1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590376 inlägg · 6216 ämnen

Nya hemsidan

« · 356470 · » Till forumet

Nya hemsidan
Nu ligger nya timraik.nu ute, nu finns länk även till SPS.

Älska Timrå IK
Kommentera

Sv: Nya hemsidan
wesse:
Det märks liksom att timraik.nu och tikare.se har samma upphovsmän.
Kommentera

Och samma administrationsprogram...
Kommentera

wesse: Fantastiskt. En spelartrupp!!!!!
Kommentera

Stefan Jalonen: Hehe.. dom är inte så lite lik varann heller.. =)
Kommentera

Fin julklapp!
Kommentera

Den var bra förut nu mycket bra
Kommentera

Espen klar för Skansen
Kommentera

Sådär ja! Nu är alla tallar borttagna på hemsidan. Istället fick vi en hel drös av "härliga" örnlänkar att klicka på. Jag ger upp.
Kommentera

Lite väl mycket örnar va? Annars är ju grunden ganska lik en viss supportersida =)
Kommentera

Abbot: Ja fy f*n inte är det snyggt med alla dessa fåglar!

UTROTA ALLA RÖDA ÖRNAR NU...
Kommentera

Swordster: Så farligt är det väll inte? Du ska se att du överlever. Tallarna kommer nog tillbaka framöver känns det som.

Annars tyckte jag det blev ganska bra. Som sagt mycket likt supporter sidan men det är ju inte negativt.
Kommentera

jag fattar inte vad det är för fel på örnarna... visst tallarna representerar ju timrå bättre men ändå... skyll på idioten som fick för sig att timrå skulle heta "red eagles"!
Kommentera

SpaceRose: Den enda idiot jag skyller på är han (förmodligen är det just en manlig person) som fick för sig att Timrå skulle heta "red eagles", ingen annan.
Sen kan jag tycka att det är lite synd att hemsidan - trots alla örnfientliga insändare genom åren - väljer att pynta sidan med mer och mer örnar.
Frågan för mig handlar egentligen inte om eventuella tallars återkomst, utan mer om vad som legitimerar örnens existens. Tjänar Timrå IK pengar på fågelprofilen är det helt ok, men om så inte är fallet är det dax att föreningen vaknar.
Kommentera

Abbot: Dom uppmanar ju till at man ska maila in åsikter.

Maila gärna synpunkter till mig, bra eller dåliga, genom att klicka på namnet längst ner.

[email protected]

så jag tycker ni kan göra det om ni vill att nått ska ändras.
Kommentera

Nya hemasan är snygg bra. Synd bara att det ät så mycket missprydande hockeykråka överallt. Som sagt...
Kommentera

mika: himla grym hemsida!Bra arbetat!
Kommentera

Tjusigt värre. Det enda som fattas nu är en ljud&bild-sida.
Snygga hockeyklipp, intervjuer, musik mm mm.
Kommentera

Hemsidan är ok, kanske är det så att TIK logon har försvunnit? nog borde man ha likt övriga lag en klubbemblem likt Brynäs etc men jag tror örnen säljer, har själv inhandlat lite krafs till jul.
Kommentera

Allt var inte bättre förr...

(se länk)
Kommentera

tjobba: Instämmer, mycket bättre nu! I alla fall en uppdaterad trupp som man länge väntat på.
Kommentera

Nyhet 2001-04-06:

"Tuffa Viktor" klar för Timrå.. vilken tuffing det visade sig vara då.. =)
Kommentera

Dream Team: Han var väl hård...åkte omkring där med handväskan =)
Kommentera

GuRRa: Snygg hemsida, snyggt jobbat. Skönt med uppdatering av truppen bilder där och perfa..de övriga som saknas de kan man fixa senare =)
Kommentera

Frella: Hehe.. han gav uttrycket kärring på isen en helt ny betydelse.. =)
Kommentera

Dream Team: Kom ihåg när ja var i Brynäs när killen fick en spricka i armbågen el hur de nu var. Hela hallen var knäpp tyst och man hörde hur de knäckte tillbaka armen =) (jag satt nära båset) Han skrek.. vem hade inte gjort de..men de va endel va ja mins av honom..Ok de kanske inte var nå bra men ändå
Kommentera

irre: Nä, ironin flödar ju härinne såklart=) Att armbågen hoppar ur led, eller vad det nu var är ju ingen dröm precis och smärtar nog nåt gräsligt. Men totalt sett som hockeyspelare under sin tid i Timrå gladde inte Vallin många själar...
Kommentera

irre:"När ja var i Brynäs" skrev du..Coolt,varför har du inte sagt att du har spelat där i Brynäs förut?Angående Viktor Wallin så var ju han aktuell för Sundsvall på silly seasons efter säsongen med Timrå men han gick ju till gnaget..Skulle han gått till Sundsvall tvivlar jag ändå på att han skulle vara kvar idag..

