1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590402 inlägg · 6216 ämnen

Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården

« · 2322841 · » Till forumet

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Olle: Hoppas MickeBs profetior övervinner alla jinxers..
Låst ämne

Tim: Bra tryck från klacken 30 minuter innan nedsläpp!

Kom igen nu Timrå!!!!
Låst ämne

Olle: Fokusera vid tekningar och effektiva avslut krävs. Basta!
Låst ämne

Guldet är BIF : det är så många jinxare här inne att jag redan räknat hem att DIF vänder hela matchserien och blir först i svensk historia att komma tillbaka från 0-3.

Vad händer härnäst, börjar timråsupportrar lägga upp selfies under matchens gång med guldhattar på huvudet och champagnen uppkorkad redan?
Låst ämne

Ikväll skulle jag vilja se att Timrå knyter ihop säcken och säkrar SHL-kontraktet =P
Så ni supportrar får chansen att fira direkt på hemmaplan.
Vill poängtera att jag inte tar inte Timrå seger i förskott, snarare att det är en förhoppning om att Timrå vinner.

Jag önskar inte min värsta fiende det ångestladdade helvete som en kvalserie innebär, oavsett klubbtillhörighet. Talar av egen erfarenhet.
Låst ämne

Om 3 tim simma vi dygnraga på isen i EON 🥳🥳🥳
Timrå IK mot SHL 22/23 🎉🎉🎉🍾🍾🍾😍😍😍
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Låst ämne

snushane: tror och hoppas på timrå ikväll ,ni kommer garanterat fixa detta .
Låst ämne

Sputnik: 45 minuter till matchstart. Så här borde det se ut varje match! Lär bli sjukaste decibelnivån vi skådat i NHC,NHK, Timrå Istadion, Eon arena och alla kära namn vi haft. 💪
Låst ämne

snushane: OM DIF torskar 5 olika krönikor om DIFs misslyckande, inget om Timrås prestation..
Låst ämne

kulltorp: jag ser rubrikerna i Aftonbladet senare ikväll, Mesta mästarna ute ur SHL.
Låst ämne

Propagandus: När man pratar om att det i DIFs läge går att spela avslappnat med inget att förlora så har man ju SM slutspel i åtanke. Det man glömmer i detta läge med kniven mot strupen för DIF med SHL existens i potten, mycket mer än att "endast" behöva starta om säsongen i SHL vid en kvartsfinalförlust tex.

Hoppas detta kan vara till stor fördel ikväll. Fyy har sån äcklig ångest nu och hoppas jag inte behöver uppleva det här nånsin igen..
Låst ämne

Öndulat: Hoppas du är på plats! Stängerna är slut, heheh
Låst ämne

kulltorp: Tålamod blir nyckeln. Lugnt och metodiskt, lika fysiskt spel som innan och få Lill Snorre och CO ur balans. Det kan gå, det MÅSTE GÅ!
Låst ämne

Sputnik: Tålamod, hårt jobb och mod.
Vinn nu älskade Timrå IK
Låst ämne

Har svårt att se att Timrå ska falla ur ramen idag, förlorar vi lär det vara väldigt motigt och knappt. Allt kan hända men DIF skulle kunna spela avslappnat och påslaget hela matchen eller falla ihop totalt vid första motgång. Rättvis domarmatch och vi bör ha bra chans. Unnar Per Svensson att få fira ikväll..
Låst ämne

Sputnik: Jag tänkar att bara vi gör 8 mål i första perioden kan det gå. Det är det enda som kan få mig någorlunda lugn. Men jag vet att i bästa fall kommer vi ha en ett-målsledning genom hela matchen, med DIF som konstant kvitterar och som får en att kräkas kaskader över halva V.stå..
Låst ämne

Andersson: mina 3 nycklar. Vinn, vinn, VINN!!
Gör vi första målet ikväll tror jag det blir panik i DIF, då måste de gå framåt och lär blir sårbara bakåt.
Låst ämne

Sputnik: konstant spyfärdig från den sekund man vaknade. Giv oss frid vinn.
Låst ämne

