Patrick Polly: Tja, det var inte jag som sa det. Nä Hanzl åkte in i sargen har jag för mig med benen före, troligen känning på knä eller liknande, inte troligt med mjukdel utan troligast töjning i korsband eller liknande, kan iofs vara något muskelfäste men det borde gått till sig men kanske inte får ut fullt i skridskoåkningen.
vonDöbeln: Tyckte det kom en del rök precis innan mtchstart från Timråklacken. Nån som drog av pyro? Pinsamt att vissa inte kan sköta sig i allafall, vad det nu än gäller.
7043: Det får man hoppas. Kollektiv bestraffning när man har betalt biljett och är oskyldig känns ganska olagligt. Det känns för övrigt som det här blir en målsnål historia. Två ganska kompakta lag. Kom igen nu då, första målet!
vonDöbeln: Men sen kommer vissa sitta och klaga ändå hur missbehandlade de blev för att de inte fick tända sin lilla rökande sak. Ååhh vad häftigt med lite Rökelser! Det tråkiga är att det inte är första gången detta händer och klubben åker väl på böter i värsta fall. Gjorde ju det senaste i allafall.
Tigerhjärta: De vill vara några typ "Ultras" och är med om lite, man kan undra vad man tänker när man tänder pyroteknik inomhus, just ja, man tänker inte alls.
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·