1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590448 inlägg · 6217 ämnen

Nytänkande efterlyses

« · 290695 Till forumet

Sv: Nytänkande efterlyses
Per HApps: Jag håller på att dö!!!!! hahaha, vrider mig av skratt!!!!
Kommentera

Alltså kommer aldrig Jocke Nilsson & Micke Lind att hängas upp.
Det visar då vilka höga krav som ställ på att bli ärad med en plats i Kulturmagasinet.
Och det är aldrig fel med höga krav!
Kommentera

Per HApps: Tre gånger:Den första var när jag var tre år och min mamma tappade mig i golvet.Den andra då var jag på semester och det var också när jag var tre år.Då slog min bror mig i huvudet med en cyckel.Den tredje gången var jag fem år gammal och sprang ut framför en buss.Där har du svar på din fråga dum j...l.
Kommentera

Per HApps: Jag måste ju erkänna att Jocke Nilsson borde få en liten flagga eller vimpel eller plakett eller så. Jag kan inte komma på någon annan Timråspelare som spelat hela sin aktiva karriär som senior i klubben. Här snackar vi hockeyns motsvarighet till Steve Bull...
Kommentera

Redax 2: Jag tycker att jocke sak få en plats.. Han kom till klubben, spelat hela tiden här och har rotat sig i klubben och kommunen. Han tycker jag har gjort sig förtjänt av en plats.
Kommentera

Brännboll och korvgrillning på tisdag kl.20.00 om vädret tillåter är ett kanonförslag trots att det kommer från minijalla!!

Ta med bollar,trän, korv & grillar så kan vi följa det stora lyftet live.
Kommentera

Per HApps: Om alla som kan kommer kan det bli riktigt kul.Det är ju aldrig fel med grillning och brännboll.Det kan ju kanske bli en öl också.
Kommentera

Per HApps: Otrolig men sant, jalla kom med ett förslag som folk faktiskt funderar på. Måste tyvärr säga att jag också håller med om detta med lite grillning och brännboll, kan bli roligt om vi är några stycken.
Kommentera

« · 290695