3 nycklar idag (också )
Tålamod , noggrannhet , ödmjukhet
Låst ämne

Synct: Är så äckligt nervös och ångest att jag tror jag lär ha fått mig kroniskt magsår innan detta är över..
Låst ämne

Paniken när man snabbt scannar kvällens laguppställning, sen lättnaden när man ser att ingen saknas, jobbiga 6 sekunder!
Låst ämne

Lugnt och kontrollerat nu Timrå.
Låst ämne

JonteD: Tack för den fina komplimangen, men är helt övertygad om att varenda jävel här inne hade gjort samma sak i min position! :) <3
Låst ämne

ionloo: Haha, fast så mycket har inte spelarna att förlora, och det märks ju. Vore läget "Alla ni kommer få följa med ner till allsvenskan och sänka lönen med 70%." Då jävlar hade vi fått se riktig desperation, som inte finns där för fem öre, finns ingen VI känsla över deras lag öht, märks ju bara hur en dåre som Sörensen uttalar sig i media, dom har inte ens någon kapten. Men så är det när det inte finns någon ro i föreningen, då speglar det av sig på laget och på isen.
Låst ämne

Öndulat: MYCKET STORT!!! SOM SAGT DE STÖRSTA NÅGON GJORT ÄN SÅ LÄNGE IDAG!!!!!!!!👍👍👍👏👏
Låst ämne

I nästan alla intervjuer med Djurgårdsspelare så säger de att de ska spela avslappnat för de inte har nått att förlora. De verkar inte ha greppat grejjen med utslagsmatch, de har ALLT att förlora. De kommer vara större nervvrak än en själv är just nu när de äntrar isen ikväll. NU KÖR VI!
Låst ämne

tjobba: jo det är sant iofs. Kan gå egentligen när som helst, bor i tallnäs så är ju inte direkt en lång promenad :) ska dock vänta på nån person som ska få ett av mina säsongskort, stackarn hann inte få biljett och jag har ett kort över så varför inte ge bort det en sån här viktig match!
Låst ämne

Öndulat: Har du ståplats lär du vara där tidigare för att slippa stå i början av entrén. Såna här matcher brukar ju speakern uppmana "tryck ihop er på ståplats, det är fler som vill in".
Låst ämne

Mantas lär stå ikväll; Hoppas grabbarna kan få hål på honom tidigt.
Låst ämne

The great one: Vilken upplevelse det var! Då hade jag tagit mig ner från Umeå för att titta på matchen för frälsning och extas. Idag befinner jag mig tillfälligt i Umeå igen, och kommer att vara låst på underhållning och partaj. Kommer ha sån sjuk ångest över att behöva uppdatera regelbundet och inte kunna kolla på matchen i sin helhet. De där evighetssekunderna med ångest innan ställningen dyker upp… Lär ha hjärtklappning och handsvett och vara ett jävligt märkligt sällskap ikväll.

Men FORZA Timrå! Fokus, ödmjukhet och kärlek så kan det fortfarande gå vägen. Det är på intet sätt omöjligt. Trots att vi leder med 3-0 i matcher.
Ni som är på plats i NHC - skrik och supporta hjärtat ur er, inte bara för laget utan också för oss som inte är där och kan bidra! TACK på förhand!
Låst ämne

Woody: Sitter redan me tröjan på o är lite nervis men har lagt en förbannelse över Skansen så att dom blir skitnödiga när dom ser den röda väggen!!!!! KÄMPA VÅRA STOLTA FUROR FÖR VARANDRA OCH MÄRKET PÅ BRÖSTET!!!!!!!!!
Låst ämne

tjobba: Tror mest dom går igenom påsar och väskor. Känns väldigt osannolikt att dom hel-visiterar nästan 6000 personer. Kö kommer det vara men inte såååååå farligt ändå. Jag kommer vara där runt 18-snåret. Kanske aningen tidigare bara för att få en bra plats på västa stå. Är höjdrädd som en häst, så behöver ha en metalstång framför mig för att känna mig trygg
Låst ämne

The great one: Tro hur långa visiteringsköerna blir i dag då! Hinner man in i god tid om man är utanför arenan 17.45…?
Låst ämne

Dagen D.

