1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590415 inlägg · 6217 ämnen

Norrgängen

« · 288011 Till forumet

Norrgängen
Vid dags datos notering över ES lagen kan man säga så här:
ALLA norrgängen får svårt i år, Vi, Modo, Luleå, o Brynäs.
Vilkea lag som får spela KS kommer att bli en rysare, i mina ögon just nu så står det mellan 5 lag.
Norrgängen o Malmö, vi kan ju hoppas att vi klarar 8:e platsen men som sagt, jag har inga större förhoppningar.

I o med det här inlägget så tackar jag för mig här på HS!
Ni som känner mig vi synes till vintern i den nya arenan.
Ha det!
Kommentera

Sv: Norrgängen
rådbjer:
det är bra,,desto tyngre det verkar desto bättre bli det..

hoppas att alla tippar oss sist igen...
Kommentera

rådbjer: Om jag känner dig rätt så är du tillbaka när nästa värvningsatombombsmoln når till H-sand. Tänk dig första linen: Krykov, Dahlén och Sami, backar: Pasi och Halvardsson. Jojomänsan, då är du snart här och gnäller igen...

Ps. Det är bara att bryta ihop och snöra ännu hårdare i sommar.
Kommentera

mike66: Ok. det här blir mitt sista inlägg :))
Du har väl kanske rätt som vanligt, MEN den här gången ska jag göra ett allvarligt försök att bryta!

gud: Jag hör av mig, det verkar kunna gå vägen :))
Kommentera

rådbjer:
Vadå..har du gjort en god gärning så att du får åka uppåt istället för neråt?

Ropa på Gud sådär :)
Kommentera

rådbjer: Det vet du, jag har alltid rätt. Fast en gång så sa dom att jag hade fel? Men det visade sig senare att det var ett misstag och jag fick rätt som vanligt.

Ps. Det ser väl lite ljusare ut på Timrås avbytarbänk, det kan du väl i alla fall hålla med om, eller ser det fortfarande lika mörkt ut? Svår fråga det här som vanligt.

Heja Timrå.
Kommentera

mike66 o matsby: Lägg av jag svarar inte ändå! :))
Ni gör det bara svårare för mig.

Ett sista gnäll: Vilken värdelös Kedja du kom med, mike!
En som åker i slowmotion, en som åker i crklar med ljumskarna ur led o en back som slår passningar uppåt läktaren!

Tack för mig!
Kommentera

mike66: varför sätter du in Halvardsson i den annars utsökta femma.....?

Mvh Shadar Logoth
Kommentera

rådbjer: Med grishockey går det att komma långt även för sådana här killar som jag har med i min femma. Eller vad säger/skriver du?

Ta nu och anmäl ett lag till Nolby Gathockey Cup och ryck upp dig så ska du nog få se att sommaren kommer att löpa smärtfritt...
Kommentera

Shadar Logoth: Ähh, nånn måste juh ta det defensiva ansvaret juh ;)
Kommentera

mike66:
lämna den stackars rådbjer ifred nu...
han ser iframåt sommarens bryt o att komma igen...
flygfiske ligger på hans schema och nu när han INTE kommer att få några napp i sommar så är han färdig för hockeysäsongen som kommer...nedbryten o klar...
Kommentera

gud: Det heter flugfiske!! O du som ska vara allvis? :))
Kommentera

rådbjer:
trodde det var flYgfisk du skulle ut jaga ju...;0)
Kommentera

rådbjer: Nåå, hur blir det nu då, kommer du ner med ett slagkraftigt gathockeygäng till den 16:e augusti eller?

westerlind och hela Brynäspatrasket ska visst vara med. Det går även rykten om att actionmannen, Frella och Jimpan håller på att skrapa ihop ett slagkraftigt gathockeygäng. Men igenkligen så tror jag inte att de behärskar gathockeyns alla ingredienser och får nog anses som chanslösa till slutsegern. Men dricka öl kan de säkert, det vet jag ;)
Kommentera

mike66: Kommer ju aldrig ifrån detta forum!!!!!!!!

Är nog i Jämtland då o FLUGFISKAR!

Tack o hej!
Kommentera

rådbjer: Ähh, fiskerier och såntdäringa fjolleri är för kärringar och barn. Riktiga karlar, du vet såna som Åke dårå, dom spelar gathockey och dricker pilzner dom vettu.

Ps. Lägg av med dära att skriva "tack och hej" efter varenda inlägg och uppför dig som en riktig karl en endaste gång här på gb:n..
Kommentera

mike66: Jag såg Åke i Klänning berättade jag det?
Så nu mer vet jag att Flugfiske är Riktigt riktigt manligt!
Pilsner kan man ta ändå :))

Vi syns o hörs!
Kommentera

mike66: Få saker är mer manligt än fiske och vad gäller fiske finns få fiskeformer som slår flugfiske. Det skulle möjligen vara den bifogade då...
Kommentera

« · 288011