1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590759 inlägg · 6217 ämnen

Nya matchtröjan

« · 1051823 Till forumet

Sv: Nya matchtröjan
Som utomstående tycker jag den röda är snyggare. Den vita ser mer plottrig och reklamen syns för tydligt.

När det gäller hemma/borta färger så är det väl så nu att bortalaget anpassar sin tröja efter mörk/ljus tröja hos hemmalaget.
Kommentera

Dom var mycket snygga, men det jag inte förstår är varför dom ska ha en vit hemmadress! Alla andra lag´s bortadresser är ju vita, kommer man inte blanda ihop spelarna?
Kommentera

Kerstin_k: jag tycker dom röda är lite snyggare, för mig som bor långt bort och är på fler borta matchen än hemma matcher blire det här perfekt för :)

F.Ö kommer alla i E.on klacken att ha vita nu? jag som tyck att de ser så "varmt" och "fylligt" ut med röd klack !
Kommentera

Jag vet inte. Den nya hemmatröjan får mig osökt att tänka på ST-Hockey. Otrevliga tanke. Jag tyckte iof att den var riktigt fin men jag hade nog hellre sett den röda som hemmaställ fortsättningsvis.

Men hur som haver; grymt bra jobbat Timrå. Äntligen börjar ni hitta rätt spår. Låt oss hoppas att supporterprylarna faller in på samma stig och bort från den där örnen.
Kommentera

Dragan 2k: Dom vita tröjorna kommer vara hemmatröjor.
Kommentera

TIKbiff: Dom nya tröjorna var riktigt nice ^^
Kommentera

TIKbiff: Riktigt snyggt, även om jag tycker att den röda tröjan ska vara hemmastället.
Kommentera

TIKbiff: Kommer den vara hemmatröjan? Kommer det bli förändringar på vilka som är elitseriens bortalagströjfärg denna säsong då med andra ord? Jag gillar de vita tröjorna - våra då:-)
Kommentera

Dream Team: Absolut! Nu är tallarna det enda som saknas, men de lär vi väl aldrig få se, eller?
Kommentera

TIKbiff: Herrej-vlar vad snygg hemmatröjan var! Mycket retro, mycket W/Ö, och så vackert. Jag som för länge sedan hade gett upp tanken på att få se nåt sånt här, annat än i nån enstaka jubilumsmatch.
Kommentera

Nya matchtröjan
Kan man säga äntligen?
den vita är den nya hemmatröjan, påminner starkt om
W/Ö tröjan som användes i mora matchen.
Kommentera

« · 1051823