tommy viker ut sig igen
http://p.twimg.com/Ao7et7mCIAA1OuM.jpg
Blizzard: Såg du det här? He he
Timraiten @Timraiten
"Gameday! Ryktas att Challe förlagt deras värmning till Bergsåker, ren tillfällighet antagligen."
Timrå Icon:"Ryktas" att Ölvestad fått kvarka, Matte Tjärn en släng av ringorm , Wesslau fång o Rödnos himself fått spatt! Veterinärer är bokade.
Kom ihåg att sanera omklädn.rummet efter besöket.
mikenomad: Vi kanske ska hjälpa dom lite genom att skrika "Djurgårn får inte göra ett enda misstag inte ett enda misstaaag nä inte ett enda misstag. " matchen igenom eller nåt sånt
Tvåtallar: En stor banderoll från läktarhåll innan match:
"KÄNN INGEN PRESS DIF"
Redigerad kommentar
Tvåtallar: Nej jag tror att det är vi som bajsar ner oss. Vi har mycket att förlora vi oxå.
Wennerholm har rätt i att kvällens matcher är KS hetaste någonsin.
Redigerad kommentar
Det man igentligen är ute efter tror jag är att man vill återuppleva att publiken skapar den häxkittel som vi vet att EON kan vara. Men som vi inte fåt uppleva på en rad tunga år. Det skulle göra en del för publiksiffrorna i framtiden oxå tror jag
Kattgubben: Man hoppas ju att vi vinner.
Men som jag sa igår, det här med att knyta ihop säcken, har ju inte varit Timrås melodi genom åren.
Jag är livrädd att det kommer att gå troll i allt de sista matcherna.
Kattgubben: Jag förstår inte varför man hela tiden utmålar " A Worst Case Scenario"?
Men så är det.
Hahl Bundy:Man inbillar sig väl att man blir mindre besviken, vilket inte är fallet. Ens undermedvetna hoppas lik förbannat på seger varenda match och besvikelsen blir enorm även om man säger innan att man tror att det blir säker torsk. Det enda som händer är att man mår lite sämre innan matchen. Människan har utvecklat många strategier för att lura sig själv. '
Jag har svårt att tro att laget kommer att börja slappna av och slarva. Dom är inga idioter. Samtliga segrar så här långt (med viss tvekan för Karlskogaholms-matchen som blev fel från start) har tillkommit efter grisspel och metodiskt defensivtänk. Det lär man fortsätta med, och därmed har man ett bra utgångsläge i samtliga matcher som är kvar.
Men: kvällens match tror jag blir jävligt svår. Desperata DIF kommer att ge allt. Timrå lär få föra matchen lite mer, och har förmånen att slippa paniken blott ett baklängesmål bort.
Poäng för Timrå är jävligt bra.
Kattgubben: Ja visst är det så.
Man försöker lura sig själv men man blir lika frustrerad, sur o grinig vid förlust för innerst inne hoppas man o tror på seger....varenda eviga gång dom beträder isen!
Trots att man försöker mildra sin besvikenhet innan match o intala sig att det gör mindre ont den här gången vid förlust.
Bullshit! Det är lika surt o ledsamt varje gång.
Kattgubben: Jag kunde inte sova inatt. Vette fasen om det är sommartiden eller matchen.......
Det är inte bra för kroppen det här
Timrå Icon: Inte för Djurgårdarna heller.
Läser man en av kommentarerna till den här artikeln så skriver en:
"Bänka alla!"
Timrå Icon: Må så vara, men glöm inte alla gånger det i kval, risken att missa slutspel, risken att hamna i kval o.s.v, har lyckats lösa sig strax före målsnöret. Stay cool!
Hahl Bundy gör allt för att sänka oss så här innan matchstart men han ska inte få lyckas!!!
En matchtråd ska ha en tydlig informativ rubrik när man i framtiden vill blicka tillbaks och söka efter den tråd som berör den match vi kapade av Djurgården, alternativt klappade igenom fullständigt som sedan leder till det största raset i KS historia.
Men tills dess så nöjer vi oss med lite ord från Tommy samt Granath/Lundström.