1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590399 inlägg · 6216 ämnen

Pavel Rosa

« · 662002 · » Till forumet

Sv: Pavel Rosa
Lustigt förresten att nån hv:are hyllar sin egna "grymma" värvning Jämtin och hackar på Jantunen/Rosa. Ja... vart var Jämtin ifjol? han var ingenting ifjol, medans Rosa dominerade i kanske världens då bästa lag...
Kommentera

RocknRolf2:

Vafan det är ju Timrå vi snackar om....

En Timråit får aldrig vara riktigt glad...

Men jag e inte bitter....
Kommentera

Det var för bra för att vara sant...

Aldrig får man vara riktigt glad. Vi får hoppas på en lösning i alla fall. Blir det inte så måste "gunno" hem , snarast.
Kommentera

RocknRolf2: Det finns lite hopp...
Kommentera

Talangscouten: Vad alla vände på en femöring nudå för att expressen svallrar lite. Detta löser Nubben. Spelar inte Rosa i vinstmatchen ikväll så spelar han på Torsdag mot Mora, jag litar på Nubben :)
Kommentera

Luktar lite Kevin Hodson. Det är nu Koskinen ska peppras med sprutor, hoppa in i förstafemman och kruta in tre mål.
Kommentera

Bragd-Birger:

Luktar?

Det stinker värre än Östrandsfabriken.
Kommentera

jonmannen: "har gått hem för dagen" kan kanske översättas med "vill också ha en släng av sleven".
Kommentera

jonmannen: Ursäkta, det var Rödvits länk.
Kommentera

Bragd-Birger: Kevin Hodson var väl här, sågs på Olearys och åkte hem?
Kommentera

RödVit: Dåså, då får vi se Rosa sent mot Mora då (ännu viktigare match). Nu är jag lugn igen. Expressen svamlade ju om att vi kanske inte skulle få se honom alls... (!)
Kommentera

ståpäls: Må så vara. Men det var ju skönt att det inte satt i något värre. Hade ju varit jobbigare om Dynamo nu i efterhand vägrat släppa honom eller nått.
Kommentera

RocknRolf2: Expressen är ju den största snicksnackar-tidningen vi har i det här landet, så vad dom skriver kan man ofta ta med en fnysning. Aftonbladet är heller inte så dåliga på att skriva sensationsrubriker, men dom är åtminstone lite mera sansade än Expressen.
Kommentera

Kerstin_k: Uj, måste svida att punga ut med 1,1 mille för elva matcher som nu blir tio. Dyr bänknötare, om han inte får betalt per match.
Kommentera

arf: Kan ju bli 31 också, 10+21 slutspel...:-)
Kommentera

-Gurra-: Kontraktet vart klart 15min före match start.
Kommentera

Berglund: Ja men det är ju lysande. Då hinner Pavel träna med grabbarna innan debuten. Inte fel alls. HV71 torskade ju ändå.
Vilken obegriplig utdelning vi fick på denna svåra bortaturne!
Boys are back in town på torsdag tack!
Kommentera

"Transferfönstret stänger 24.00 på söndag. Därefter kan inte Timrå eller någon annan elitserieklubb värva spelare.
Tiden är alltså på väg att ta slut för Timrå och vill det sig illa kan de bli blåsta på klubbens mest namnkunniga värvning den här säsongen.
- Jag tar för givet att vi fixar det här. Jag tror att vi får underskriften på onsdagen, säger Kent Norberg."

Vore ju trevligt om Timrå IK kunde gå ut med en OFFICIELL BEKRÄFTELSE här på hemsidan om/när han nu blir klar.
Kommentera

Laken: Det finns fortfarande hopp om både Rosa och Persinnen
Kommentera

Laken: Va fan. Kan inte ryssen bara svälja sin stolthet och inse att han har behandlat Rosa som en skit. Hade han betalat ut lönen i första hand hade ju Rosa aldrig velat lämna. Förbannade skit-hockeyvärld!
Kommentera

LingaN: Persienn ner för Pärssinen
Kommentera

NewYorkboy: Ingen vet om Rosa kan vara med ikväll.
Kommentera

Laken: Förhoppningsvis så meddelar man ingenting om han skulle få klartecken heller.

