1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590693 inlägg · 6217 ämnen

PO kvar

« · 30011 Till forumet

PO kvar
PO har gjort mycket för Timrå IK, det är inte enbart PO:s fel att det gått snett i år. Vad har styrelsen och sportchefen gjort. Flera lag runt omkring har kunnat skaffa kompletterande spelare som lyckats i sina lag i god tid innan det blivit kris, vad har Timrå gjort ingenting. Sätt PO som sportchef med uppgift att ragga nya spelare och komplettera med en ny tränare. PO skall vara kvar i Timrå.
Kommentera

Sv: PO kvar
Näe det är inte Peo.s fel men nått måste ju göras, man kan ju inte sparka hela laget.
Nä tack Peo för att du tog oss upp i eliten. ( Hare´bra)
ps. hörde att det ryktades om P.Mårts ?? inte vet jag eller..ds
Kommentera

Alla snackar om tränare och spelare men vad har supportrarna gjort för att tagga spelarna rannsaka er själva, och skrik på tisdag så det hörs lite längre än till sargkanten,,,,så fixar vi det gemensamt,,,,,,
Kommentera

PeO har redan sagt att han vill ta en timeout från hockeyn..
Kommentera

Visst måste något göras, helt rätt där, men det är ytters allvarligt att det inte händer ngt på sidan av isen. Allt som händer i kulliserna blir er och mer viktigt, kontakter och ett gott rykte betyder allt. Och vem är mer rätt för detta än PEO. Släpp inte en sådann resurs. Så mitt förslag Ny tränare (helt rätt) men behåll PEO som Sportchef, för styrelsen verkar ju inte direkt alerta. Men sen är ju det en annan femma omstyrelsen vill ha kvar honom, men det är PEO som sitter med kunskapen och kontaterna...BEHÅLL PEO som sportchef!!!
Kommentera

Visst har han sagt det, men innan denna säsong var det på tal om ny tränare och PEO som sportchef,,,vad hände?? Inge ont om nubben, men ngn sportchef är han inte. Proaktivt arbeta efter spelare och kompetent personal inom Timrås Organisation får aldrig sluta, och det skall genomföras av kompetent personal...dvs PEO...Styrlesen får sköta det Ekonomiska.
Kommentera

mattsa jag håller med dig där..PeO skulle bli en bra sportchef jag tror nog alla timrå supporters vill se att han stannar kvar i timrå !...
Kommentera

Jag håller helt och fullt med er båda dr-mix och mattsa i era inlågg och frågan är vad vi som supporter kan göra mer än att skrika på matcherna så att det hörs långre än till sargkant. Vi behöver stabilitet i Timrå IK och det har PEO visat att han kan ge PEO måste bli kvar och mycket riktig var det tidigare tänkt som sportchef och det passar PEO som
Kommentera

jag tycker att han ska stanna i timrå men jag respekterar även att han vill ta ett break från hockeyn...det kan han behöva efter dena tunga säsong och tro mig den har påverkat honom oändligt mycket mer än oss ...det är var jag tror iaf
Kommentera

Tråkigt att PEO lämnar, tycker att han är en bland de sista som ska lastas för de uteblivna resultaten.

Är det däremot någon som inte gjort sitt jobb och som därigenom borde ställt sin plats till förfogande så är det Nubben.

Ser gärna PEO i rollen som sportchef vilket även skulle vara en naturlig fortsättning på han karriär i klubben.
Kommentera

Självklart skall vi acceptera om PEO själv väljer att ta time-out men som MrMister påpekar så har inte värvningarna inför säsongen ocg under säsongen varit så bra utan det behövs en starkare man på den posten och PEO vore bra. men om han känner att han behöver vila låt honom ta den , men fösök att ha honom kvar i klubben.
Kommentera

McCool:: Håller helt med dig...vill bara summera..det finns nog fler inom Timrås ledning som skall fundera om det är ngt dom kan tillföra klubben, All poster inom klubben skall vara tillsatta med den absolut bästa personen som klubben kan få tag på!! ingen skall sitta för gamla meriter,...
Kommentera

Vilken än som blir huvudtränare så finns det en oslipad diamant i föreningen som andretränare, Olle Pålsson den mannen kan hockey utan tvekan.
Kommentera