Det känns nästan som inför Nyköpingsmatchen 14:e april 2000. Avgörande hemma. Det kan gå, det måste gå. Man brukar säga att motivation slår klass, idag kommer våra spelare vara mest motiverade i hockeyvärlden.

Det kan gå, nu kör vi!
Låst ämne

Woody: Har haft ångest redan sen igår kväll när jag la mig i sängen.
Låst ämne

LKV: tre timmar och nitton minuter. Nu börjar det bli tyst här inne. Lugnet före stormen, Timråstormen.
Låst ämne

Redo för matchen! Åker snart mot Härnösand och tar hockeybussen därifrån! Viktigaste dagen någonsin! ❤️🤍
Låst ämne

Skicka djurgården till fördärvet idag! Framåt Timrå.
Låst ämne

jå1: kan få höra en gammal klassiker i klacken ikväll, ni vet blossa reklamen fast K-r-o-s-sa ....
Låst ämne

jå1: HV har sjuk press på sig så krävs nog inte mycket som du säger för att dom ska börja darra
Låst ämne

ÖDMJUKHET TIMRÅ IK!!
Rycks inte med för mycket av publiken utan spela som ni gjort, lugnt och kontrollerat. Fokus på försvarsspelet, chanserna kommer att komma… Inte ösa allt framåt utan jobba med sans och balans!
Låst ämne

Rytter: Är ju inte omöjligt att det blir gummiarmar på Hv om det börjar gå emot. Ni har garanterat chansen att kliva upp.
Låst ämne

vonDöbeln:

Är ju otroligt spelvärt kan jag tycka, det är ju deras sista chans.
Låst ämne

mattias - 74: bara lite över 3,8x pengarna så inga vansinniga belopp!
Låst ämne

Jadu: ja, ödmjukhet och fokus. Följa matchplanen och inte stressa upp sig. Vilket man gjort fantastiskt bra så här långt. Som vid 0-2 och gnissel i spelet senast i NHC.
Man fortsätta gnugga, sen fick man med sig utvisningar och därmed chansen att hitta tillbaka in i matchen.

Räknar med att det smäller på i sargerna första bytena. Förhoppningsvis utan publikinducerad övertändning. Inga matchstraff eller femminutersutvisningar på timråiter.
Låst ämne

Till att börja med så har jag följt detta forum i flera år, aldrig kommenterat eller ens haft en användare. Men idag var tydligen dagen och jag håller fullständigt med gällande ödmjukhet och inget skrika "hata DIF". Fokus på vårt lag, vår insats och våra rödvita krigsmän på isen.

Meeeeen skulle det nu vara så att Timrå mot alla odds (tror DIF sprattlar till ikväll) drar ifrån med en komfortabel flera målsledning så vill jag bara dela ett mindre från den gamla kungens tid när vi ledde över MIF i nån meningslös grundseriematch med 8-1 eller nått liknande. Västra stå stämmer då upp i "Bättre på fotboll, ja ni är bättre på fotboll, bäääättre på fooootboll ja ni är bättre på foootboll....". Ett av mina roligaste hockeyminnen och inte ens den deprimerade MIF-klacken som var där kunde göra annat än skratta.... Nån fler än jag som minns detta?
Låst ämne

mikenomad:

Ikväll gör ni klart jobbet och skickar ner DIF till HA. Roligt när storklubbar som HV och DIF får prova på den serien.

Lycka till ikväll, vi lär nog inte ses i SHL redan nästa säsong, men förhoppningsvis är det serien vi möts i nästa gång vi ställs mot varandra.
Låst ämne

vonDöbeln:

Vad får du om de vinner? Får jag köpa in mig på halva ;)
Låst ämne

Nooky: Äntligen nån som fattat att det här är klart👍
Låst ämne

ÖDMJUKHET kommer bli viktigt ikväll, vill inte se att nån vill avgöra matchserien själv inför en fullsatt arena *host host* Lodin. Fortsätt vara extremt jobbiga och spela fysiskt framförallt mot djurgårdens backar och återigen sätt press på den där Warg han har tamejfan sämre skridskoåkning än Jalasvaara.
Låst ämne

« · 2322841 · »