dr-nix: Enligt min TV är det Styf som spelar sidled från backposition till Lotvonen som i sin tur serverar en diagonal och förtjusande macka till Oscar. Snyggt i vilket fall som helst.
I övrigt. Nja. Det känns jobbigt det här. Jag är orolig.
Snyggt mål av Sundh-Lotvonen, Sundh är nere i vänstre hörnet som passar pucken snett backåt till Lotvonen som är på den högra backpositionen. Kimmo väntar väl kanske en sekund eller så innan han lägger ett ordentligt pass tillbaka till Sundh som enkelt styr pucken in i mål.
Moras mål kändes onödigt, grabbarna måste lära sig att spela av en period/match.
Uno Gordon: Ungefär lika pissigt som att vi släpper in pucken efter nio sekunder av ert andra powerplay. Så vi kan anse det mesta vara kvitterat just nu.
Snoop: Nej, enligt lineupen på swehockey så står ju Backlund. Spelare som är rödfärgade är alltså förstalinen plus den målvakt som startar. Se själv på länken nedan får du se.
Snoop: Amen vad fan! Här har man lirat Oddset och varit stensäker på Timråvinst och så raseras allting utav denna målvaktsrockad. Får jag in de andra matcherna och spricker på Timrå kommer jag fakturera Challe Berglund.
Hoppas spelarna är mer fokuserade på själva matchen ikväll än vad vi har varit på forumet idag.. Dags att börja ladda upp nu inför matchen! Mora alltid svåra på bortaplan.. Jag tippar (mot bättre vetande) att Timrå tvålar dit masarna med 4 - 1.
Någon mer än jag som upptäckt att Mora är lite efterblivna på deras hemsida, eller så är dom bara lite nostalgista, dom använder Tallarna som TIK logga.