1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590409 inlägg · 6216 ämnen

Nyförvärven

« · 409593 Till forumet

Nyförvärven
Hur ligger det till med nyförvärven? Nån som kan redovisa namnen, förväntningarna och hur det sett ut hittills?

När det gäller klackarna så ska det bli kul att se vad de labila Linköpingsfansen kan producera i nya arenan.

FORZA TIMRÅ
Kommentera

Sv: Nyförvärven
klm: Ser att Fredrik Sundin gör poäng i stort sett varje träningsmatch. Kan någon Timråit förklara för mig varför killen inte har ett kontrakt? Laget har ju bara 10 forwards!
Kommentera

JanT: kollar du på www.timraik.nu och laget 04/05 ser du Fredrik Sundins namn, han är med andra ord klar för nästa säsong. Varför inget har skrivits om detta har jag dock ingen aning om.
Kommentera

JanT: Näe han är inte riktigt klar än, men blir det vilken dag som helst. Han var som bekant utlånad av FBK ifjol, men nu har klubbarna kommit överens om en övergång, det enda som saknas är en kråka på kontraktet..
Kommentera

Ambroo: ah okej, tack för informationen.
Kommentera

dr-nix: ja ja ja ja ja
Jag vet int ejag...ochnu är det några whiseky som har slun kit ner men............................ÖAT FAN VA GÖTT DET VAR ATT SE ATT VI SPÖAT HV71!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ärf det bara...det går inte att förneka
Varje säsong väntar man på en signal att man inte är en slagpåse...och när man får den....genom att krossa mästarna...... WOW

Fan va gött detta ...säg vad ni vill men jag ryser....och HV darrar!!!!!
Kommentera

lincoln:
Oj...antingen var jag packad...eller också var dte fel på tangentbordet!!!!!!!
Kommentera

« · 409593