Nisse1: Hampus Larsson håller då bra klass! Men vart har farten, det hårda jobbet o försvarsspelet tagit vägen???😈 Och sen verkar det blivit lite menlöst. Man står ju inte upp för varandra för Djävulen 😈!!! Nu jävlar vill det till uppryckning i de två kommande hemmamatcherna annars ser det helmörkt ut...!
mikenomad: Så här mycket sämre är vi ju inte som lag. Det blir ju bara löjligt när alla här inne ger upp fullständigt och vill sparka spelare till höger och vänster pga ett par dåliga insatser.
Per HApps: Så är det. I övrigt börjar det här ändå se ut som förväntat, HA mot SHL. Den förste som skulle hålla med om det är väl Nubben. Har har ju varit oerhört tydlig med att vi tar oss an SHL med ett till stora delar allsvenskt lag. Bara att gilla läget.
Snälla fortsätt jag har plockat fram popcorn för att följa dina patetiska försök att slingra dig. Rätt pinsamt att du inte vågar stå upp faktiskt. Men nu vet vi att dina intentioner i vår bok bara är att trolla.
Bragd-Birger: Tillstymmelse till spel har vi ju stundtals. Vi spelar dessutom hyfsat försvarsspel sista tio i andra. Det finns att bygga vidare på trots allt.
SMÅLAND: Jaha.. då är vi där. Där vi förväntades vara men man ändå närde förhoppningar om att inte hamna där. Nu måste ledarstab och trupp visa att de har den mentala styrkan att vara slagpåsar kanske under flera månader och ändå kunna nollställa sig och topprestera i ett allt mer reellt kval. Kämpa Timrå!
Fritt fall. Ser inga tendenser till någonting positivt. Vi hålls lätt längs sargen i anfallszon, blir överspelade med ett pass i mittzon, och i egen zon är det totalt kaos. Mot detta motstånd. Liksom tidigare Rögle × 2.
Nä. Det är bara att bite the bullit. Så här ser det ut när ett allsvenskt lag spelar i SHL. Inget att förvånas över.
Frågan är bara om man kan växa under säsongen om det fortsätter så här. Vi har ju inte tillstymmelse till spel. Tar alldeles för lång tid att komma ur egen zon, och när vi väl gör det blir vi tokkontrollerade. Soloräder eller dumpar. Sen hinner vi inte med i forecheckingen och spelas bort med två pass och får spelvändning.
Heisenberg: ...och inte vricka en fot på resan för jävlar vad vi spelar som kärringar. Backa in i närkamper och svinga lite med klubban i enhandsgrepp, pinsamt att titta på.
Rytter: F.ö. så är det viss skillnad. Om vi har ngr som i en match har åsikter om domaren, så kan jag tycka att det är skillnad mot Modoforumet där vissa signaturer konsekvent klagar på domaren i varje match, och där domaren alltid är i fokus.
Rytter: Jag besparar mig från dina råd och fortsätter surfa på det fria ordets och tyckandets förlovade vindar. Vänligen återvänd till det allsvenska forumet bums.
Tikkare: Ser livrädd ut i närkamper. Falk o Molinder till Järpen berglund olsson passa bättre med kast me liten boll på rastgården. Skandal vad laget viker ner sig i ALLT
Bragd-Birger: Svedberg blir påkörd, om än lätt, och ligger kvar. Timråspelaren åker dit och ställer sig bredvid, alltså kom igen, rädda hedern och börja veva. Kan man få lite känslor i det här laget?
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·