Varför ska Mora få veta det?
Kommentera

JimmyH: Jag tror inte det ha någon betydelse om Mora vet det eller ej.
Kommentera

JimmyH: Det skulle vara grymt om han blir spelklar och ingen
information läcker ut.
Kommentera

Laken: Det tror jag. Låt dem fundera och undra så mycket att de tappar lite fokus.
Kommentera

Laken: Han kanske sitter kvar inne i omklädningsrummet hela kvällen och fnissar "jag är spelklar men Mora vet inte om det, hi hi" :-)
Kommentera

Laken: Undrar om det tittas på andra spelare? Tänkte nu när det verkar skita sig med Pärssinen o det krånglar med Rosa..
Brukar ju kunna vara så att vi supportrar hör en massa rykten hit o dit om spelare som i stort sett är klara. Sedan dyker det plötsligt upp en helt otippad som ingen utanför TIK-ledningen hört ett knyst om.
Kommentera

JimmyH: Håller med dig, skulle va en skön känsla om Rosa kliver ut på isen ikväll..Men Mora vet ju det en timme före afall..
Kommentera

Allt som såg så jävla bra ut värvningsmässigt kanske "bara" blir Jantunen trots allt. Ja, fan. man ska aldrig ropa hej. Nåväl, kontraktet bör vara vara fixat redan hursomhelst.
Kommentera

Viktigaste värvningen var trots allt Svoboda.
Kommentera

RocknRolf2: Lika bra att ställa in sig på det...Dyraste spelaren i ES-historien..jo man tackar! Klart det bara var en vacker dröm...Men man kanske inte skall kasta in handuken ännu, än finns det hopp!
Men inte lär det bli som det spekulerades om i början på veckan, då euforin nådde himmelska höjder härinne, då snackades det om Jantunen, Rosa, Pärssinen och ytterligare en back...

Snacka om att vara i det blå! *L*
Kommentera

mikenomad: Ooops...glömde ju Nordgren i den skaran!
Kommentera

Bo Bly: Men tänk om Mora har gjort klart med Jagr och Ovetkjin och mörkar det...
Kommentera

mikenomad: Ja, jag hoppas att man tittar efter lite andra alternativ.
En center och en back vore önskvärt, om utrymmet i ekonomin finns?
Kommentera

JimmyH: Jag tror inte Mora funderar ett dugg på Rosas ev. medverkan i Timrå! Man fokuserar nog istället på hur man ska agera själv.
Kommentera

Lumber Jack: Du tror på tomten va?
Kommentera

Laken: Kanske en aning tveksamt. Med tanke på de senaste sex poängen och SSK:s dåliga form är ju inte alls kvalseriehotet lika påtagligt som för en vecka sedan. Det som motiverade Rosa-värvningen var nog snarare kvalspöket än en satsning för att nå slutspel.

Tror inte att ledningen är lika investeringssugen nu som innan Jönköping-Karlstads-turnén.
Kommentera

Lumber Jack: Du väntar väl bara på att Sveriges största
pingstkyrka ska bli klar?
Kommentera

Rosa inte klar än enligt radio P4, i alla fall inte för en timme sedan.
Kommentera

Förbannade skandal! Stäm skiten ur ryssarna! ...eller använd nån miljon till att skicka maffian efter dem

neggotips, 1-3.
Kommentera

lötabo: Herrejävlar... Kan inte svenska och ryska hockeyförbundet ta i med hårdhandskarna nån gång? Nog måste väl dom kunna kringgå den vanliga proceduren när det är så uppenbart att Dynamo är boven i dramat... Förbannat.
Kommentera

Kerstin_k: Ja det är fan i mig svagt att inte kunna klara ut det här på så pass många dagar....

Fan vad förbannad jag blir!
Kommentera

Shadar Logoth: Nu jävlar e de klart
Kommentera

Hurra! Nu jävlar korkar man upp "smirren" här...
Kommentera

Bissett19: Jajamensan!! Nu blir det skumpa och segergarre!!!
Kommentera

Röd + Vit = Rosa

Älska Ryssland!!! ;-)
Kommentera

Laken: Själv ska jag tömma ett breddfyllt glas med Moskovskaja och gnola på Natt i Moskva, (c:
Kommentera

RödVit:

underbart...upp med Whiskeyn till matchen blire nu...........
Kommentera

« · 662002 · »