Smokey: Se där, när vi ändå lyfter på mossiga stenar; är det någon som har samma signatur nu som i HS föregångare? Gick själv under Dr Puck då... om jag kommer ihåg rätt.
Årets viktigaste seger hittills. (Kunde inte låta bli den sköna klyschan)
Och passionen! Alla härliga supportrar och forumhockeyprofiler som febrigt leder det här laget genom ångest och eufori! Utan Er stannar hockeyn och den galna cirkusen...
Från bänka PW till att vilja bära honom på en guldtron efter spelarbussen hela vägen upp till Timrå!
Påsken, Jesus och hans palmblad är för flickscouter!
Mitt förtroende för denna tränarduo är härmed förbrukat. Vi har egentligen ett lag som borde vinna fler matcher än så här. Vi har knappt satt ett grundspel på hela säsongen, än mindre ett försvarsspel…
Vi har en sportchef som INNAN säsongen klargjorde att tränarna i n t e skulle sparkas! Hur proffsigt är det? Bort med tränarna och in med en center + en målvakt! Freddan och Ante är OUT för mig. Eller ska Nubben återigen visa på sin handlingsförlamning. Han kanske är nöjd med att mysa omkring med grabbarna i Hockeyallsvenskan. Detta är ELITIDROTT och ingen jävla social myspys verksamhet.
Och jag vill inte höra något mer av Nubbens mantra de senaste åren: ”Marknaden har aldrig varit så tunn som den är nu”. Agera och visa lite balls för i helvete!
Fy så less jag är på dessa två i båset. Hur kan man vara så fruktansvärt handlingsförlamad. Något måste vara helt fel. Snälla snälla agera bort med Rudolf och Ante.
Timrå4ever: Spelar Gruppen måste AGERA NU och kräva förändringar på tränarsidan sådant kan inte ens Nubben stoppa utan att skälv AVGÅ tillsammans med sina pajas tränar trojka