Jag är snabbare än snabbast. Men har tyvärr inte råd att vara uppkopplad längre. Beklagar, men ni får nöja er med Bo wasas sega rapportering. Alt swehockey.
Okej, periodpaus och 1-2. Inget vidare. Men då tar jag och kopplar ner mig ett tag, eftersom jag precis som Kongo inte har råd att surfa hemma - egentligen...
Så snart mitt sketna avtal med Tele2 OCH Telenordia gått ut (i början av nästa år), kommer jag att satsa på något annat... Troligen på något av era alternativ!
SgtD: Homer Simpson är gudabegåvad å den mest mänskliga tränaren i ES. Klart han blir pissed om Styf skulle bete sig som en gris och han visar sina känslor därefter. Blev ngn skadad eller?
Micke: Melins utspel i fjol att TIK avsiktligt försökt skada BIFs spelare var inte det mest genomtänkta han sagt. Kari Jalonen sade likadant i går och vägrade sitta bredvid PeO på presskonferansen. Det roliga är att i båda fallen var det nog bara respektive tränare som så "det fula spelet" från TIK. Melin har jag haft stor respekt för men under föregående sässong tyckte jag att han mest satt & gnällde på motståndarna. BIF är inte så jävla snälla själva på rinken.
Melin-jäveln gjorde bort sig totalt i och med Timrås bortapremiär ifjol höst! Snackade skit tills korna gick hem... Därefter tappade han all tänkbar respekt...!
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·