1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården

« · 2323512 · » Till forumet

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Grattis alla Timrå-vänner!! ❤️
Låst ämne

Tom Topp: Ja lite svårt att avväga med. Erik Andersson gick ju till Timrå för större roll som man förstått. Frågan är hur han ser på att återigen få spela i en 4:e kedja som han likväl kunnat ha kvar i Rögle?
Låst ämne

JanneH: Pettersson är väl oxå center
Låst ämne

ionloo: jag är soppslut och hes efter matchen. Vilket tryck och stämning i hallen. Paigin såg helt salig ut efter matchen. Åkte ärevarv och såg ganska chockad 😂 härlig kväll
Låst ämne

Sputnik: precis! Vilket jobb han gör Erik A. Respekt!
Låst ämne

jå1: Ja verkligen! Nog första gången sen säsongen startade jag känner att jag kan kolla på hockey utan ångest faktiskt!
Låst ämne

JanneH: Erik Andersson kvar med och som han steppat upp. Kanske hellre har Blomman på en kant ändå.
Låst ämne

Sputnik: lek med tanken att nästa säsong har vi följande centrar: Lander, Hanzl, Lundin och Blomqvist. Känns ju i a f lite kaxigare än vad IKO kommer mönstra.
Låst ämne

ionloo: Det ska bli extremt skönt att luta sig tillbaka och följa slutspelen i Hockeysverige nu😁
Låst ämne

Nyss hemkommen. Galet en sån stämning det var i hallen. Tack alla! Fy fan så skönt. Nu ska ska jag scrolla igenom allt som skrivits hör och inmundiga lite Stockholmsmedia och höra hur usla DIF var när det gällde som mest. Allt tillsammans med segerwirren. Gott så!!🤍♥️
Låst ämne

JonteD: för det första är det väl inte säkert att han får spela i sverige (KHL och allt det där) och för det andra tror jag, utan att veta, att prislappen på honom blir väldigt hög sett till vad vi får ut av honom. Känns inte alls som att han drog nytta av sin storlek. Tycker han bara blev blekare och blekare ju fler matcher han spelade.
Låst ämne

sargad: Lundin som 3:e center nästa säsong. Precis de förutsöttningar han skulle haft denna säsong!
Låst ämne

Zäta75:
Frågan är om han får lämna Ryssland i fall han återvänder över sommaren.
Låst ämne

Zäta75: Lundin har ju varit svknviktig i dessa kvalmatcher, vunnit 5 av 6 sargdueller period efter period. Gillas hårt av Sargad.
Behåll!
Låst ämne

Zäta75: Alla dagar i veckan. Han gjorde en bättre säsong än Blomqvist är jag benägen att säga. Sen att Blomqvist kanske har bättre ledaregenskaper är en annan femma. Sen finns det ju säkert lite mer att kräma ur Lundin med tanke på åldern. Men Blomqvist kan väl spela på en kant om inte annat?
Låst ämne

Patrick Polly: Erixon växte enormt med tydligheten Ante förde in på kort tid. Erixon är dessutom en spelare som verkar växa när det väl gäller, det visade han i Växjö med.
Jag känner att med Lander och CO som kommer driva gruppen naturligt så kommer Erixon kunna spela ut mer är känslan.
Låst ämne

Zäta75: Det är bara att titta på hans huve i egen zon ser ut som en uggla kollar allt o på vart han ska lägga pucken!!!!👍👍
Låst ämne

Woody:
Missade jag eller sjöngs aldrig "Djurgårn är ett hockey-bockey-lag!, ett hockeybockeylag, ett hockeybockeylag"?

Låst ämne

Olle: Erixon är lurig. Var riktigt bra i de sista matcherna. Ganska osynlig övriga säsongen. Alla de som jag radade upp, förutom Alvarez, Åberg, tycker jag inte höjde sig mot DIF. Säger något om potentialen.
Låst ämne

JonteD: Jag vill ha kvar Paigin också! Mycket bra back bland de bästa i Shl enligt mig
Låst ämne

Olle: Varför inte Paigin??? Han e ju mkt bättre än många andra!!! Titta på hans uppspel o spelförståelse som inte många har plus hans fysik när han får läge att använda den inte många som törs mucka med en två meter elak ryss som bara flinar!!!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Låst ämne

Kul för Lodin att prova på NHL, det unnar man honom. Sedan är väl inte det allt för långsökt att han återvänder och mellanlandar om det inte går vägen på en gång. Tycker han utvecklats enormt ju längre säsongen gått.
Låst ämne

Zäta75: tycker ändå man kan se att Lundin klarar av nivån, särskilt när det blev mer uppstyrt hur laget ska spela och åldersmässigt ligger han även bättre till, beror väl lite på lagbygget totalt sett om han bör få en chans till eller inte...
Låst ämne

Olle: Så överens har vi aldrig varit. Som om jag hade skrivit det själv.
Låst ämne

Olle: in med Jonte hedtröm
Låst ämne

Efter dessa 4 matcher vill jag inte släppa någon.. det behövs men fan jag vill inte! Alla gör det dom ska och visar hjärta för varandra.. så jävla stolt just nu!!
Låst ämne

Timrå IK VS Difopoli

www.tzr.io/yarn-clip/3759c425-ac64-499c-9da8-6f6dcd2c5a15

www.tzr.io/yarn-clip/9d68febf-0048-4053-a81e-3b582912b5b5

Helt otroligt att vi slog ut hela Djurgården!
Fantastiskt!
Grattis Sverige till den bästa upplagan av Sveriges högsta serie i ishockey någonsin 22/23!
Helt Stockholmsfritt! Mumma!
Låst ämne

