1150x200-morningboyscouplethings_1z1ONipUukcQdDf.png

Positiva tråden

« · 797519 · » Till forumet

Sv: Positiva tråden
Ambroo: Kolla på Hockeyligans highlights.
Ngt sänkt huvud från Erkgärds sida kan då inte jag se.
I övrigt är vi nog överens.
Kommentera

Huge: Han tittar ju inte direkt upp och ser att det kommer nån...
Kommentera

Ambroo: Ska han väl inte behöva göra heller i det läget, som jag ser det.
Blir mer och mer övertygad om det fega i Wards tilltag när jag sett sekvensen ett par gånger.
Kommentera

Ambroo: Nä just det gör det till en riktigt modig grej...
Kommentera

Huge: Jag säger som Bengt-Åke Gustafsson. Klockren tackling om han varit en sekund tidigare. Men det är omöjligt att avbryta den tacklingen och det ska inte rendera i mer än matchstraffet han fick.
Kommentera

Ambroo: Som flera redan påtalat så var väl inte Erkgärds precis tacklingsbar när Ward kommer in i situationen. Om han hade spelat ifrån sig pucken så kan jag mycket väl förstå varför han inte har blicken fäst på Ward i första hand.
Kommentera

Huge: Jag håller helt med. Hur du har kunnat fått det till att jag inte gör det kan jag inte förstå.
Kommentera

Kapten Lindow: Har jag skrivit att det var modigt och försvarar jag någonstans tacklingen? Ibland undrar jag vad som är fel...
Kommentera

Wennerberg gick tydligen på is idag
Kommentera

uhahl: Och Nilsson finns med i matchen imorgon.
Kommentera

På förekommen anledning så flyttar jag över ett par av inläggen till den här tråden, då detta ämne stötts och blötts rätt flitigt just här.

Hedström är en pajas

Från o med idag skiter jag i Jonathan Hedström.

En stor eloge till klacken som var grym o aldrig någonsin av upp. Alla tackade utan Hedström.

Skrivet av:

Talangscouten @ SundsvallIdag kl. 17:48

Kommentera

Dream Team:

Min rubrik ska vara "Hedström är en pajas"

Detta är en ny infallsvinkel på Hedström, en ny epok. Det förtjänar ett eget ämne!
Kommentera

Talangscouten: Ge dig!
Kommentera

Och vidare:

Sv: Positiva tråden.

Talangscouten: Ja, han är en PAJAS, sämst är han...

Skrivet av:

lungan @ StockholmIdag kl. 17:50

Kommentera

Tror att (Jonte) är mest besviken av alla.
Han har hunör - Ta det!
Kommentera

lincoln: humör
Kommentera

Vi går till paus som trea...men det känns som 2001 - Fan vad det är orättvist när man borde få njuta av tabellen
Kommentera

ang Hedström han tackar inte klacken,kanske läge att konfrontera honom ang detta,alternativt sluta jubla när hans namn kommer upp i lineups,skulle bli kanska effektfullt om det blev knäpp tyst i hallen då.
Kommentera

uhahl: Men vad är det för fel...egentligen?!
Kommentera

Ambroo: ja du det lär man nog fråga den konstige pricken varför han beter sig som en skellefteå pojk
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Aambro:Hur var Virus?.....:-)
Kommentera

uhahl: Nu var väl frågan riktad till dig och dina allierade i Jonte-frågan...
Kommentera

uhahl: Hade vi inte n mer än tydlig "konfrontation" mellan klacken och laget för någon dryg vecka sen? Både laget och vi försökte väl se åtsidan på allt vad heter prestige och sånt den gången. Gick det att missuppfatta sist att klacken betyder mycket för spelarna och för laget? Det känns som vi behöver ha den inställningen även i fortsättningen, oavsett vad som händer.
Kommentera

Bissett19: Gammal, vit och BIF:are... Han är helt enkelt mannen med de sämsta egenskaperna.
Kommentera

uhahl: Men herregud vilket jävla gnäll. Vem fan vill tacka klacken när man spelat som en f***a egentligen?! Tänk efter själv!

Han är så grymt besviken just nu Jonte att han inte orkar bry sig. Han visar attityd och anser sig inte förtjäna beröm efter en sådan här skitmatch och orkar heller inte tacka folket runt omkring.

Jag skulle ha gjort likadant. Klivit rakt av isen utan ett hej. Man gör så om man är det minsta självkritisk och inte uppför sig som en lallande fåne.

När spelet stämmer bättre och poängen inkasseras igen kommer Jonte tacka fansen!
Kommentera

uhahl: Att lägga till ang. Hedström. Han tackar inte klacken. Dåligt. Han gör inga fina insater på isen. Dåligt. Men, det är ju inte bara Jonathan som har det mycket tungt nu. Timrå IK också.
Kommentera

ernie eagle: Mycket bra inlägg Magnus!
Kommentera

ernie eagle: Just det !
Jonte är Jonte för att han brinner så. Han är garanterat just nu lika besviken som hela laget i övrigt. Det är för det engagemanget han är så jävla bra.

Inte snyggt att inte tacka, men det fattar ju vem som helst att han nog är så arg att han skulle kunna mörda just nu
Kommentera

ernie eagle:

Det är ingen som behöver tacka klacken. Men då kan man inte kräva att publiken inte får visa sitt missnöje heller!

Klacken var grym idag o förtjänade bättre.

