geggelundin: Så länge inte klacken gör nåt för Matthiasson i stil med det man gjorde för Lind och Casselståhl ifjol, och därmed ger matchen lite av vänskapskaraktär går det nog bra.
idag: Håller faktiskt med dig.. en motståndare är alltid en motståndare.. oavsett om de haft tikdressen på sig. Beundra dem kan man göra på sidan av.. men när det är match så är det krig!
MB: Det här måste vi suga på. Helt ofattbart som den Timråit man är. Det värsta är att vi inte drömmer, vi är elitseriens (Sveriges) bästa lag för tillfället även fast vi bara ligger tvåa i tabellen. Helt enormt och må det räcka ända in i kaklet till ett SM-guld. Det vore så ofantligt stort så det kan man nästan inte ens tänka sig. Det är lång lång väg kvar att vandra innan kakelväggen är riven...
Som Kenta säger. Man ska vara ödmjuka i varje match. Allt kan hände i hockey så även på Måndag hemma mot Malmö, som tog en imponerande seger mot Luleå idag.
Vilken eftermiddag: Kaffe på sängen, fortsatte med att plöja igenom aftontidningarna och fördjupning i ämnet hockey ;)
Sedan under mordhot städning bland videobanden, men bara i 15 sekunder för gissa vad man hittade, jo matchen TIK - DIF från säsongspremiären hösten 2000.
Vilka minnen som väcktes till liv igen, snyft...
Fagermos 1-0 följt av Nic's 2-0 och Zetterbergs 3-2:a i förlängningen. Mike66 en sak var i alla fall inte bättre förr, nämnlligen Timrå Isstadion, snacka om ishall,
Någon här som vet vart man ska lämna in sin matchtröja om man vill ha ett nummer och namn tryckt? kan man lämna den i supportershopen under matchen imorn?
tjobba: Vilket tryckeri som helst går nog bra. Tror knappast de trycker tröjor i arenan.. Snacka med tex Timrå Tryckshop, Panorama, eller nån annan, finns i Gulasidorna...
Jag måste återigen varna för HÖGMODETS DJÄVULSKA EFFEKT!
Det finns en oerhört stor risk att vi underskattar skånepågarna! Se brynäsmatchen. Brynäs proppade igen, sabbade Timråspelet och spelade nån slags boxplay hela matchen! Tikarna tappade effektivitet och var väl aldrig nära att tappa greppet men det blev ju heller inget målkalas precis.
Snälla spelare!!! Lova att gå ut med 100% på måndag! LOVA! Gör ni det så blir det 8:e raka!
Jag hoppas givetvis att er svit bryts på måndag. Malmöpåg som jag är. Men om det är något lag i ES som jag kan "acceptera en förlust" mot så är det oftast Timrå.
Det är oftast ett häligt go i laget o det brukar bli bra matcher när ni är här nere. Bara att hoppas på en hård och jämn match imorron också, med några fina mål som pricken över I:et...
Men 3-3 slutar det, så ni kommer ju ha en svit på 8 raka utan förlust iaf ;)
När vi hade 15-20 raka i div 1 norra en gång i tiden (det var faktiskt inte särskilt länge sedan, brrr) så sa Peo Larsson någonting liknande: för varje seger kommer vi allt längre från en förlust! Peo var en vis man.