Jag tror Timrå och Gahn får nytändning efter uppehållet, Grabben kan teka och är jäkligt bra på att slå assist... Backarna har ju haft det lite tungt och där kommer nog uppehållet lägligt, vi hade ju tur att ingen lirare behövde ställa upp i Kronorna. Bara hoppas att Nordgren blir fit for fight, han behövs verkligen.
håckla: Bara att hoppas på att den djupa svackan vänder uppåt mot tallens topp igen. Hittade lite gamla meriter om Gahn. Bröderna Sarghörn gillade honom starkt en gång i tiden.
håckla: Jag tror säkert att bröderna Kapanen kommer att kampera ihop innan deras karriärer är över. Hoppas det blir i Timrå. Förrseten, har inte fjällapan nån brorsa inöver jamtskogarna?
håckla: Jag undrar jag om inte Åkerblom och Dahlén är halvbröder ändå. Nån av bröderna Segersten hade nån pojk med i Hackås 91-lag såg jag på cupen uppe i Järpen i helgen. Eller kan det ha varit någon kusin eller? Svårt att veta exakt eftersom dom är så lik varandra inöver jamtskogarna.
håckla: Synd att bröderna Lundqvist spelar i helt fel soplag bara, men det snackades hejvilt om dessa i Järpen vill jag lova. För att inte snacka om bröderna Lindqvist som t o m hade eller har (jag är osäker) en egen musikaffär i fjällapelandet ;)
mike66: Grabbarna med världsberömda låten "Viggen", Men spelade inte dom hockey ett tag ?...eller var det bara dragspel ?...Det kanske var en kombinerad Musik/sportaffär ?, har du varit där ?
håckla: Jovisst var det dessa bröderna Lindqvist och visst har jag lirat lite banjo i deras musikaffär, och dom har säkert spelat hockey. Det gjorde alla förritiden. Jag vet också att en utav herrarna Bosse Larsson spelade fotboll i MFF och den andre var programledare för "Nygammalt" sedemera också avgången allsångsledare på Skansen dock inte för hockeylaget djyrgårn.
Backarna har ju haft det lite tungt och där kommer nog uppehållet lägligt, vi hade ju tur att ingen lirare behövde ställa upp i Kronorna.
Bara hoppas att Nordgren blir fit for fight, han behövs verkligen.
Det vänder nu !.
Timrå IK är dom bästa.