Olle: Vi har Ratties stolpskott, Svensson nästan ren i slottet, Blomqvist kom lite nära, men är ren framför Armalis. Nåja, vi behöver inte bråka om det. Jag hoppas det är solklart efter nästa så vi kan komma överens.
Woody: kanske jämnt skägg på chanserna men DIF har ju fått ta flera avslut direkt mitt i slottet, både cederholm och dicken har ju livsfarliga chanser. Ratties stolpskott var nära men det var inte mycket vinkel att skjuta på där heller.
mikenomad: OM vi klarar oss kvar skall jag göra allt för att ta mig upp den 65 mil enkla resan och se en hemmamatch nästa säsong. Då hoppas man få stöta på HS legender. 😁
pingvin: Rakshani är så himla lik någon i Sagan om ringen, men jag kan inte komma på vem. Kanske är det Smeagol. Det säger jag inte för att vara taskigt, utan jag försöker bara vara ärlig. Är det Smeagol?
Olle: Nja. Raggarhockeyn passar oss kanske inte klockrent, men om du tycker att Djurgården har klart vassare chanser i första tror jag att vi ser olika matcher. Jag räknade deras till två.
palleparling: Jag borde vara en mogen och bättre människa men jag tycker fortfarande att Cederqvist ser ut som en ödla. Men väljer han Timrå nästa säsong kommer jag tycka han liknar Gregory Peck! Googla gärna ungdomar!
Olle: Vete fasen om jag håller med. Däremot har de varit klart bättre på att ligga i skottlinjen idag än de varit i tidigare matcher. Vi har haft många bra lägen som det inte blivit så mycket av för att det studsar på något benskydd.
Woody: tycker generellt att vi gjort dåliga förstaperioder i den här matchserien. Den här raggarhockeyn passar inte oss, tycker DIF tar denna period på poäng. Klart vassare chanser.
pingvin: Cederqvist skott tar högst upp på stöten på JJ. O Dicks snedträff höll på o slinka in. Så jävla sjuk match, båda lagen bara kör. Kunde lika gärna stå 2-2 efter första
Sputnik: njaa blir svårt om man ska börja ta utvisning när man får egen klubba i ansiktet, men sen kom det ju lite av en kompensationsutvisning efter det mot er. tycker ni ser lugnare ut än Djurgården, kämpa in den sista nu
Villervalla: Djurgården the partycrashers! I have a really bad feeling! Den här säsongen är långt ifrån över. Giv oss frid. Vinn! Vinn för alla nerver i Medelpad med omnejd!
Sputnik: Tror däremot DIF kommer ut och tystar NHC ikväll. Blir stortorsk med 0-8, DIF kommer sätta grillor i huvudet och göra det historiskt omöjliga att vända ett 3-0 underläge i en matchserie. Som Timråit så är jag inte ens förvånad om det blir sanning.