Eftersom jag inte har några NHL spelare att vara glad överså får völ jag visa er en bild på när jag och Wikström poserar i en av dom finaste tröjorna ni vet ;-)
65selander: Oh herre Gud!!! Tur jag tagit mig en rejäl whisky (som f.ö var äldre än vad jag är - och jag är gammal...) för annars hade jag väl fått hjärtinfarkt...
65selander: Tur att ni har nått i näven så man förstår att ni inte är vid era sinnens fulla bruk........;-)
Nu diggar jag NHL-läget.... Men behöver inte lockoutade NHL-domare oxå praktisera....? Om vi nu har proffesionella världsartister i Elitserien kräver de då inte att bli bedömda av proffesionella yrkesutövare....? Kan vi ta hit domarna från NHL oxå............?
Herr Vimseborg, du måste känna trycket nu, proffs kräver proffesionella domslut. Kommer du att stå pall för detta?????
OK, Vimseborg, du må skärpa till dig, jag räknar med dig i år oxå, men släpp pucken NU, jag tyar snart ikke längre.....
Friman SR: De sk professionella domarna kommer ju bara att vara förvirrade och fråga vilket lag som har flest kanadensare så att de vet vilket lag de skall ge fördel...
Friman SR: Skulle faktiskt vara kul och ha domare från NHL här :) Man är liten nyfiken på hur länge lockouten kommer att vara? hur länge tror ni grabbar?
Ooops Anonym: Strejken är slut närmare jul, varenda sekund oavsett när är närmare jul. Strejken är slut när korna går hem, och korna går ju ALDRIG hem....
Dr.Krykov: Är "att försvara sina gränser" att invadera ett annat land? Eller betraktar du Ukraina som en en del av Ryssland på något sätt? Ska vi även slänga med Baltikum, Kaukasus och delar av Centralasien, så är den Sovjetiska idyllen återförd
[bild]members.chello.se/selander65/tunadal.jpg[/bild]
Förväntar mig inte att bilden ligger kvar så länge :-))