Då menar du att resten av laget är lallande fånar då?
Kommentera

lincoln:

Om han nu är så förbannad, varför visar han inte det på isen i så fall?????????????
Kommentera

Talangscouten: Vadå - i utvisningsbåset eller?
Kommentera

lincoln:

Är du allvarlig?, Så dum trodde jag inte att du var. Självklart visa lite jävlar anamma, tugga taggtråd. Ljust nu åker han fram som ett fromt lamm.
Kommentera

Jag har ingen direkt kritik mot enskilda spelare just nu. Det är inte så att några helt plötsligt är urkassa. Jag tror att alla anstränger sig till max.

Det är bara det att vi som lag just nu är så kollektivt dåliga att mitt armbandsur precis stannade...
Kommentera

Talangscouten: oj
Kommentera

Talangscouten: Tror han vill för mycket. Överarbetar situationer. Drar för stort lass och skall hålla i för länge
Kommentera

Talangscouten: Jag tycker att spelarna bör tacka fansen eftersom jag själv är en del utav den skaran. Men jag har full förståelse ibland om någon eller några utav spelarna avviker ifrån gängse normer när man spelar med huvudet under armarna och bara vill sjunka igenom isen.

Jag hade kunnat förstå kritiken om det skulle inträffa ideligen att Jonte åkte av isen utan att tacka likt en viss Crippe Söderström ifjol.

Men nu brukar ju Jonte vara den förste av spelarna att framhålla oss och vinka till fansen samt komma fram och berömma oss supportrar.

Så jag tar hans "svek" med en nypa salt idag faktiskt.
Kommentera

ernie eagle:
Undrar vem som svek egentligen?

Själv anser jag att det var laget som svek sin trogna publik i kväll. Lillkenta borde kanske gå ut i media i morgon och "hänga" ut laget som omväxling för att få en reaktion. För om det fortsätter att spelas dylik hockey som är vi på god väg att göra en omvänd Frölunda.
Kommentera

ernie eagle:

Jag förstår vad du menar, men sista 3-4 matcherna har inte jonte tackat, förutom förra matchen då det hela kändes påtvingat. Det är helt okej om han vill göra så. Men det får inte bli en grej av det liksom. Vi får hoppas att det inte fortsätter. Skönt med ett uppehåll nu i alla fall!
Kommentera

Talangscouten:
Fan vad du hakar upp dig på hurvida en person tackar fansen för matchen eller inte.
I kväll hade Hedström platsat bättre i luciatåget. Då hade han varit värd lite applåder men som välbetald hockeyarbetare i TIK gjorde han inte sitt jobb, dom enda som var godkända var Nilsson och HAllin.
Kommentera

ernie eagle: Tycker det är befriande när du ägnar dig åt det du kan istället för att gnälla på att alla är emot dig! För jäklar anamma, du kan hockey du! :-)

Har förresten hört att Sandlin är högaktuell att ta efter Kenta när hans kommande 10-års kontrakt gått ut. ;-)
Kommentera

Dagens TIK skulle få dyngspö av fjolårets upplaga. Peter Ström skulle åka åttor runt Sanny och övriga enaståenda backar. Sista matchen innan ett efterlängtat uppehåll och det enda spelarna ser ut att tänka på är hur skönt det ska bli att supa sig klappfull ikväll. Pinsam insats av i stort sett samtliga. Sundh, Regin och Hallin kommer undan med godkänt en kväll som denna.
Kommentera

Fy fan vilken skitmatch det var idag, Svedberg bäst av Tikarna.
Hedström och Moe sämst. Timrå har verkligen lyckats plocka bort allt självförtroende hos Moe, han är puckrädd.
En som däremot var suverän var Klacken idag, Riktigt bra drag trots div2 uppträdande av spelarna. Satt idag på sittplats och det var inte roligt.
Lyckades ibland till och med få med mig ett fåtal att Skrika "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp".

Då till frågan efter alla debatter om burop och Tackningar hit och dit.: "Förtjänar Timrå idagen läge det stöd vi supportrar ger match efter Match"?.
Res på er alla i Klacken för idag var ni KUNG.
Kommentera

Frella: Känns som en annan tidsålder då vi seglade på moln...dvs de inledande 18-20 omgångarna...Just nu känns det här som århundradets kalkonsäsong!
Kommentera

RTS:
Tackar ;)
Kommentera

Per HApps:

Okej, jag hänger väl upp mig på det. Tycker det bara är dålig stil, vad tjänar han på det liksom?

Hallin grym ikväll, 5 plus. Sundh gör alltid sitt jobb. Regin också bra. Tillsammans med Sanny.

Resten måste rannsaka sig själva, även Kenta johansson.
Kommentera

Talangscouten:
Då det gäller Kenta kan man ju tycka att en timeout med tio minuter kvar hade varit mer passande än 1-3 och tre minuter kvar. Men han borde ju kunna mer hockey än mig så jag har säkert fel.
Kommentera

Talangscouten: Sanny bra? I offensiv zon godkänd, i egen zon bedrövlig.
Kommentera

Frella:

Tyckte han visade vilja i alla fall.
Kommentera

Tycker omröstningen är fånig. Vaddå förtjänar?? Älskar man TIK så gör man, i med OCH motgång! Är det tillräckligt få som tillhör den skaran så finns det snart ingen klack, då ger det sig själv sas. Men så länge folk brinner för TIK lär det finnas en klack. Frågan är om klacken förtjänar ett bra hockeylag om de bara skriker när det går bra? Det är nu klacken verkligen behövs, i dessa mörka dagar!

Vilken tur då att TIK är begåvade med en alldeles särdeles trogen och bra klack som ALDRIG GER UPP! :-)
Kommentera

mikenomad:

Frågan är just nu om laget förtjänar klacken? Klacken var outstanding idag. Laget var raka motsatsen.
Kommentera

« · 797519 · »