1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590817 inlägg · 6217 ämnen

Några tankar om Crippe och tränarna

« · 666807 Till forumet

Några tankar om Crippe och tränarna
Först av allt, så vill jag tacka Crippe för alla år som du har spelat i Timrå och önska dig lycka till i FBK. Jag måste säga säga att det är en stor förlust för Timrå att du har flyttat.
Anledningen till mitt påstående är att jag tror inte att det inte "står rätt till i Timrå". Jag har varit "logesittare" i två matcher den här säsongen. Den första matchen var strax före Jul. En avspänd Micke Andersson kom och snackade med oss om matchen (vi vann). Efter Nyår, var jag där igen och lyssnade på en stressad Micke, som flackade med blicken och gned sína händer (vi förlorade). Vad har hänt mellan dessa två tillfällen ? Jo det har stått i tidningarna att Kenta skulle bli tränare i LHC. Ingen rök utan eld ! Titta på Kenta i TV. Är det samma Kenta som i fjol ? Jag tycker att vi supportrar klagar för mycket på spelarna. Det KANSKE inte är som det borde vara i ledningen ! Hur är det i arbetslivet ? Om vi har en chef som inte uppmuntrar och coachar oss, vad händer då ? Vi har ingen lust att göra vårt bästa ! Enkelt eller ...........

NU KROSSAR VI LEKSAND !

ÄLSKA TIMRÅ !
Kommentera

« · 666807