1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596111 inlägg · 6217 ämnen

Mora IK - Timrå IK 2007-01-18

Sv:Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
RocknRolf2: Var höll du hus de 20 första omgångarna förresten?

RocknRolf2: Gnäll & gnäll över skadade spelare - Det är väl för f-n upp till dem på isen. Pinsamt dåligt...

RocknRolf2: Agera Nubben - sparka Niskanen?

actionleif: här, hurså?

Snoop: ja nu lämnar vi walk over i resten då

Nu är det dags att ge gärnet,tunga tacklingar och några mål. Är ju 20 min kvar. "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp"

Dags för 9 raka utan vinst igen då. Underbart. Men när dessa 9 matcher har gått kanske vi har fått tillbaka två spelare iaf.

Bragd-Birger: helst hade jag velat se en ny tränare den dag Kenta/Timrå bestämde sig för att byta.

Dagens skit kommer inte särskilt oväntat. Men synd som fan ändå. Anar en obehaglig ineffektivitets-trend ala fjolåret och sent-06 igen. Då är det kört att vinna

Bragd-Birger: Va fan inte hänger det på Niskanen i såfall borde han sparka hela laget...

Lacka_64: "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" - Vi gav ju upp innan vi börja

Snoop: Det är klart att alla skador ställer till det.Sm guldet kan vi nog glömma men slutspel blir det iallafall.Och det är inte dåligt med tanke på alla skador.Nej nu faan biter vi ihop och kommer igen o gillar läget.

RocknRolf2:
Jag må säga att det torde vara trevligt för dig att åter få sitte och smågräva i skrevet, njutea fullt ut och låta dina verbala fekalier drälla ut i hockeysnack..
Tänk ändå om du skulle varit sportchef..
Vadbra allt hade varit då!

Vi har tac o lov ett visst sparkapital på sjukstugan!

hem.bredband.net/hundhona

fighter: vem vill gå till slutspel å skämma ut sig genom att bli utspelad i fyra raka? !

Nä nu släcker jag ner detta. Deprimerande gnäll. Lyssnar vidare på matchen och förhoppningsvis flera Timrå mål. Ha de gott.

the_dude: Men skärp er för i helvete! Det är 20 minuter kvar. Låt Mora komma ut och börja spela på resultat så kan vad som helst hända. Man skäms ju över vad sk. supportar vräker ur sig här. Alltid så jävla svart/vitt...

Vi måste ha överlägset flest manodepressiva supportrar. Följande stämmer bra på de flesta av oss vad gäller resonemang om Timrå.
"Typiska manodepressiva exempel på tankfel (Enligt Aaron Beck och Arthur Freeman) är exempelvis:
- Dikotomisk/ polariserat tänkande, 'att allt är svart eller vitt'
- Övergeneralisering
- 'Höna-pöna'-syndromet;Att överdriva saker och ting och dra förhastade slutsatser utifrån mycket lite information. "

Janken: jag är en gnällspik, javisst. Men inte var det så farligt ikväll?
0-2 i röven mot Mora borde få igång gnällmekanismerna även hos de mest lallande typerna härinne.

Fan vilken säsong. Först 100 meter på 9 blankt sen ett maratonlopp på kryckor. typ.

sargad: Ja ett gäng höna-pönor har orerat här i kväll det stämmer så jäkla bra det.

sargad: äh kom igen. Jag har alltid varit förundrad över alla (för det är många) som orkar gnälla på dem som gnäller i såna här lägen.

Håller med att Robban är oerhört viktig för TIK med sitt hjärta och sitt jobb i BP. Sedan är, trots att han är med och har det jobbigt idag, Kalle K viktig i Timrås defensiv.

Herminator: Var hittar Du det vita härinne?