Ni måste bara komma till Gärde då Sundsvall-AIK möts i Super allsvnskan.För ni vill väl se skymten av två FD tikare dvs Patrik Wallenberg och den nämnde Viktor Wallin.
Kommentera

Nike89: Tja, "irre" skulle säkert passa fint i Brynäs, fast det som nog känns mest aktuellt sett från vilket kön hon tillhör är nog damsektionen... =)
Kommentera

Nike89: Föredrar nog hellre att se IFSH-VIK HOCKEY UNGDOM istället. Där får man ju se en hockeyspelare i vartfall iklädd tröja nr.20 och som har Timrå IK som moderklubb. Jag skall för övrigt vara jultomte hemma hos hans föräldrar eftersom han är hemma och frossar i godsakerna från ett dignande julbord i år.

Vem jag snackar om? PATRIK "PJOTR" Ulin såklart!

Jag lovar han ROKKAR! Vill ni se Sveriges avigaste hockeyspelare hålla hov ja då skall ni besöka Gärdehov.

IFSH-VIK 3-7
Kommentera

ernie eagle:Man får faktist se två i VIK som har Timrå som moderklubb vet du vem den andra spelaren kan vara?
Kommentera

Nike89: Jimmie Lindström
Kommentera

JimmyH: Snabbare än sin egen skugga! =)
Kommentera

JimmyH:Jepp helt riktigt fast han är väl mest känd här i Medelpad för vad han har gjort i Sundsvall om man säger så.Gjorde väl bara ett par matcher i Timrås A-lag?Även Landin hade väl något sånt i den stilen?
Kommentera

Nike89: Glöm inte Weine Sjöberg..
Kommentera

Dream Team:Stefan Lindqvist i Timrå 98/99 hur var han då?
Kommentera

Dream Team: Henrik Hammarström
Kommentera

Nike89: Då spelade han i Sundsvall. Han gjorde sin sista säsong i Timrå 97/98 som lagkapten. Dock ingen favoritspelare för egen del direkt. Var han iofs aldrig men vill minnas att Roland Engström på ST gillade honom iaf under hans år i Timrå.
Kommentera

JimmyH:Henrik Hammarström gick ju dock inte direkt från Timrå till Sundsvall utan var ju också i Piteå en liten stund innan han 1995/1996 kom till Sundsvall där han också valde att avsluta sin aktiva karriär.
Trist förresten att han la av så "ung" som han faktist var.Hade i alla fall ett par år kvar att kunna spela hockey.
Kommentera

Nike89:Eller när jag kollar upp lite mer fakta om Hammarn var han tydligen bara utlånad till Piteå från Timrå...
Kommentera

JimmyH: Thomas Claesson, Magnus Billman, Christer Granström, Morgan Hansson, Mikael Johansson, Tjobba, bröderna Romö och Kjell Westerlund.

Borde vara hela raddan av ex-Sundsvallare som har TIK som moderklubb det...
Kommentera

Dream Team: ...förutom dom redan nämnda alltså.. =)
Kommentera

Förövrigt så finns det en sida som man kan få tag i bra fakta om dom flesta personerna som har haft något med Sundsvall att göra innan 2000.

www.geocities.com/beezerse/ Da Beezers gamla sida som inte är uppdaterad sedan 2000 dvs tre år sedan tillbaka i tiden men ta en titt ändå...
Kommentera

Nike89: Hehe.. precis den jag använde mig av.. =)
Kommentera

Dream Team:Annars tyckete jag också att det var två flugor i en smäll att lägga in länken med det här trådnamnet:D

Annars är väl västerås ett lag man följer lite extra ïnte för att dom är "extra bra" utan att dom har spelare som har varit bekant här uppe förut...Patrik Uhlin är en man som jag själv faktist kom i håg...Även Per Gustafsson som var min favorit när han spelade här uppe i Sundsvall,Jimmie Lindström och även Tobias Lilja som gjorde en säsong i Sundsvall 2000/2001
Kommentera

Vart är spelar statistiken?
Kommentera

Ambroo: Den saknas helt klart. En snygg sida som säkert kommer att bli bättre och få kompletteringar med tiden..

Lyssnar du på hockeyn? S:t Louis-Detroit bl.a.....

nhl.com/intheslot/listen/radio/index.html
Kommentera

Dream Team: Jo allt kan juh inte finnas på direkt, skulle också önska att man kunde klicka på varje spelare och få lite fakta och roligt kuriosa... Men det kommer förhoppningsvis med tiden!

Givet!
Kommentera

Dream Team: Bröderna Romö?????
Kommentera

Roy-Arne: Hehe.. okej då, Nolby IK från början.. =)
Kommentera

« · 356470 · »