1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590685 inlägg · 6217 ämnen

Pasi?

« · 89151 Till forumet

Pasi?
Är det sant det som står i Dagbladet? Att Pasi inte kommer pga att det inte går att lösa kontraktet. Man undrar då hur snabb Dagbladet är med info. som aldrig förut haft ett rätt.
Kommentera

Sv: Pasi?
Jari Von Jäger:
TPS vill inte släppa honom. It's that simple.
Dagbladet har f.ö. rätt i det mesta annars så vitt jag vet. Åtminstone när det gäller Timrå IK.
Kommentera

Jari Von Jäger: Vad är det frågan om ? Nu är inte Pasi aktuell längre helt plötsligt, enl. Dagbladet. Var det inte så att TPS kunde släppa Pasi om man hittade någon ersättare ? Kan man redan nu säga att man inte hittat/hittar någon ? Frågorna surrar som myggor runt huvudet på mej nu.
Just nu när man kunde ana ett ljus i slutet av tunneln, så får man Dagbladets artikel slagen i skallen, Pasi inte aktuell längre...
Ta tag i det här nu värvningsansvariga och presentera ett etablerat nyförvärv, så att vi kan gå till sommarvila med nerverna i behåll.
Kommentera

Vad stod det egentligen i Dagbladet? Hittar inte den omtalade artikeln på nätet.
Kommentera

Bragd-Birger: Det som gäller är att TPS vill hitta en ersättare till Pasi innan de släpper iväg honom eftersom Pasi har ett år kvar på kontraktet. Gör de inte det så blir Pasi kvar i TPS och annars så är Timrå som gäller enligt uppgifter jag fick på supporterfesten av vissa källor jag inte kommer att röja.
Kommentera

Tycho: det står likadant i ST, kanske din källa sett det där!
Kommentera

Bergius: Det står i båda tidningarna... en liten artikel i Dagbladet på sidan 28...
Kommentera

« · 89151