Rykten går att ett par drivan Tikare var uppe i Swedbank och körde ett lillebror-tifo under deras invigning.. Ligger det någon sanning i detta eller är det bara en skön skröna ? Fick höra det i dag under matchen ! I så fall är dessa tikare mina idoler för all framtid !
svasse24: Ja, det blev så lyckat! Bröderna Dahlstedt (visst var det dessa herrar?) passade på att dra upp overheadflaggan de gjort innan matchen på Modos sittplats och samtidigt lura publikvärdarna att de var Modolider.
I länken hittar du filmen som visar när OH-flaggan dras upp på läktaren. :)
LingaN: Och appropå Dalan så ska han ha feta-cred för hans agerande under andra perioden då det såg ut som att han fick igång stå- och sittplats, tillsammans med Olle förstås. Det var ju lite dött i första trots allt. Mer sådana tendenser, Dalle :)
Det är inte ofta: men nu ska jag kopiera Laken! Läs min presentation, jag har ikväll blivit avstängd från WOODoos gästbok! Kamrater: följ den spännande debatten som fick herr Scim att rösta ut mej från "Gästboken där det är högt i tak"
Skarin: Ja, det tog ett tag för ståplats att komma igång och att få lite fart på klackturisterna men Dalan fixade det! Tack till Olle också för att han sliter på bra med trumman - som vanligt.
Det kunde dock ha stöttats lite mer på sittplats, det är ju slutspel för fan. Jag vet att det brukar kunna vara mycket bättre fart på sittplats i slutspel, så då borde sittplats kunna göra det man ska även detta slutspel.
svasse24: Nu är det väl att överdriva att kalla en match i elfte omgången, låt vara att det är ett länsderby, för en invigning. Invigningen avklarades tre veckor innan första omgången i elitserien 06-07 hade spelats.
Det komiska med när vi stog nere på läktaren var damen med modotröja som frågade vad det stod. "Krossa Timrå" sa jag. Nä då tänker jag inte hjälpa till sa hon och kastade sin flik på golvet. Nej men det står Krossa Timrå! Sa jag.. Jaha, dåså sa hon och plockade upp den igen :)
shinzawai: Nej på denna bild ser vi en MoDolid som gett sig in i ett slagsmål inifrån båset med hjälp av tillhyggen. Stäng av tönten! Och Luckner såg ingenting, patetiskt...
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·
lillebror-tifo under deras invigning..
Ligger det någon sanning i detta eller är det bara en skön skröna ?
Fick höra det i dag under matchen !
I så fall är dessa tikare mina idoler för all framtid !