Det har du rätt i. jag tror att det finns ett STORT timrå hjärta hos PEO, och det är klart att det känns...ge PEO tid, och en möjlighet att komma in i klubben igen.
Och till slut...Skaffa en tränare nu...med nubben i båset alltför länge kommer det att vara kört...
Kommentera

imorgon så finns peter smedberg i båset
Kommentera

Vår nye straffläggningstränare? ;-)
Kommentera

HH:

Kan du sluta att göra dig till åtlöje. Du märker väl själv att det inte räcker hur mycket vi än skriker, inse fakta!
Kommentera

Västrabo: Ja, Olle har ju oxå en bra son, inte som Kents men endå en bra spelare...
Kommentera

Snaabel:

Jag kan mer än gärna packa ihop och logga ut, om det är det du vill, men det du kallar för åtlöje det tror jag på och jag är fasst besluten om att vi tillsammans kan hjälpas åt Suppar ledning spelare,,,,,,,,Men vi synes väl i en annan planet kanske,,,,,,
Kommentera

nä men huvudsaken är väl att någon skriker eller hur?

eller ska alla bara stå och vara helt tysta va?
Kommentera

snaabel: Hur kan du säga att HH gör sig till åtlöje?
Han är positiv,kanske till och med överpositiv...so what...?
Gillar man inte hans inlägg,så hoppa över dom då.
Det finns dom som är mycket mer irriterande på den här GB´n..
Så HH fortsätt att vara den du är...
Kommentera

Snaabel..
det är DU som gör dig till åtlöje..HH är en positiv fläkt
här inne på GB..prova det du också någon gång..
KÄFTAR du med HH käftar du emot många...
Kommentera

Snaabel : Hur kan du säga något sånt ??

Du såg väl vilken nivå GB var på när HH var borta .. de va ju på minus nivå !!!

HH : du behövs i denna GB lika mycket som laget behöver oss supportrar !!
Kommentera

en Gästbok utan HH är som en fest utan OLW ..
Kommentera

actionleif:

Visst, det är inget fel på att vara positiv, tvärtom..det är bara bra. Men det jag reagerade på var att han sa att vi supportrar skulle sluta att snacka om tränaren och istället skulle rannsaka oss själva och fråga oss vad vi hade gjort för laget.

Jag skulle vilja påstå att vi supportrar har gjort precis vad vi kunnat för att stötta laget. Det är nog inte så många lag som har så pass mycket publik som oss fast ligger så dåligt till.

Därför tycker jag han är lite för naiv i vissa påståeenden istället för att se vad det egentliga problemet är, nämligen laget. Men det klart, så fort man kommer med någon kritik så får man ju skit. Är dock inte överasskad.
Kommentera

Kanske det .. men ser vi tillbaka på fjolåret .. då va de ett herrans liv p åoss supportrar .. och då gick det bra även för laget !
Kommentera

Snaabel:

Annser du att laget fått det stöd dom behöver, Okey 4-5000 på läcktar, BRA!!!!!! men ger inget stöd så länge dom sitter som några j-la fågelskådare, och grämer sig i motgång, det märker laget och huvuderna blir tyngre,,,,,Nää mer possitiva och klappa och sjung du kommer krigar kännslan i laget,,,,,,,,

Varför börjar laget få stöd först då dem har övertag?????? Jo därför att Timrås j-la bortskämda publik tycker synd om sig själv och vad dom ska säja på jobbet,,,,, Visa ert j-la hjärta istället 4000 som sjunger och klappar ger resultat lovar det,,,,,,,,,
Kommentera

HH:

Ja det säger ju allt. Skulle inte tro att Timrå har en bortskämd publik. Åker du runt på de flesta elitseriearenor i landet så kan jag garantera att Timrås publik ligger i toppen över att stötta sitt lag.

Du säger att vi sitter som fågelskådare och inte gör något. Men är det bara vi supportrar som har en skyldighet mot spelarna då? Har inte spelarna en skyldighet mot oss?

Många av oss spenderar flera tusentals kronor på Timrå. Är det då rätt av vissa spelare att inte ens kämpa under matcherna? Även spelarna har en skyldighet, tänk på det!
Kommentera

« · 30011