Hahl Bundy 2.0: Det kan du skriva upp! Sitter här och gosar med den rödvita halsduken och storflinar. Vilken jävla fest! Kronwall är överlägset bästa kommentatorn. Den enda som kan se båda perspektiven. Låt Boyce lägga straffen!!!!
Woody: Nej han har varit en gigant i detta kval. Med ett bättre försvarande Timrå får han hjälpen han förtjänar. JJ plus lovande målvakt nästa säsong! 🙏
Sputnik: Jag kan inte fatta hur man inte kan vara nöjd med JJ. Han är hästlängder bättre än båda Djurgårdens haussade importer. Han får gärna stå nästa år med. 13.13 från SHL nästa år….
DenRöda: Jag älskar spelare som blivit petade för att de anses för gamla, Brynäs gamla C blir Timrås C och levererar!! Tack som faan för detta och förra året!! Hoppas du finns med även nästa år!
agne: Snacka goja. Lagen i HA producerar många talanger till Svensk hockey. Blir inte kvar lika länge i DIF kanske. Men med tanke på att AIK ligger i HA så blir det hetate möten även där.
dr-nix: Jag tror du är rätt ute. Det är ett fiasko att ersätta en så stor klubb med en mindre. Talangfabriken kommer inte vara densamma och svensk hockey kommer bli lidande.