1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590403 inlägg · 6216 ämnen

Nu får det fan vara nog!

« · 316707 Till forumet

Sv: Nu får det fan vara nog!
Nike89:
har han gått till södertälje?
Kommentera

........När det gäller allt gnäll!!!!

Nu har det gnällts i 3 dagar.

Lite "positive waves" måste det ju finnas??! Annars är det ju sorgligt.

Visst, vi har spelat skitdåligt, men trots det så har vi ändå 20 pinnar ligger 6:a har 2 matcher kvar innan uppehållet då vi kan slicka våra sår!

Nä, kavla upp era armsvettsstinkande skjortor o spotta i nävarna, för nu tar vi nya tag!

Tvi vale va dåliga vi är!

KS, be ware of the little tiny eagle!
Kommentera

Nike89: Jo ni kan ju tacka modo för det! Själv så har vi som du brde veta vid det här laget inlett ett sammarbete med Dallas Stars från NHL.
Kommentera

Men snälla!

Vi kan inte låna av Sundsvall hur vi vill. De är inget farmarlag i den bemärkelsen då de också spelar för något. Nämligen en SuperAllsvensk plats. Nubben sa även idag att lån från Sundsvall inte är aktuellt. Däremot något annat lån. En personlig åsikt är att vi trots allt har ganska duktiga juniorer och det fiunns väl knappast ett bättre läge än nu att släppa fram någon eller några.

Det gick tydligen inte heller att överklaga de horibla avstängningarna. Kan säga att kommer Ulf Gyllander hit något mer så ska han få en rejält jobbig match från oss på läktarhåll.

När vi ändå är inne på ämnet Sundsvall Hockey så kan man ju undra hur de kommer ha det nästa säsong om det blir en NHL-strejk. Ska MoDo skicka ner halva sitt lag? Sedan även lite Timråspelare på det så har de ju knappt några egna kvar.

För övrigt så är det för mig obegripligt hur MoDo förstör talanger. Att Joakim Lindström ännu inte släppts fram på allvar är för mig en gåta. Han är minst lika bra som Yared Hagos om inte bättre. Men titta på spelare som Nordgren och Styf också, de fick heller aldrig chansen. Jämför Fredrik Wargs karriär med Niklas Nordgrens tex. Magnus Hedlund är ett annat exempel. Nej Jocke kan gått spela med Timrå nästa säsong och slå igenom på allvar.
Kommentera

Jag tycker vi lägger ner den här tråden och blickar framåt och till nå´t positivare!!!

Det är faktiskt en viktig match mot Luleå på Torsdag. Då får vi se vad vi går för utan våra "stjärnor".
Kommentera

Jag har skummat igenom vad som skrivits i den här gästboken de senaste dagarna och nätterna. Oj, vad det kverulerats! Timrå ligger ju för sjutton sexa i serien! I ELITserien.

Om man inte visste bättre så hade man trott att det var en gästbok för ett lag som vunnit guldet tjugo år i rad och nu var på väg mot en fiaskosäsong när man endast låg på sjätte plats.

Glöm inte att ni bara för några år sen harvade runt i division ett och allsvenskan och allt vad dom serierna nu hetat. Fast folk glömmer tydligen fort och blir ännu fortare bortskämda.

Fast jag kan hålla med om att det är trist att förlora så många hemmamatcher. Och ytterligare en hemmaförlust väntar ju på torsdag... ;)
Kommentera

Albert Hall: Tack! Men en sak är säker: Det finns inga större Ångest supportrar än vi! :)))
Kommentera

Albert Hall: Om det blir så kan du tacka en viss örebroare för det...
Kommentera

Albert Hall: Tror inte du förstår riktigt varför det gnälls som det gör.
Det handlar inte endast om tabbel placeringen utan det handlar om årets spelartrupp och dess hockeyspelande, mycket har att göra med att man inte vunnit allt för många hemmamatcher denna säsong, men jag är ganska så säker på att vi kommer igen.
Kommentera

« · 316707