Dom var mycket snygga, men det jag inte förstår är varför dom ska ha en vit hemmadress! Alla andra lag´s bortadresser är ju vita, kommer man inte blanda ihop spelarna?
Jag vet inte. Den nya hemmatröjan får mig osökt att tänka på ST-Hockey. Otrevliga tanke. Jag tyckte iof att den var riktigt fin men jag hade nog hellre sett den röda som hemmaställ fortsättningsvis.
Men hur som haver; grymt bra jobbat Timrå. Äntligen börjar ni hitta rätt spår. Låt oss hoppas att supporterprylarna faller in på samma stig och bort från den där örnen.
TIKbiff: Kommer den vara hemmatröjan? Kommer det bli förändringar på vilka som är elitseriens bortalagströjfärg denna säsong då med andra ord? Jag gillar de vita tröjorna - våra då:-)
TIKbiff: Herrej-vlar vad snygg hemmatröjan var! Mycket retro, mycket W/Ö, och så vackert. Jag som för länge sedan hade gett upp tanken på att få se nåt sånt här, annat än i nån enstaka jubilumsmatch.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
När det gäller hemma/borta färger så är det väl så nu att bortalaget anpassar sin tröja efter mörk/ljus tröja hos hemmalaget.