Örn-öga: Nu börjar väl fantasin skena väl mycket..Kapanen tror jag inte alls på och UD tror jag inte på i år..men om/när han kommer blir min line-up: 1. Gunno-Kryckan-Robban 2. Mackan-Gahn-Crippe 3. UD-Hagos-Hallin 4. Sundin-Jinman-Sjögren
dr-nix: Hehe, klart "Sudden" kommer. Har en syssling i Toronto som är korvförsäljare. "Sudden" är stammis och en såndär som snackar när han fått i sig för mycket.. för mycket korv asså :-)
Gunno-Krykov-Robban -Funkar redan bra
Hallin-Gahn-Mackan -Borde kunna skapa tryck och kanske det kan lossna lite för Hallin?
Crippe-Hagos-Jinman -Bör inte möta en 1:a line men annars kan de nog skapa en hel del :-)
Sjögren-Sundin -Sundin börjar få bättre fart tycker jag och dessa 2 kan säkert störa en 1:a line bättre än Crippe-Jinman ;-)
Ahrling tycker jag skall få chansen fullt ut vid skador/förkylningar i 3:e och 4:e. Han är bra utan puck och kan spela med kroppen.
Koivunen ut, Gahn in...jag applåderar! Känns som en spännande lösning. Snubben har kanske inte rosat marknaden de senaste två åren, men jag tror ändå att han kommer att tillföra Timrå mer än Toni gjort. Mumma! Ytterligare en forward (helst center ) på det här så...