Tack för det. Var inte så svårt egentligen. Bara att skriva rakt av när man är less. Skickar mest inlägg här för att forumet ska undslippa sin död. Har i kväll snackat med Brasilien, kollat lite på mellon och slötittar nu på Sherlock medan man tar några stänkare. Återvänder dock med jämna mellanrum till detta forum för att se hur ni andra känner det. Inte särskilt uppåt i några rödvita hem nu givetvis, 1-6 i Mora var inte vad man ville gå till speluppehållet med... Fan!
DJ Hemp: Äh...hockey är bara lite tidsfördriv ändå när allt kommer omkring. Ganska långt ner på livets priolista....det är ungefär så den här säsongen känns. Vi kommer hänga kvar och med det har jag själslig frid. Men några omfattande lyckorus blir det inte. Jämn och någorlunda fin avföring ungefär....eller jämna plågor för den som hellre föredrar det. Lite som att stå under medicinering. Mellourvattnat.
Visst, knappast särskilt högt upp på priolistan, men ändå en av alla dessa påminnelser om att djävulens påfund... är djävulens påfund! Ja... Söp mig lite avtrubbad sedan då. För jag ville inte bry mig om all skit som ständigt hotar att välla in genom brevlådan. Det där tar vi en annan gång. Räcker fan som det är i nuläget eller? Jaji. Blir bra med lite hjälp till insomningen nu... Mmmm.
DJ Hemp: Uppehållet kommer lägligt. Många sjuka som kan tillfriskna och komma i kapp. På det lite Box-play och PP-träning. Hoppas att formen från Karlskrona och Västerås-matcherna återvänder.
Joji, det önskar man ju. För övrigt var förlusten i Mora ganska lätt att smälta, det är matcher som den mot Almtuna som får mig att vilja slita mitt hår. Om grabbarna bara lär sig att vinna den sortens matcher kan det bli någonting stort av det här. OT-statistiken är givetvis seriens sämsta och så får det fan inte se ut...
DJ Hemp: Kom till oss på lån från Skellefteå som han tillhörde (vill dock minnas att det var i Västerås han spelade) innan fönstret stängde för ett år sen ca. Var skadad inledningsvis och märktes ungefär lika mkt på isen när han väl spelade som när han var skadad. Dvs ingenting. Och det var inte positivt i det här sammanhanget, ett obegripligt lån från början till slut.
Ok, inte helt fel med lite information. Läste att han ursprungligen kommer från metropolen Glommersträsk. Nu ska jag kolla på ett program som handlar om dvärgpingviner. : )
Tack för det. Var inte så svårt egentligen. Bara att skriva rakt av när man är less. Skickar mest inlägg här för att forumet ska undslippa sin död. Har i kväll snackat med Brasilien, kollat lite på mellon och slötittar nu på Sherlock medan man tar några stänkare. Återvänder dock med jämna mellanrum till detta forum för att se hur ni andra känner det. Inte särskilt uppåt i några rödvita hem nu givetvis, 1-6 i Mora var inte vad man ville gå till speluppehållet med... Fan!