1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590381 inlägg · 6216 ämnen

Ny målvakt är klar...

« · 33572 Till forumet

Sv: Ny målvakt är klar...
Undrar om det är någon finsk mållis...Kanske vi ska utmana varann
*ler* jag tror på en finsk kille...Ni andra?
Kommentera

Vad är det för målvakt? Från Belgien el. Holland den här gången? Men det kan ju knappast bli sämre, fast Freddan är grym ibland. Det jaf saknar är jämnheten, hög lägstanivå, det finns inga andra ES målvakter som gör lika många grodor o det har vi inte RÅD med. Kvalserien yes? NO!!!!
Kommentera

Nu börjar bilden klarna. Spelarna skriver inte i gb. HH och 250 kg, har meddelat att de slutar som skribenter. HH är säkert vår nye målvakt, men vilken position har 250 kg - målspottare? :-)
Kommentera

men hela färjestad behöver man ju inte låna av......... modo kan man låna av eller???? vi länsderbylagc ska ju hålla ihopa
Kommentera

jo men timrå verkar inte kunna köpa stabila spelare nu längre och plantskolan måste bli bättre!!!!!!
kolla på modo för dem går det bra ju
Kommentera

Färjestad ska det givetvis vara... Dom där tomtefärgerna sitter som en smäck i pallet.
Kommentera

Tycks som om Timrå har en rätt stabil plånbok... Det köps rätt friskt (eller sjukt)

En tanke som slog mig var om inte TIK-Kunde leasa hela Färgestad?

Jag menar dom är ju ändå klara för slutspel... Då kunde dom kanske tjäna grova pengar på att hyra ut hela laget till andra lag.
Kommentera

Det var väl det jag trodde...... :-)

När blir detta offentligt.....?

Mvh
Kommentera

Klar ska det stå.
Kommentera

Tgo: Skall det stå "klar" mellan "är" och "för".....?

Hoppas det.... ;-)

Mvh
Kommentera

Ny målvakt är klar...
Kom ihåg vart ni läste detta först. En kanon målvakt är för TIK. Nu vänder det!!!

Laken: Dina "tåtar" verkar inte ha fått fram något...
Kommentera

« · 33572