Tänka attt det räcker med att vara en bra föredetta hockeyspelare för att få skriva krönika i en av landets mest lästa kvällstidning, pinsamt anser jag. För att Masken inte sett mkt av matcherna Modo - TIK är ganska tydligt med tanke på krönikan i dagens AB. Han skriver att det är rätt fyra lag som gick till semi, visst det har han all rätt att tycka men när han motiverar det med följande så börjar man fundera
Han skriver om Niklas Sundström och Per Svartvadet som mkt viktiga spelare, visst fine with me Sundström var bra igår MEN såg vi mkt av honom mot TIK?? Gamle svarten gjorde avgörande målet i 7:e avgörande mot TIK och var bra i en match innan den men i övrigt var det väl knappast dessa två herrar som ledde laget till semi!
Jag tycker vaddå rätt lag gick vidare det var så äckligt jämt i v-norrlands derbyt. Jag kan lova att om TIK hade gått vidare hade han skrivit exakt likadant men bytt ut lite namn. Det känns som denna artikel var skriven innan kvarten började.
Surt sa räven bläää, eller för att citera min 2-åriga som "uscha Modo"....=)
Kom igen HV se nu till att Modo snart får börja planera sommarträningen.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Han skriver om Niklas Sundström och Per Svartvadet som mkt viktiga spelare, visst fine with me Sundström var bra igår MEN såg vi mkt av honom mot TIK?? Gamle svarten gjorde avgörande målet i 7:e avgörande mot TIK och var bra i en match innan den men i övrigt var det väl knappast dessa två herrar som ledde laget till semi!
Jag tycker vaddå rätt lag gick vidare det var så äckligt jämt i v-norrlands derbyt. Jag kan lova att om TIK hade gått vidare hade han skrivit exakt likadant men bytt ut lite namn. Det känns som denna artikel var skriven innan kvarten började.
Surt sa räven bläää, eller för att citera min 2-åriga som "uscha Modo"....=)
Kom igen HV se nu till att Modo snart får börja planera sommarträningen.