fighter: Det finns helt enkelt ingen, INGEN ödmjukhet i laget, så fort dom tar ledningen med ett par tre mål, tappar dom det. Det tyder på en övelägsen attityd, att man bara behöver ställa ut skridskorna resten av matchen för att man är så JÄVLA bra, Detta måste Challe ta tag i, konstigt att det sker gång efter annan....
Orkar inte höra eller läsa om att Challe är arg eller besviken eller nåt liknande, GÖR NÅGOT ÅT DET DÅ FÖR HELVETE.....
Då man inte har backar som kan göra nåt konstuktivt med pucken förutom att slå pucken i rundeln är det j-igt svårt. Kommer det inte in några nya backar kan vi glömma final!!! Finns inte en back som kan transportera in pucken i anfallszon utan man glider framåt och slår pucken via sargen. Dr har vi Tik:s akilleshäl nr 1.
fighter: Nä du, det finns inte i min sinnes värd, kolla in övriga resultat, har fått fat på swehockey. Timrå har aldrig presterat nåt bra efter att några varit på landslags uppdrag
Abron: Jag skiter blankt i de andra lagen! Vi skall inte tappa 4-1 ledningar på bortais! Aldrig någonsin! För mig är det ett grymt svaghetstecken! FÖRBANNADE RÄKMACKEHOCKEY!!!
Kärringfasoner! Låt bussen få rulla tom hem! Det blir en hurtig promenad att gå ifrån Mora!
Jag lyssnar på Sportradion... En minut kvar... 40 sekunder kvar... Pärssinen försöker komma in zon, misslyckas... 20 sekunder kvar, Mora bakom TIK-kassen... 12 sekunder kvar, Pärssinen utvisas!
ÄlskarTIK: Fy fan i helvetes jävlar vad bedrövligt!!!! SKANDALÖST DÅLIGT!!! Vad är det för jävla fel på det här laget egentligen? När fan skalll vi lära oss att lira på ett resultat!!!!
Det har hänt för många gånger nu den här säsongen att vi tappat solklara ledningar! Jag tolererar inte det här!
Ni är inte ensamma mora verkar ha nån jävla överväxel i sista de hämtade ju in ett sådant här res förut också och jag åker på min andra trippel PGA er =)
Abron: måste köpa in nån riktig back nu,jag undrar bara om challe låter sebbe spela nåt,han är nog hungrig på att få visa vad han går för,challe in med sebbe nu!
Nyss hemkommen efter en lång dag... Positivt att vi leder, negativt att vi antagligen inte kommer göra det så länge till. Det var fan vad svårt det ska vara att täppa till då
DJ Hemp: Oroväckande att Timrå knappt har lyckats hålla i en enda stor ledning i år. Dåliga nerver?
Får de ordning på det kan det bli final (för högstanivån är verkligen hög!), men fortsätter det så här har jag svårt att se att vi når längre än kvart i år.