Dream Team: Sant. Men enligt en av de berörda spelarna så blir de 3 avstängda minst en match som sagt. Märkligt och jäkligt skumt? Javisst! Men egentligen, blir man förvånad efter att Gyllenbers uppvisning? :)
Det är skitsamma egentligen om man ser till dagens resultat - TIK var totalt under isen och vettiga domslut hade knappast hjälpt, tråkigt nog. Däremot är det beklagligt att nivån ska drabba laget i nästa omgång...
Dommaren är inte syndabocken, finns många anledningar till att det gick snett.. allt slarv i första. Krykov fick assist till både 0-1 och 0-2 och var det sämsta jag sett i en TIK tröjja på länge... 0-3 målet borde blivit bortdömt i och med att hela Leksandslaget var offside i målgården och allt resulterade i storbråket... Timrå var inte etta på pucken många gånger och hade inget fighterhjärta över huvud taget! Dommaren hade en extremt svår uppgift och tappade matchen.. men är inte huvudsaken till att timrå förlorade!!!
Baker: Tror vi ligger ganska högt i "kilo"-listan ändå iår.. problemet är väl däremot att dessa kilon inte används...
Att förlora mot detta Leksand, som för att vara snäll, inte är bra säger ganska mycket om hur TIK beter sig på planen.. man blir både varm i huvudet och matt i benen!
Vid 0-3 så var det 3(!) Leksandsspelare i målgården enligt en person som stog precis bakom målet.. men mål blev det..
Skulle kunna ägna en hel kväll till att döma ut allt och alla men jag avstår...
Dream Team: Det är väl en match till att börja med, om jag inte minns fel... Sen kan det bli förlängt, tror jag, beroende på vad förbund/disicplinnämnd anser om situationen som sådan? Rätta mig någon om jag har fel.
pasi: Instämmer, men jag såg klart på "skitmatchen". Visst var domarna usel, men det stora felet är att laget är åt helvete för tunt både till antalet men framför allt i kilo... Nä, nu jävlar måste det till förändringar detta duger inte... Nu får "Nubben" vakna och värva ett par "tuffa" spelare som både kan stå på ett par "griller" och samtidigt inte viker ner sig när det blir såna här "grismatcher".
Det är inte varje dag man går ifrån matchen när det är 2 minuter kvar, AV ANDRA PERIODEN. Det måste vara något kraftigt fel inom laget när man spelar så uselt som man gjort dom senaste hemmamatcherna. Har inte varit negativ någon gång under denna säsong men nu jävlar får det vara nog. Pengarna tillbaka för säsongskortet, det är TIK skyldig oss om det fortsätter såhär. Är så jävla irriterad på TIKspelarna så jag måste sluta skriva nu för annars hänger jag ut dom en efter en.
Det är skitsamma egentligen om man ser till dagens resultat - TIK var totalt under isen och vettiga domslut hade knappast hjälpt, tråkigt nog. Däremot är det beklagligt att nivån ska drabba laget i nästa omgång...
Men men...