Bee: Åh jävlar, det var överraskande. Såg Brynäsmatchen live och Timrå orkade knappt ta sig till båset på slutet och såg jäkligt slitna ut. Trodde de skulle få det tufft idag
vonDöbeln: riktigt bra period av Timrå, men vi har svårt att komma till klara chanser! Men fortsätter vi så här så kommer dom klara chanserna att komma!
The great one: definitivt den bästa bortaperioden denna säsong! Vi skulle haft ett par PP med oss också. En som har otroligt svårt att få med sig något är ju Svensson. Han åker ju på en hakning i halshöjd framför egen kasse så att han går i isen och domaren står och gäspar.
I alla fall jag mår dåligt när jag ser Timrå ”supporters” klädd i svart huva som täcker och keps neddragen. Vad hände med rött o vitt? OBS har inget emot svart. Visa glädjen i ansiktet bara.
russkiy medved blyat: Varför? För att denna idioti någon gång ska upphöra kanske? Det fortsätter och fortsätter. Fotboll men även HA igår (smäll) och idag igen. Jag hoppas att kollektiv bestraffning gör att "normala" supportrar visar de idioter att detta inte är okej och blir på riktigt förbannade så kanske det minskar?
Dubbeld: Hoppas verkligen föreningen tar tag i detta. Min fina klubb ska inte färgas av de här förvirrade ickesupportrarna. Om det är organiserade bussar så borde man ha en säkerhetsansvarig med.
Synct: Exakt. Att vara mer anti-"julgranarna" än pro sitt eget lag. Så pinsamt. Samma finns kring GIF, dom där tomtarna från Alnö, har förträngt vad dom kallar sig.
Synct: Man kan ju inte vara så sugen på hockey om man riskerar att behöva kliva ut igen och missa halva första perioden. Sedan är det väl lite töntigt att vilja vara ultra från Tallnäs, det känns lite som att man ville vara Gretzky när man spelade hockey på gatan. Skillnaden är att man var åtta år då.
roger_sundsvall: Det gjordes väl för några år sedan, de satt sig på sittplats med någon banderoll, hade ett snack med klubben sedan och kom överens att de behövdes på ståplats när det blev tyst där.
Örebro skapar ingenting.