1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Timrå IK

592988 inlägg · 6216 ämnen

Ödesveckan är här

« · 1233862 Till forumet

Sv: Ödesveckan är här
Kattgubben: Ja, SSK:s tur (och skicklighet) håller i sig....
Kommentera

tik02: Samtidigt måste vi sluta hoppas att andra ska torska! Vi måste börja vinna! Matchen ikväll visar om det finns nåt jävlar anamma i laget eller ej.
Kommentera

tik02: HV71 hatar oss och vill ha ner oss i kvalet.
Kommentera

pingvin: De tycker ja dom redan bevisat att de INTE finns... hur många gånger ska dom behöva för att bevisa det? Bara acceptera att Timrå inte är bättre än så här. Men dock tror ja på en vinst ikväll men i slutändan kommer de ändå inte räcka. Största anledningen är för snål styrelse, för dålig ekonomi uppenbarligen samt en sportchef utan kontakter
Kommentera

Glömde en sak till, en tränare många spelare inte tycker om och därför tackar nej till att spel i Timrå
Kommentera

Kattgubben: Glöm inte att HV har "lagt sig" två gånger mot oss också i år. Tror snarare att HV har lite svårt att tända till i matcher mot "skitlagen" i serien.
Kommentera

I stället för att vi skäller på HV skall vi beundra SSK. Det dom gör önskar jag att Timrå kunde göra på bortaplan. En gång i år har det skett, borta mot HV. Det räcker inte. Lär av SSK
Kommentera

TRL: Bara en undran. Hur fan kunde SAIK gå om oss i utveckling? Har de haft mer stålar/sponsorer? Kolla deras lag, grymt stark trupp.
Kommentera

Raggaren Putte: Jo, fast vad fan... ser du matchen... ?

SSK-målen var ju rena rama skämtet...
Kommentera

Raggaren Putte: Tycker dom har tänt till betydligt mer mot timrå, vi har ju fått kämpa sönder 0-2 borta 53 skott av HV, 4-2 senast hade lika gärna kunnat bli 2-2 om inte Axelsson gjorde sin bästa sak den här säsongen.
Kommentera

pingvin: De leds inte av TJ, Challe och Linkan. Så enkelt är det.
Kommentera

Kattgubben/Blizzard: Nej, ser inte matchen och det är säkert som ni säger att HV är skitusla idag. Men vad jag ville säga är att lag har svårt för vissa lag och lätt för andra. HV har med hänsyn taget till tabellpositionen mycket svårt för både SSK och Timrå i år och vi har inte blivit särskilt missgynnade där.
Kommentera

pingvin: De har en bättre tränare, förmodligen en mycket mycket bättre sportchef samt någon som kan hålla i tyglarna. Sedan Janne Söderström försvann ur vår förening har det varit utförsbacke.. och kommer med största sannolikhet att vara så tyvärr. En stark karaktär ska in på Thomas Johanssons plats är mitt tips. Han tycker jag personligen är en mes som inte borde sitta där han sitter. Visst, man ska inte äventyra ekonomin men å andra sidan gäller det att lyssna på supportrarna också och inte bara köra sitt eget race. Där förlorar man mycket i publikintäkter. Många ger f-n i att gå och titta om det ska vara på det viset. Det är ju ändå dom som betalar för att se matcherna. Det gäller ha lite kommunikation med omvärlden och inte bara sitta på kansliet och låsa in sig och tro man är någon form av Saida. Peo Larsson är en annan man jag saknar väldigt mkt. Utan honom hade inte Timrå varit där de är idag. Han var i Skellefteå och där har du förklaringen till vad Skellefteå är idag.
Kommentera

TRL: Precis vad jag också tror. Peo Larsson var är du nu??? Vi behöver dig!!
Kommentera

pingvin: Skickligare sportchef. De har tagit ut massa left overs och det har fungerat gallant.

Medans vi har siktat för högt och tagit ut okända kort som inte fungerat som tänkt, tanken med truppen var nog god men det har inte fungerat.

Som sagt se fansens tabell här till höger där man gissade oss sexa och skellefteå åtta.
Du sitter med facit i hand och säger "Kolla deras lag, grymt stark trupp", vissa trodde inte det innan säsongen...

Redigerad kommentar

Kommentera

Usch ja.... avvaktande så här långt. Nu måste man producera i PP.
Kommentera

Hassan: oj oj.. nära SHG för LHC där
Kommentera

Kattgubben: Jo... måste sluta strövla och bjuda nu!
Kommentera

Hassan: Räddaren i nöden har slipat grillorna och kommer själv att fixa så vi slipper kvalserien. Vem det är? Linkan förståss!
Kommentera

Hmmm sista matchen in OS ser ut att bli småviktig....

48 Måndag 08/02 19:00 Timrå IK - Södertälje SK - ödesmatch?
Kommentera

« · 1233862