The great one: Såg Modo-Hv igår. Som du säger stor skillnad mellan serierna. Det hade varit perfekt motstånd för det här laget.
Vill plussa för några mitt i eländet. + Raja + Sheriff & Filur ( ser väldigt tryggt ut för de mesta när de är på isen)
Nu har vi fått några örfilar o självförtroendet är nedkört. Lagets och spelarnas karaktärer ställs på sin spets nu. Att kvaliteten på årets värvningar generellt är för lågt börjar kännas klar men jag vill avvakta 4-5 matcher till för att få grepp på om det är legoknektar eller hockey/lag-själar Nubben värvat.
The great one: Tyckte att Lundin ryckte upp sig efter halva matchen. Fortfarande långt ifrån SHL-klass, men lite vilja i alla fall.
Inte kan man tro att Timrå ska vinna en jävla massa matcher i år. Det handlar om att gneta sig kvar med kniven mot strupen.
Men problemet är ju att det ser så bedrövligt ut och att det inte ens finns tendenser på att spelet blir bättre. Det händer ingenting som får en att drömma om morgondagen.
Och ärligt; så här dåligt har spelet sett ut från första nedsläpp på försäsongen.
Charlie2: Man blir så jävla ledsen när inte dom spelar för märket på bröstet!!!! Man ska ju offra hörntänder i varje närkamp o de är alldeles för lamt i båset tränaren ska ju skrika alla spelare i örat när dom gör ett misstag!!!! Nä gör om o gör rätt!!!!!!
Olle: ja, nåt konstigt är det, just detta med att man ser så loj och obeslutsam ut alltför ofta...som om man inte vet vad man ska göra, varken när man har pucken, eller utan...det måste vara en coachgrej. Sen när självförtroendet är på minus så hjälper ju inte det direkt. ...och medstudsen lyser med sin frånvaro...
Olle: Hej killar! Välkommen till dagens träning, vi börjar med att köra halvmånen och värmer upp Rajjan & Johansson. Efter det så slänger vi klubborna i mitten och mixar några femmor o lirar! Kul va? Dom som har frågor på det kan fylla i ett formulär som vi kommer titta på efter säsongen. Kom ihåg, hockey ska vara kul! #Freddanout
Kerstin_k: efter 2 min såg jag vart det här skulle gå..finns ingen aggresivitet i åkningen..inget jävlar anamma, och det är fan ledarna som ska väcka laget..Ante den trötta människan orkar ju knappt prata..trött fan..
Labban: Ok att vi kom in sent på silly, men när Nubben redan i Juli satt truppen så är det generalfel att ha detta lag på isen och inte avvakta marknaden. Att Oskarshamn har ca 5 mille mindre budget visar att Nubben har en del att bevisa.
Nubben har misslyckats. Det är faktum. Svagaste truppen jämfört sin serie sedan 2013. Minst ett par tre "spetsspelare" (gigantiska citationstecken) måste ersättas innan playoff. Till råga på eländet konstaterar jag att en klubb som Örebro har ett helt annat tryck i hallen än Timrå haft på minst tio år.
Det här måste vara ett av de sämsta lag jag sett i rödvitt! Finns det ingen heder i nån förutom Rajja? Gör oss alla en tjänst Avgå Freddan. Nubben: Agera! Ny tränare och fler nya spelare. Det här accepteras inte.
Nisse1: Jag satte en slant på Timråvinst idag Utskåpning sist, Nubben skäller efter matchen. Kanske läge för en uppryckning. Men nej, vi räcker ju inte till bara.
Laken: man har sett tillräckligt mycket hockey genom åren för att känna igen ett lag som inte har förtroende för sin coach. Man åker och gömmer sig där ute och vill inte delta, man vill bara lyfta lön och hoppas bli utlöst från sitt kontrakt.
Det här är inte längre freddans fel, det är nubbens.
Bedrövligt, pinsamt, förbannat dåligt! Tycker synd om de tappra supportrar som rest till gnällbälte.
Spelarna åker runt som ett gäng princessor, freddan står som en fågelholk. Bara Rajja som gör något! å jag ger mig fan på att dom sätter Johansson i mål på lördag..
The great one: Men egentligen, så spelar det ingen roll vad vi tror eller trodde. Går man in i en SHL säsong med mål nå play in, så ser det allt annat än bra ut än så länge. -Freddan ser lika oförmögen ut att toppa laget eller förändra som vanligt. -av nyförvärven så ser bara Rattie laleggia och Raja bra ut. - utvecklingen av de egna allsvenska spelarna handlar än så länge om..Per S -Försvaret som man gick all in på, läcker som ett såll.
Det kostar att åka ut i år. Inom kort så ökar Cmore pengarna med minst 20 miljoner per år och klubb. Klyftorna kmr öka
The great one: Jag trodde Nubben hade nått mer på g när han innan truppen var spikad sa play in som mål. Naivt att sätta denna forwardssida i SHL med de målen, sen ett försvarsspel som är undermåligt på det. Nu har vi inget som funkar varken offensivt eller defensivt. Det är mina tankar i allafall.
Andersson: Ja, vore ju fint om vi kunde inleda efter uppehållet med en vinst. Brukar ju vara svårt det för Timrå. Nu finns iaf förutsättningar med 8 dagars vila, 2 nya spelare in och Jokinen 🙂