1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590370 inlägg · 6216 ämnen

Nya spelare?

« · 319387 Till forumet

Nya spelare?
Har en jobbar polare som är SSK'are. Jag lider med han nu, men han hävdar att SSK skall byta en spelare med Timrå. Vet inte ifall det finns nån sanningshalt i detta dock.

Ni kan kolla på SSK's sida.
Kommentera

Sv: Nya spelare?
Dunderklumpen: Var står det för det skulle väl bara kunna vara Hallin i så fall??
Kommentera

hockeymogulen: Titta i deras forum
Kommentera

Dunderklumpen: Det pratas om en finne där
Kommentera

hockeymogulen: SSK:arna spekulerar om centrar och backar. Och sådana finns det ju i överflöd i Timrå, eller?
Kommentera

Koivunen mot Gahn, månne?
Kommentera

Skarin: Knaske men vad ska vi med Gahn till?
Kommentera

Skarin:
ja nya spelare kommer att behövas, jag väntar fortfarande på dahlen, han kan omöjligt bara lägga av så sär.
MEN EN SAK ÄR TRÅKIG, VARFÖR TA IN EN MÅLVAKT SOM B.AHL NÄR VI HAR EN LANDSLAGS KEEPER ATT ANVÄNDA
SKÄRPNING NU ASSÅ
Kommentera

kn: Igår talades det på detta forum om att Dahlen var med på träningar. Vet ej hurvida det finns någon sanning i detta?
Kommentera

Ang. Gahn så har han varit aktuell för Timrå men det blev ingenting, även Modo var tillfrågad av SSK men dom tackade Nej.
Dahlen tränade inte med Timrå igår, han är på Kanarieöarna.
Allt enl. TÅ idag!
Kommentera

hockeymogulen: Vad ska vi med Koivunen till?
Kommentera

Skarin: Nej det håller jag med om, men kan Gahn vara bättre? Ok, han kanske lyfter sig i ny miljö för han har ju faktiskt lirat i Tre Kronor och är 31 år
Kommentera

hockeymogulen: Precis. Jag tror inte någon av dessa spelare skulle må illa över ett miljöombyte. Tyvärr är det så.

Bara för att vi diskuterar detta gör väl "Koivu" tre mål ikväll. Inte mig emot iaf...
Kommentera

Faktiskt intressant läsning i TÅ: Nubben-intervju (se länk)
Kommentera

länken finns under rubriken Ny spelare? kl 01.56
Kommentera

Johan: Mycket intressant t.o.m.

Jag ser ingen nackdel om Gahn kommer hit. Den stora frågan är vilken spelare som kan tänkas bytas bort.
Jag gråter inte om det blir #27. Tyvärr är det så.
Kommentera

« · 319387