Finns det inget positivt i allt elände? Vi är ju inte precis på väg Kvalserien eller så.. Vi leder ju Elitserien.... Upp med hakorna... Imorgon vinner vi mot Skellefteå o allt är återställt igen..
Forzza Timrå Ik i med o motgång o i vått och torrt LLTID!!
Go natt på Er, snart har jag ett färdigt förslag på Arena med 40 loger, restaurang med 100 ätande i arenan och 8200 platser. Men som sagt det är inte jul ännu :))
Strindlund: Har du flyttat in till byn ? Ja va faan, det är väll bara att asfaltera hela Söråker och ställa dit en jätte arena. Skulle säkert gå fortare för mig att ta mig hem från Söråker än vad det tar nu att ta sig dessa 2-3 Km
Parkeringen gör nog att fle stannar hemma och ser det på TV än att åka dit för att se live.
Fattar inte varför det skall vara så svårt att fatta att skall man norrut åker man till norra utfarten och lika åt söder. Nu korkar ju korkskallarna som kör ut norrut men svänger söderut igen den södra utfarten, vilket resulterar i att det bara blir ett totalkaos och ingen kommer någonstans.
Också har Lance Ward bevisat sin brist på intelligens på nytt. Var det någon som såg överkörningen av Stefan Erkgärds i FBK? Kanske något ytterligare som leder till förlängt straff.
Dream Team: Ja, jag tycker det var en riktig ful och feg påkörning. Erkgärds hade spelat ifrån sig pucken för länge sen och hade fortfarande blicken fixerad på sin passning, när Ward kommer in snett från vänster och trycker till med axeln mot Erkgärds huvud. Inte snyggt, framförallt med tanke på att Erkgärds i det läget inte var puckförare. Ja, inte ens i närheten....
Ambroo: Ska han väl inte behöva göra heller i det läget, som jag ser det. Blir mer och mer övertygad om det fega i Wards tilltag när jag sett sekvensen ett par gånger.
Huge: Jag säger som Bengt-Åke Gustafsson. Klockren tackling om han varit en sekund tidigare. Men det är omöjligt att avbryta den tacklingen och det ska inte rendera i mer än matchstraffet han fick.
Ambroo: Som flera redan påtalat så var väl inte Erkgärds precis tacklingsbar när Ward kommer in i situationen. Om han hade spelat ifrån sig pucken så kan jag mycket väl förstå varför han inte har blicken fäst på Ward i första hand.
www.tikare.se/nyheter/?nid=320