Först av allt, så vill jag tacka Crippe för alla år som du har spelat i Timrå och önska dig lycka till i FBK. Jag måste säga säga att det är en stor förlust för Timrå att du har flyttat. Anledningen till mitt påstående är att jag tror inte att det inte "står rätt till i Timrå". Jag har varit "logesittare" i två matcher den här säsongen. Den första matchen var strax före Jul. En avspänd Micke Andersson kom och snackade med oss om matchen (vi vann). Efter Nyår, var jag där igen och lyssnade på en stressad Micke, som flackade med blicken och gned sína händer (vi förlorade). Vad har hänt mellan dessa två tillfällen ? Jo det har stått i tidningarna att Kenta skulle bli tränare i LHC. Ingen rök utan eld ! Titta på Kenta i TV. Är det samma Kenta som i fjol ? Jag tycker att vi supportrar klagar för mycket på spelarna. Det KANSKE inte är som det borde vara i ledningen ! Hur är det i arbetslivet ? Om vi har en chef som inte uppmuntrar och coachar oss, vad händer då ? Vi har ingen lust att göra vårt bästa ! Enkelt eller ...........
Dallas: Äh, vad är det du antyder? Vart vill du komma?
"Jag tycker att vi supportrar klagar för mycket på spelarna." Det är ju vi som indirekt betalar deras löner klart vi ska få ställa krav och vara kritiska då!
tjobba: Här kommer en förklaring till "Logesittare", det är då det kommer en representant från TIK och snackar För övrigt så har jag sett 98 % av hemmamatcherna. Men ingen match i Jönköping. Men det gar väl du gjort !
Dallas: Lugn, det är ju fredag;-). Jag tolkade det helt enkelt som att du bara hade varit på två matcher, och sett dessa från logen. Och av två matcher kan det vara svårt att utdöma någonting. Men glädjen i Timrås bås i matchen borta mot HV71 var underbar, vet inte när jag såg dom så glada senast. Och nej, jag var inte på plats ;)
Dallas: Allting går i vågor. Timrå IK gjorde en pinsam "satsning" (om man nu kan kalla det så?) denna säsong, vilket ledde till många förluster, vilket ledde till dåligt självförtroende, vilket ledde till dåligt spel.
Laken: du står väl på ståplats...? precis...25 matcher a 100 kr = 2500 kr Nåt slutspel blir det ju inte år med det skitmaterial vi har till spelartrupp ( se din listor) så vi stannar där, det räcker väl till två-tre kompo"skit"-klubbor till Per Styf. Klaga därefter !! Du har redan "förbrukat" minst 20 år ståplatsbiljetter av det jag har råkat läsa av dig denna månad i parameter vad du lägger in till lönerna.
iggy: Bra inlägg! Tror inte det är många som tänker på hur många klubbor som går sönder varje match. En ny klubba motsvarar ett säsongskort. Undra hur mycket klubbor Timrå gör av med på en säsong och hur mycket man betalar för det? Kan det vara 100 000/ per säsong?
Laken: Sittplats Ok det blir 4-5 klubbor minus avdrag 500 kr/klubba i spelarböter, det var nåt nytt för mig. Jag måste nog göra en tabell på det här....ber att få återkomma. Resten förstår du visst.... jag tycker du klagar okonstruktivt och gnälligt på ett tråkigt sätt på spelarna som inte tilltalar mig, värderar det till en tejprulle.
LingaN: varför är det så viktigt att veta det. ska vi granska hela utrustningen spelare för spelare.det är dyrt att spela hockey det vet nog alla klubbchefer. lika för alla lag
Anledningen till mitt påstående är att jag tror inte att det inte "står rätt till i Timrå". Jag har varit "logesittare" i två matcher den här säsongen. Den första matchen var strax före Jul. En avspänd Micke Andersson kom och snackade med oss om matchen (vi vann). Efter Nyår, var jag där igen och lyssnade på en stressad Micke, som flackade med blicken och gned sína händer (vi förlorade). Vad har hänt mellan dessa två tillfällen ? Jo det har stått i tidningarna att Kenta skulle bli tränare i LHC. Ingen rök utan eld ! Titta på Kenta i TV. Är det samma Kenta som i fjol ? Jag tycker att vi supportrar klagar för mycket på spelarna. Det KANSKE inte är som det borde vara i ledningen ! Hur är det i arbetslivet ? Om vi har en chef som inte uppmuntrar och coachar oss, vad händer då ? Vi har ingen lust att göra vårt bästa ! Enkelt eller ...........
NU KROSSAR VI LEKSAND !
ÄLSKA TIMRÅ !