arf: Skulle inte spela någon roll om Bagarn vore en medelmåttig spelare, han skulle ändå vara värd sin plats i laget med den inställning han visar. Klart kaptensämne.
fighter: Är jag helt ute och cyklar när jag har hört att hockeyligan har bestämt att man inte får håna motsåndarlaget med musik och sånt vid utvisningar och dylikt. Undrar för att i mora så gör dom ju det i alla fall.
dr-nix: Enligt min TV är det Styf som spelar sidled från backposition till Lotvonen som i sin tur serverar en diagonal och förtjusande macka till Oscar. Snyggt i vilket fall som helst.
I övrigt. Nja. Det känns jobbigt det här. Jag är orolig.
Snyggt mål av Sundh-Lotvonen, Sundh är nere i vänstre hörnet som passar pucken snett backåt till Lotvonen som är på den högra backpositionen. Kimmo väntar väl kanske en sekund eller så innan han lägger ett ordentligt pass tillbaka till Sundh som enkelt styr pucken in i mål.
Moras mål kändes onödigt, grabbarna måste lära sig att spela av en period/match.
Uno Gordon: Ungefär lika pissigt som att vi släpper in pucken efter nio sekunder av ert andra powerplay. Så vi kan anse det mesta vara kvitterat just nu.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Nja men det plingade till som fa,, här.....
Tyvärr har jag dålig intenet så jag kan knappt lyssna på webradio så HS är okey