Nike89.. nu ska du inte vara otrevlig emot en gamal man.. två skenor säger jag bara.. det är grejer det..det borde a-laget i ifsh prova..men det med att du sitter på läktaren o skriker jobba det är väl en vana?? med tanke på det lag du hejar på...
Moverare.. tror inte att jag kan vara med i supporter matchen... men är jag med så räknar jag med att du ska göra allt för att du ska tackla mig.. men chansen är tyvärr så liten att jag kan vara med
gud: Det är veteranregler som gäller, utan tacklingar och inga slagskott, det tänker jag respektera. Meningen är att vi ska ha kul, inte göra illa varandra.
Vet inte om alla hört det, men Morgan Norman, domare med Uefa-cup-meriter, dömer tillsammans med Huring.
Kul kommer vi att ha..Men att spela hockey,och att det inte skulle göra ont?? Fick själv ena framtanden utslagen mot Kovland Vets ifjol så ont kommer det alltid att göra när man lirar hockey.
Hoppas att jag inte skrämmer upp dig alltför mycket Moverare ;)
mike66: Riktigt hyfsat tempo faktiskt, men med min kroppsbyggnad är vila sig i form inget bra upplägg. Skridskoåkningen börjar att fungera och det gör det ju bara roligare.
Vill nån knuffas lite med mig så inte gnäller jag, visst, hockey som inte gör ont är inte hockey, det är rinkbandy, och det håller jag inte på med. Men eftersom jag är med och organiserar det hela så måste jag upprätthålla en respektabel fasad, men för dig gör jag gärna ett undantag mike66.
mike66: Om du frågar Huring snällt så ordnar det sig nog. Så länge det är du så tänker jag inte bråka. Men om någon annan försöker något så. Det är som du säger, vi får vara snälla emot varandra, vi ska ju spela en hel serie ihop.
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.