Patrick Polly: Håller med om alla förutom Paigin. Dessutom känns Erixon tveksam tycker jag.
Låst ämne

Hoppas nubben tar med Al varez
Låst ämne

Red Bulls: Då väljer du bort Blomqvist och tar Lundin istället som 3e center? Lundin gjorde det bra under kvalet men man ljuger om man inte erkänner att hans säsong var en besvikelse.
Låst ämne

Red Bulls:
Lööke tycker jag vi kan droppa. Samma med Alvarez, Åberg, Liljewall, Madsen. Paigin vore trevligt att få behålla, Zaijac kan vi släppa.
Låst ämne

jå1: Håller med om det givetvis. Nåja spännande tider nu och nog kan jag känna att vi bör kunna klara oss på "egna" ben nu framöver utan Nubben. Inte det första lag som roterar på Sportchefs och ledarsidan.
Tack för allt Nubben och lycka till!

Känns ändå nånstans bra att vi har Ante som kulturbärare på ledarsidan.
Låst ämne

Smokey: Ångesten borta, hur reagerar man på sånt? Nej jag sätter på en Bergman rulle. Känns inte rätt med sådana här euforikänslor och vara Timråit..
Låst ämne

Zäta75: Du drömmer kanske sant???
Låst ämne

Friden är här. Vi vann.
Låst ämne

Sputnik: Jaja, jag slipper gärna läsa inlägg om att Timrå inte vill spela i Shl, bojkott hit & dit osv osv.
Låst ämne

Sportbladet och många av oss är snabba med att dissa Lundin med tanke på att han har ett kontrakt nästa år. Jag ÄLSKAR kejsaren, han har ju för fan gjort världens jävla kval. Sen blev det alldeles för mycket ansvar på honom under grundserien kan jag tycka. Han passar YPPERLIGT som en tredjecenter bakom Lander och Hanzl. Gärna med Lööke bredvid sig.
Låst ämne

jå1: Ja jag har ju trots mitt klagande på Nubben velat se han sätta sin prägel ordentligt säsong 2.
Han gjorde sig tyvärr en otjänst med att vägra sparka tränare, det var där han tappade många supportrar tyvärr.

Har tyckt att den här truppen inte fått ut sin max kapacitet, tycker verkligen Ante lyckats på kort tid sätta alla detlajer som saknades.
Låst ämne

kulltorp: Tycker det vore tråkigt om han drog nu när han äntligen klarat av nykomlingsåret. Nubben är inte slut, tror han kan bygga ett lag som kan utmana på SHL-nivå nu när förutsättningarna blir bättre.
Låst ämne

Gick in och kika lite på AIK:s forum, de njuter så in i he*vete..Kul att andra också blir glada, en dag som denna. Slutet gott, allting gott!
Låst ämne

Zäta75: Åberg kvitterar väl ut sin bonus nu och drar och det är nog bäst så. Tror fortfarande inte att Lodin klarar steget till NHL men visst har han stärkt sina aktier i denna serie. Paigin kan jag leva med att han drar. Började starkt men blev svajigare ju längre serien led. Timrås problem blir kanske inte att bygga så bra offensiva kedjor som möjligt, vårt problem kanske blir att värva rätt defensiva forwards? Blommans hjärta är värd sin vikt i guld. Madsen lär ju gå vidare. Boyce? Kan aldrig säga hejdå till boyce. Han får lite speltid men det han gör där ute är riktigt bra. Backsidan är väl annars ganska angenäm? Westerlund tycker jag är grymt bra. Svensson, LaLeggia och didde blir stabila pjäser. Ett par namnkunniga värvningar på det och backsidan är väl klar?
Låst ämne

jå1: Jo men Nubben "klagade" lite krypiskt om att det varit pressat och mycket klagande denna säsong och det varit tufft för han. Kan jag förstå givetvis, men utan klagandet hade Freddan aldrig lämnat och vilken serie vi spelat nästa säsong går ju endast spekulera i givetvis, även om jag har min åsikt.. Hade Nubben agerat i tid så hade han nog blivit beskonad från den mesta kritiken alltså. 😉
Låst ämne

Zäta75: Nä såg att Lodin ska åka över till Ottawa till hösten, så han kan vi räkna bort då. Dallas kan ta den platsen då :-)
Låst ämne

Jag är så lycklig, finns inte ord att beskriva den eufori och förlösande känsla man har just nu. Vi spelar i SHL 22/23 vänner! ❤️🤍
Låst ämne

Modano:
Stort grattis, detta har ni samlat ihop till de senaste åren! 🥳🥳
Låst ämne

Grattis till fortsatt SHL spel alla TIK:are, 4-0 i matcher säger allt....
Låst ämne

Sputnik: Har sett det. Postade det här direkt när det kom ut. Spännande
Låst ämne

Zäta75: Enligt Aftonblaset av rykten de hört och kontraktsläget. Svart markerad fet text är rykten och det andra är spelare med kontrakt. Läste Blomqvist redan är klar med.
Låst ämne

Hemma efter orgien, tror fan jag befruktade halva Västra stå 😂

Kärlek ❤🤍❤🤍
Låst ämne

Nisse på Mon or: Tror vi alla har lärt oss att det inte är över förrns det är över. Vi får hoppas att laget presterar nästa år så vi slipper fylla boken med bottenlöst gnäll igen 😁
Låst ämne

« · 2323512 · »