Alla "lika bra att sluta sprattla nu och lägga sig ner å dö"-kommentarer gör att det blivit så svart här inne så att man knappt hittar tangenterna i "laptoppen". Denna sida kanske borde döpas om till "liptoppen".

the_dude: Går vi till slutspel oh får tillbaka sådär 8 spelare så kommer vi bli livsfarlig, to mig, men tar vi oss dit??

pratarn: ja men de är ju tragiskt

Satan!!!!!!!!

yeeeeeeeeeees 3-0 Nu bärjar de likna nåt

Rooster23: Inte riktigt vad vi behövde

Bedrövligt agerande. Man finner inga ord...

the_dude: Nu får du väl ändå ta o ge dig.Det är väl för faan bättre att få 4slutspelsmacher än 10 i skogen...

fighter: jaja okejj då

"Vi är tillbaka" flaggan känns ju lite onödig just nu :)

Vad är det frågan om? Frilägen hela tiden för Mora.

Rooster23: PP i 4 min nu .. måste ju få in 1 nu

fighter:
Hur f-n kan ni säga att det blir slutspel iaf?
Det är långt innan det är klart, OM inte nubben förstärker innan
den 31/1 tror jag att vi slutar 9-10.
Tyvärr,,bara glad om vi slipper kvalserien
Även när vi tog våra tre raka så var ju spelet bedrövligt tycker jag.

actionleif:
"vi är tillbaka"
Ja i förlustraden ja...

Vad är det som händer hur dåliga får vi vara inte ett enda mål på detta MORA, är ju ett skämt...

Jag som bara skulle in och kolla och så ligger vi under med 3-0, de e ju inte sant.

Ja bara att konstatera att de seplare som är borta inte minst Carlsson och Sundh är oerhört viktiga för vårat lag de som spelar nu verkar inte kunna gå i brächen för något.

Jag är så besviken. Torsk mot MORA uscha!!

lungan: ja det suger nu

actionleif: Så här är det; Efter den makalösa säsongsinledningen kom skadorna och med dem de usla resultaten. Dock höll de tidigare ihopspelade poängen oss flytande i stort sett hela tiden. När det började brännas på allvar innan nyår kom så ett litet miniryck igen i början på året och sas återställde ordningen en smula igen. Nu kan vi se fram emot lite kräftgång igen, mer är inte att vänta när den här skitsäsongen är som den är. Dock är det ingen fara på taket vad gäller slutspel, det kommer TIK spela! Å har hockeyguden straffat oss nog så kommer vi till ett slutspel med et 7-helvetes lag, taggade som f-n.

mikenomad: Mora har spelat kasst länge nu,men då vänder det mot Timrå

uhahl: Där har vi i alla fall en trend. Alla bryter sina negativa trender mot oss...

Men det hela är oerhört tungt nu.

AGERA, FÖRBUNDET!!!! STOPPA SERIEN, HANDIKAPP BIDRAG!!!

lincoln: inte så svårt att bryta trender när man möter ett ickespelande lag som Timrå. Har dom bytt taktik och ska spela defensivt tillknäppt och sikta på att det blir 0-0 eller...

pOSITIVT om skellet och dif tappar poäng i alla fall. vi får väl fokusera på det

lincoln:

Det är lite underligt att alla skitlag ska vinna mot just Tik. Bedrövligt!!!

Teamreux: Vad trodde du, att dom skulle köra 'åk allt vad ni orkar' ?
Fatta att det är soppatorsk nu. Mer än hälften av matcherna med mindre än fyra kedjor.
Men det är likväl scheisse!

Bragd-Birger: 4-0

Bragd-Birger: Har ni inga juniorer att släppa upp som andra lag gjort när de haft skador. Måste ju vara bättre än att lira på tre kedjor.

eltifoso: Skickar detta inlägg direkt vidare till Kenta...

Ska man fokusera på något annat positivt så leder jag omröstningen före Wikegård. Det lovar gott inför framtiden.

eltifoso: Nä, vi har lagt ner alla juniorlag. Bara A-laget kvar, men de håller på att avveckla sig själva.

4-0 känns bra

uhahl:
Bragd-Birger: 4-0
uhahl @ tallegren Idag kl. 21:04

Har jag taskig uppkoppling eller?

« · 819229 · »