på året och sas återställde ordningen en smula igen. Nu kan vi se fram emot lite kräftgång igen, mer är inte att vänta när den här skitsäsongen är som den är. Dock är det ingen fara på taket vad gäller slutspel, det kommer TIK spela! Å har hockeyguden straffat oss nog så kommer vi till ett slutspel med et 7-helvetes lag, taggade som f-n.
Vad är det som händer hur dåliga får vi vara inte ett enda mål på detta MORA, är ju ett skämt...
Jag som bara skulle in och kolla och så ligger vi under med 3-0, de e ju inte sant.
Ja bara att konstatera att de seplare som är borta inte minst Carlsson och Sundh är oerhört viktiga för vårat lag de som spelar nu verkar inte kunna gå i brächen för något.
fighter: Hur f-n kan ni säga att det blir slutspel iaf? Det är långt innan det är klart, OM inte nubben förstärker innan den 31/1 tror jag att vi slutar 9-10. Tyvärr,,bara glad om vi slipper kvalserien Även när vi tog våra tre raka så var ju spelet bedrövligt tycker jag.
Alla "lika bra att sluta sprattla nu och lägga sig ner å dö"-kommentarer gör att det blivit så svart här inne så att man knappt hittar tangenterna i "laptoppen". Denna sida kanske borde döpas om till "liptoppen".
Håller med att Robban är oerhört viktig för TIK med sitt hjärta och sitt jobb i BP. Sedan är, trots att han är med och har det jobbigt idag, Kalle K viktig i Timrås defensiv.
Janken: jag är en gnällspik, javisst. Men inte var det så farligt ikväll? 0-2 i röven mot Mora borde få igång gnällmekanismerna även hos de mest lallande typerna härinne.
Fan vilken säsong. Först 100 meter på 9 blankt sen ett maratonlopp på kryckor. typ.
Vi måste ha överlägset flest manodepressiva supportrar. Följande stämmer bra på de flesta av oss vad gäller resonemang om Timrå. "Typiska manodepressiva exempel på tankfel (Enligt Aaron Beck och Arthur Freeman) är exempelvis: - Dikotomisk/ polariserat tänkande, 'att allt är svart eller vitt' - Övergeneralisering - 'Höna-pöna'-syndromet;Att överdriva saker och ting och dra förhastade slutsatser utifrån mycket lite information. "
the_dude: Men skärp er för i helvete! Det är 20 minuter kvar. Låt Mora komma ut och börja spela på resultat så kan vad som helst hända. Man skäms ju över vad sk. supportar vräker ur sig här. Alltid så jävla svart/vitt...
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har